مقایسه پهپاد, مویک مینی

مقایسه هلی شات مینی ۴ پرو با مینی ۳ پرو

مینی ۴ پرو در کنار مینی ۳ پرو

دراین مقاله می خواهیم پهپاد مینی ۴ پرو یا هلی شات DJI Mini 4 Pro محصول جدید دی جی آی را با مدل های پیشین خود ینی مینی ۳ استاندارد و مینی ۳ پرو مقایسه کنیم .نزدیک به عرضه است، کدام یک را باید بخرید؟ بیایید ببینیم که چگونه با DJI Mini 3 Pro و DJI Mini 3 فعلی مقایسه می شود.

انتظار می‌رود که DJI Mini 4 Pro دقیقاً همان تنظیمات دوربین را داشته باشد، اما گزینه‌های ضبط ویدیوی دیگری نیز خواهد داشت که بارزترین ارتقای آن ۴k با سرعت ۱۰۰ فریم بر ثانیه است. همچنین قابل توجه ترین ارتقاء آن شامل دو سنسور اضافی است که به صورت مورب به سمت عقب پهپاد قرار دارند. این سنسورهای اضافی به کوادکوپتر Mini 4 Pro اجازه می‌دهد تا قسمت‌های پشتی، کناری و بالای پهپاد را مشاهده کند.

دو سنسور رو به جلو نیز به گونه ای تنظیم شده اند که به سمت جانبی و کمی بیشتر به سمت بالا قرار دارند. به مینی ۴ پرو اجازه می دهد تا محیط اطراف خود را بیشتر ببیند. DJI همچنین یک نورافکن به پایین Mini 4 Pro اضافه کرده است که به آن اجازه می دهد در شرایط نور کم فرود بیاید.

حال به بررسی مشخصات سه پهپاد دقیق تر در یک جدول می پردازیم :

ظرفیت باتری مینی ۴ پرو

قابل توجه ترین تغییری که در مینی ۴ پرو مشاهده می شود ظرفیت باتری آن است. اول از همه، مشخصات می‌گویند که Mini 4 Pro با باتری هوشمند پروازی Mini 3 سازگار است، اما نه با باتری استاندارد Mini 3.

معرفی مویک مینی 3

Mini 4 Pro از باتری استاندارد جدیدی استفاده می کند. پایین تر، میلی آمپر ساعت باتری مینی ۴ پرو را نشان می دهد که ۲۵۹۰ میلی آمپر ساعت است که نسبت به باتری استاندارد Mini 3 که ۲۴۵۳ میلی آمپر ساعت است، افزایش یافته است.همچنین با یک باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ، ۱۱ دقیقه پرواز اضافی را هم فراهم می کند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و با توجه به اطلاعات این سه پهپاد برای خرید بهترین تصمیم را بگیرید .

جهت اطلاع از نحوه فروش همچنین اطلاع از موجودی با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.

  • تلفن نمایندگی dji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بالوینگ ، بالِ پرواز شما….

بازگشت به فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *