معرفی اصطلاحات حوزه هوافضا, معرفی محصول جدید, مقایسه پهپاد

پک ریفربیشد دی جی آی چیست ؟ + ۳ روش تشخیص رفرش از اورجینال

پک رفرش dji چیست ؟

شرکت DJI به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پهپادهای مصرفی در جهان، از کارشناسان و تکنسین‌های مجرب برای بازسازی و تعمیر پهپاد های خود استفاده می‌کند. این کارشناسان معمولاً دارای آموزش های مرتبط و تخصصی در زمینه تعمیر و بازسازی پهپادهای DJI هستند.

علاوه بر این، شرکت DJI معمولاً قبل از عرضه پهپادهای بازسازی شده (رفرش)، آن‌ها را به دقت بررسی کرده و عملکرد آن‌ها را آزمایش می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هلی شات با کیفیت بالا و عملکرد قابل قبولی را به مشتریان ارائه کند. بنابراین، می‌توان گفت که شرکت DJI به طور جدی به کیفیت و عملکرد پهپادهای خود اهمیت می‌دهد و کارشناسان و تکنسین‌های مجرب خود را با آموزش‌های مرتبط برای انجام بازسازی و تعمیر کوادکوپتر ها مجهز می‌کند.

در نتیجه این بررسی ها باعث استانداردهای بالای محصولات جدید می شود و همه پهپادهای بازسازی شده با قطعات و بسته بندی جدید DJI عرضه می شوند. حتی نرم‌افزار تحت چک‌ لیست‌هایی مانند به‌روزرسانی ها به آخرین نسخه های موجود، حذف داده‌های قدیمی پرواز و فرآیند غیرفعال‌سازی کامل قرار می‌گیرد. پس باید بدانید که پک های ریفربیشد همان محصولات اورجینال هستند که دچار نقص سخت افزاری شده و پس از بازگشت به کارخانه توسط خود کمپانی DJI رفع عیب می شوند که البته در چند نوع وجود دارند و در ادامه ی این مقاله به توضیح در باره ی آن ها می پردازیم .

انواع پک های ریفربیشد دی جی آی کدامند ؟

پک نوع اول رفرش : قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که پک ها ی رفرش دی جی آی در سه نوع به بازار عرضه می شوند پس از رفع کردن عیب توسط خود کمپانی dji به بازار عرضه می گردند. این پک های نوع اول ریفربیشد پک هایی هستند که آسیب زیادی ندیده و فقط با یک تعویض ، محصول به حالت سالم و اولیه ی محصول بازمی گردد . این نوع پک رفرش به بدلیل اینکه تعمیرات زیادی در محصول اعمال نشده (مانند باتری خراب تعویض شده ) دوباره با همان سریال نامبر ، همان بسته بندی اولیه ، بدون هیچ تغییری در ظاهر بسته بندی دوباره پلمپ می شود فقط کمپانی با زدن یک برچسب مشکی با نام Refurbished ، اعلام می کند که این محصول رفرش نوع اول است و به دلیل یک بار باز و بسته شدن بسته و محصول ، پک‌های ریفربیشد معمولاً با قیمت کمتری نسبت به پک‌های جدید به فروش می‌رسند. این می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که محصول ریفربیشد است.دقت کنید که در بخشی از کشور ها به دلیل کسب سود بیشتر، این برچسب را از رو بسته برمی دارند و به عنوان پک غیر رفرش به فروش می رسد.حال راه تشخیص پک ها را در ادامه ی این مقاله پاسخ می دهیم.

مینی 3 جدید رونمایی شد !!

پک نوع دوم رفرش : پک های دوم رفرش دی جی آی محصولاتی هستند که از معایب بیشتری برخوردارند و تعداد عیب های آن از پک نوع اول چندین مورد بیشتر است.اگر برد های اصلی دستگاه دچار مشکل بوده باشد و با استفاده از تعویض و یا انجام کار نرم افزاری برد را تعمیر بخواهد در این دسته قرار می گیرد.با توجه به تعمیرات بیشتر در این نوع پک ها ی رفرش dji ، سریال نامبر محصول کامل عوض می شود تا مشتری بتواند از طیق سریال نامبرکه در آن از حرف S یا R استفاده شده است این پک رفرش را به راحتی تشخیص دهند. البته بعضا دی جی آی بعد از نام محصول داخل پرانتز از واژه ی Refurbished برای تشخیص راحت تر مشتری استفاده میکند.حال به تصویر پایین دقت نمایید.

پک نوع سوم رفرش : پک‌های ریفربیشد نوع سوم که به عنوان بدترین نوع پک ریفربیشد شناخته می‌شوند، معمولاً شامل محصولاتی هستند که قبلاً دچار کرش یا آسیب فیزیکی شده‌اند و بازگشت داده شده‌اند. این محصولات سپس توسط شرکت DJI تعمیر شده و به حالت جدید بازگردانده می‌شوند.حال برای تشخیص راحت مشتری شکل ظاهری این نوع پک سوم ریفربیشد کاملا تغییر کرده .همانطور که در تصویر می بینید در وسط نام محصول نوشته شده و هیچ عکسی روی جعبه نیست .همچنین این پک ها ۱۵ الی ۲۰ درصد زیر قیمت هستند.حال تیم ما به هیچ عنوان این پک ها را برای خریداری پیشنهاد نمی کند، بعضا دیده شده که این پک ها در پرواز و عملکرد های دیگر دچار مشکل شده باشد.

بررسی سیستم DJI GEO

راه های تشخیص پک رفرش از غیر رفرش

برای اینکه بتونیم پک ریفربیشد رو از اورجینال تشخیص بدید میتونیم از ۳ روش زیر استفاده کنید:
۱- برای تشخیص نوع دوم پک رفرش که شامل محصولاتی هستند که تعمیر شده‌اند و برچسب ریفربیشد دارند، می‌توانید سریال نامبر آن را بررسی کرده و یا از طریق استعلام سریال توسط مجموعه بالوینگ اطلاعات لازم را کسب کنید.

۲- برای تشخیص نوع سوم پک‌های ریفربیشد، که شامل محصولاتی هستند که قبلاً دچار کرش یا آسیب فیزیکی شده‌اند و توسط شرکت DJI تعمیر شده و به حالت جدید بازگردانده می‌شوند، بهتر است به جعبه آن‌ها نگاه کنید. در این نوع پک‌ها، نام محصول روی جعبه درج شده و برای تشخیص آن‌ها نیازی به بررسی سریال نامبر نیست.

۳- برای تشخیص نوع اول هم فقط یک برچسب داردند  و بعضی از شرکت ها با ازبین بردن برچسب روی جعبه ، آن را به عنوان غیر رفرش عرضه می کنند. پس بهتر است که محصولات را از شرکت های نمایندگی دی جی آی خریداری نمایید.

 

جهت اطلاع از نحوه فروش همچنین اطلاع از موجودی با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.

  • تلفن نمایندگی dji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

مقایسه مویک 2 پرو و مویک 3
بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

3 دیدگاه در “پک ریفربیشد دی جی آی چیست ؟ + ۳ روش تشخیص رفرش از اورجینال

  1. سامان گفت:

    اینکه جاهای دیگه مدام میگن برای ما اورجینال هستش پس اینه در حقیقت اینا پک های رفرش میفروشن که اورجینال 😁 جالبه و مدام هم تاکید دارن ما رفرش نداریم در حقیقت همان نوع اول رفرش پس میفرشن با قیمت کم واقعا فقط باید از نمایندگی ها خرید توی این بازار

    1. admin گفت:

      بله دقیقا همینطور. با این ادعا که پک رفرش نداریم با قیمت کمتر به جای پک اورجینال داخل بازار عرضه میشه.

  2. محمدعلی رستمی گفت:

    خیلی خوب بود توضیحاتون واقعا من سردرگم شده بودم توی این بازه قیمتی که هر کسی یه چیز می‌گفت وقتی خوندم مقاله فهمیدم که چرا بعضی مغازه ها و فروشگاه ارزون میدن و هیچ پشتیبانی هم نمیکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *