معرفی محصول جدید, مویک پرو

معرفی مویک ۳ پرو

کمپانی dji در تاریخ ۵ اردیبهشت ( ۲۵ آوریل ۲۰۲۳ ) مویک ۳ پرو را معرفی کرد. در این مقاله به جزئیات هلی شات مویک ۳ پرو می پردازیم .DJI Mavic 3 Pro پهپادی با دوربین سه گانه برای تولید محتوای هوایی متفاوت است که چشم اندازهای جدیدی را برای عکاسی هوایی و فیلمبرداری باز می کند. دوربین ۴/۳ CMOS Hasselblad با کیفیت حرفه ای با دوربین های دوگانه Tele – همه با فواصل کانونی متفاوت. از حداکثر ۴۳ دقیقه زمان پرواز، سنجش موانع همه جانبه، انتقال ویدیوی پرچمدار O3+ DJI، و طراحی سبک وزن و تاشو که امکان تولید محتوای با کیفیت را در حال حرکت فراهم می کند، بهره مند شوید. در کنارآن Mavic 3 Pro، Mavic 3 Pro Cine نیز وجود دارد که پشتیبانی از Apple ProRes از سه دوربین و یک SSD داخلی ۱ ترابایتی را ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی Mavic 3 Pro

  • دوربین Hasselblad (24mm): 4/3 CMOS، ۵.۱K/50fps، ۴K/120fps، ۴۸MP. از عکس های RAW 12 بیتی با ۱۲.۸ استاپ محدوده دینامیکی بومی پشتیبانی می کند.
  • دوربین تله متوسط (۷۰ میلی متر): CMOS 1/1.3 اینچی، ۴K/60 فریم بر ثانیه، ۴۸ مگاپیکسل.
  • دوربین تله (۱۶۶ متر): CMOS 1/2 اینچی، ۴K/60 فریم بر ثانیه، ۱۲ مگاپیکسل، زوم اپتیکال ۷ برابر و زوم هیبریدی تا ۲۸ برابر.
  • Mavic 3 Pro Cine: هر سه دوربین از کدگذاری Apple ProRes 422 HQ، Apple ProRes 422 و Apple ProRes 422 LT پشتیبانی می کنند.
  • حداکثر زمان پرواز ۴۳ دقیقه
  • سنجش موانع همه جانبه
  • انتقال ویدئو O3+ برای سیگنال های پایدار تا ۸ کیلومتر (CE) و تا ۱۰۸۰p/60fps تصاویر زنده HD.
  • سازگار با طیف وسیعی از لوازم جانبی، از جمله کنترلر هوشمند ارتقا یافته، DJI RC Pro.
مقایسه مویک مینی 3 و مویک ایر 2

ویژگی های ایمنی: سنجش موانع همه جانبه و APAS 5.0 (سیستم کمک خلبانی پیشرفته) پهپاد را قادر می سازد تا موانع را در همه جهات به طور دقیق شناسایی کند و برای اجتناب از آنها یک مسیر پرواز ایمن برنامه ریزی کند.

انتقال ویدیوی پرچمدار: DJI O3+ دارای فاصله انتقال تا ۸ کیلومتر (CE). از سیگنال‌های پایدارتر و فید زنده HD تا ۱۰۸۰p/60fps با نرخ فریم بالا لذت ببرید – فید ویدیویی پر جنب و جوش‌تری را بر روی مانیتور خود ارائه دهید. 

Waypoint Flight: تجربه پرواز خودکار. این پهپاد به طور خودکار یک مسیر پروازی را بر اساس ایستگاه های بین راه فعلی برنامه ریزی می کند و می تواند دقیقاً مسیرها را تکرار کند.

Cruise Control: با این قابلیت در هر جهتی بدون فشار دادن مداوم دسته های کنترل پرواز کنید – پروازهای طولانی مدت را بدون دردسر و کمک می کند.

ویژگی های هوشمند mavic 3 pro

از ویژگی‌های هوشمند برای ساده‌سازی عکس‌برداری و فیلم‌برداری هوایی بهره ببرید :

FocusTrack: دوربین Hasselblad و دوربین Tele متوسط از FocusTrack پشتیبانی می‌کنند که شامل ActiveTrack 5.0، Spotlight و Point of Interest می‌شود و عکس‌های ردیابی پایدار را در چندین جهت را ممکن می‌سازد.

MasterShots: به صورت خودکار عکس بگیرید، ویرایش کنید، موسیقی متن را اضافه کنید و پس از آن فیلم سینمایی تولید کنید.

QuickShots: حرکات دوربین متنوعی مانند Dronie، Rocket، Circle و Helix را انجام دهید.

پانوراما: مستقیماً یک عکس پانورامای بدون افت ۱۰۰ مگاپیکسلی بنویسید تا منظره‌ای نفس‌گیرتر را ثبت کنید.

High-Speed QuickTransfer : به سرعت عکس ها و فیلم ها را بدون اتصال به کنترل از راه دور به تلفن هوشمند خود منتقل کنید.

تفاوت مویک مینی 3 و مویک مینی 2

LightCut: برای پیش‌نمایش سریع کلیپ‌ها و ویرایش تک ضربه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی بدون بارگیری فیلم، Mavic 3 Pro را به‌صورت بی‌سیم به برنامه LightCut در تلفن خود متصل کنید، و از یک کتابخانه الگو انتخاب کنید تا محتوای خود را برجسته کنید.

لوازم جانبی Mavic 3 Pro

DJI Mavic 3 Pro و Mavic 3 Pro Cine با طیف وسیعی از لوازم جانبی سازگار هستند. این شامل موارد زیر است:

DJI RC Pro: کنترلر هوشمند با صفحه نمایش داخلی فوق العاده روشن.
مجموعه فیلترهای DJI Mavic 3 Pro ND: فیلترهای ND8/16/32/64، برای فیلم و تصاویر با سرعت شاتر پایین تر.
لنز زاویه باز DJI Mavic 3 Pro: سازگار با دوربین Mavic 3 Pro Hasselblad برای ارائه FOV فوق عریض ۱۰۸ درجه و گرفتن عکس بیشتر در هر فریم.
هاب شارژ باتری ۱۰۰ واتی سری DJI Mavic 3: هنگامی که به آداپتور برق DJI 100W USB-C متصل می شود، هاب شارژ باتری می تواند سه باتری را به صورت متوالی شارژ کند تا کارایی بهتری داشته باشد.
آداپتور برق USB-C 100W DJI: شارژ سریع باتری و کنترل از راه دور به طور همزمان یا دستگاه های تلفن همراه با درگاه USB-C.
شارژر ماشین قابل حمل DJI 65W: دارای یک پورت جهانی است. می تواند باتری، کنترل از راه دور، گوشی هوشمند، لپ تاپ و سایر دستگاه ها را شارژ کند.

لوازم جانبی فوق به طور جداگانه در دسترس هستند، اما برخی از آنها در ترکیب‌های مختلف Mavic 3 Pro و Mavic 3 Pro Cine Fly More قرار داده شده‌اند.

جهت اطلاع از نحوه فروش مویک ۳ پرو و قیمت هلی شات مویک ۳ پرو کمبو و استاندارد و همچنین اطلاع از موجودی مویک ایر ۳ ساین با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.

  • تلفن نمایندگی dji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران
5 کوادکوپتر دوربین دار برتر سال کدام است؟

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

  با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *