مقایسه پهپاد, مویک مینی

خرید کوادکوپتر ، معرفی بهترین هلی شات ارزان ۲۰۲۴

مقایسه مینی 2SE با مینی 2 و مینی 3 استاندارد
اگر شما به تصویر برداری با هلیشات علاقه مندید و همچنان دنبال خرید یک هلی شات ارزان قیمت و درعین حال با کیفیت و اصل برند DJI میگردید ، ما در این مقاله قصد داریم کوادکوپتر ارزان قیمت از برند دی جی آی را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن را نیز باهم بررسی کنیم.
پهپادهای تصویربرداری مورد توجه علاقه مندان و حرفه ای ها برای ثبت تصاویر متفاوت قرار گرفته اند و چشم اندازی جدید از جهان ارائه دهند و فیلم های هوایی خیره کننده ای را ثبت کنند. اما همه پهپادها برابر نیستند و پیدا کردن پهپاد مناسب برای نیازهای شما می تواند چالش برانگیز باشد. این مقاله به بررسی دقیق‌تر کوادکوپتر مینی ۲ اس ای | هلی شات DJI Mini 2 SE ، مقرون به صرفه‌ترین پرنده ی کمپانی  DJI می‌پردازد. ما همچنین آن را با سایر پهپادهای DJI مانند هلی شات مویک مینی ۲ | کوادکوپتر DJI Mini 2 و پهپاد مویک مینی ۳ | هلی شات DJI Mini 3 مقایسه خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه از نظر ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت آن‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند. چه مبتدی باشید و چه با تجربه، این مقاله به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا DJI Mini 2 SE پهپاد مناسب شماست یا خیر.
خرید مینی 2 Se

بررسی کوادکوپتر مینی ۲ SE

ما همان کارهایی را که معمولاً انجام می‌دهم را روی کوادکوپتر مینی ۳ پرو | پهپاد Mini 3 Pro و پهپاد مویک ۳ | Mavic 3 انجام داده ایم و تست کردیم . Mini 2 SE در هیچ نقطه‌ای احساس نکرد که در جای خود نیست یا شکست می‌خورد. بله، کیفیت دوربین به خوبی آن پهپادها نیست، اما قیمت آن بسیار کمتر است. دوربین مینی ۲SE خاطرات فانتوم ۳ | Phantom 3 Advanced را زنده می کند. هر دو سنسور اندازه و دیافراگم یکسان و کیفیت تصویر مشابهی دارند. اما مینی ۲ اس ای طولانی‌تر پرواز می‌کند، پایدارتر، ساکت‌تر است و انتقال تصویر بهتری دارد. این واقعیت که این پهپاد کوچکتر و سبکتر از باتری به کار رفته در فانتوم ۳ است، یادآوری می کند که چقدر پیشرفت کرده ایم. Mini 2 SE با کنترلر آشنای DJI RC-N1 عرضه می شود که در این قیمت بسیار عالی است. ما پروازهای آزمایشی متعددی را در شرایط متغیر انجام دادیم. ما در مورد کنترل پهپاد یا انتقال تصویر در فواصل معقول (تا ۵۰۰ متر) مشکلی نداشتیم. ما در حین گرفتن عکس و فیلم، ۲۵ دقیقه زمان پرواز در دنیای واقعی را در طول آزمایش خود اندازه گیری کردیم. Mini 2 SE از باتری مشابه Mini 2 استفاده می کند. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است. دارای فوکوس و دیافراگم ثابت است. تنظیمات دستی دوربین (حالت حرفه ای) و حالت های عکاسی RAW، براکتینگ، فاصله زمانی و پانوراما نیز در دسترس هستند.

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر 2 با مویک 2پرو

بررسی هلی شات مویک مینی 2 اس ای

مقایسه مینی ۲ و مینی ۲ اس ای

پهپاد DJI Mini 2 SE چگونه با پهپاد DJI Mini 2 قدیمی تر مقایسه می شود؟ آنها پهپادهای بسیار مشابهی با دوربین و بدنه یکسان هستند. تفاوت‌های نرم‌افزاری، عمدتاً در مورد فیلم‌برداری وجود دارد. Mini 2 SE می تواند با سنسور CMOS 1/2.3 اینچی خود تا ۲.۷K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند، در حالی که Mini 2 می تواند با همان سنسور فیلم ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا ۲.۷K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. Mini 2 همچنین از زوم دیجیتال تا ۴ برابر در حالت ۱۰۸۰p پشتیبانی می کند، در حالی که Mini 2 SE از زوم دیجیتال پشتیبانی نمی کند.

علاوه بر وضوح تصویر، Mini 2 و Mini 2 SE تقریباً دارای ویژگی ها و مشخصات مشابه هستند. هر دوی آنها از OcuSync 2.0 برای انتقال ویدئو استفاده می کنند که تا ۱۰ کیلومتر از انتقال ویدئو با قابلیت های ضد تداخل عالی پشتیبانی می کند. هر دوی آنها دارای زمان پروازی یکسان ۳۱ دقیقه، حداکثر سقف خدمات بالاتر از سطح دریا ۴۰۰۰ متر و حداکثر مقاومت در برابر سرعت باد در مقیاس ۵ هستند. مانند QuickShots و Panorama. مینی ۲  SE هنگام خرید جدید ارزان تر است. بنابراین،تفاوت قیمت به ویژگی های ویدیو یی آنهاست .

مقایسه مینی 2 و مینی 2 se

مقایسه مینی ۳ و مینی ۲ اس ای

مینی ۳ استاندارد یک پهپاد جدیدتر و پیشرفته تر با برخی ویژگی ها و پیشرفت های اضافی نسبت به Mini 2 است. تفاوت اصلی بین آنها دوربین است. Mini 3 دارای سنسور تصویربرداری بزرگتر – ۱/۱.۳ اینچ در مقابل ۱/۲.۳ اینچ، و دیافراگم لنز بازتر – f/1.7 در مقابل f/2.8 است که به این معنی است که می تواند نور بیشتری را جذب کند. نور بیشتر به معنای کیفیت قابل توجهی بهتر عکس و فیلم در شرایط نوری متنوع تر است. Mini 3 می تواند ویدیوهای ۴K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

روش‌های نقشه‌برداری هوایی با ماژول RTK و PPK

Mini 3 دارای یک گیمبال جدید است که می‌تواند دوربین را بچرخاند تا در جهت پرتره فیلمبرداری کند، که برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok و Instagram ایده‌آل است. گزینه های خلاقانه و انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد. Mini 3 همچنین با کنترلر DJI RC سازگار است که می تواند نیاز به استفاده از تلفن شما را برطرف کند و دوربین دارای مکانیزم نصب فیلتر ND ظریف تری است.

اگر در مورد عکاسی و فیلمبرداری جدی تر هستید، مینی ۳ برای دوربین بهتر و تجربه پرواز نسل جدیدتر ارزش قیمتی را دارد و در کنار مینی ۲ و مینی ۲ اس ای که قیمت پایین تری دارند جز پهپاد های ارزان قیمت قرار میگیرد . تصمیم با شما خواهد بود که مینی ۳ را با قابلیت های بیشتر و قیمت بالا تر انتخاب می کنید یا مینی و مینی ۲ اس ای با قیمت پایین تر و قاعدتا قابلیت فیلملرداری کمتر از آن.در نهایت همه برند dji هستند و در عالی بودنشان شکی نیست و همه چیز به توانایی شما در فیلمبرداری بستگی دارد.

مقایسه مویک مینی 3 و مینی 2se

سری مینی در مقابل سایر پهپادهای DJI

نقاط اصلی فروش این پهپادهای سری مینی وزن زیر ۲۵۰ گرمی است که به معنای اندازه کوچک برای حمل و نقل آسان است .اگر اولویت های اصلی شما اینها هستند این پرنده بهترین انتخاب شما خواهد بود. مقایسه آن با پهپادهای بزرگتر مانند پهپادهای سری Mavic و سری ایر | Air از نظر وزن و قیمت ناعادلانه خواهد بود. پهپادهای بزرگتر و گرانتر کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهند و قیمت آن ها هم بسیار بالا تر است. آنها همچنین ویژگی های بیشتری خواهند داشت، اما تجربه اصلی یکسان خواهد بود. در غیر این صورت، تثبیت گیمبال به خوبی کارساز است. کیفیت عکس و فیلم قابل استفاده است و تجربه پرواز قوی است. این ویژگی ها در مورد تمام پهپادهای موجود در حال حاضر سری “Mini” اعمال می شود.امیدواریم این مقاله برای خرید پهپاد ارزان قیمت کمک خوبی برای شما بوده باشد .

قیمت مویک مینی 3 پرو

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و با توجه به اطلاعات این سه پهپاد برای خرید بهترین تصمیم را بگیرید .

جهت اطلاع از نحوه فروش همچنین اطلاع از موجودی با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.

  • تلفن نمایندگی dji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بالوینگ ، بالِ پرواز شما….

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *