کوادکوپتر مویک مینی ۲

در حال حاضر ، خاکستری روشن تنها گزینه رنگی برای DJI Mini 2 است.

وزن استاندارد هواپیما (شامل باتری ، ملخ و کارت حافظه) ۲۴۲ گرم است. وزن واقعی محصول ممکن است متفاوت باشد. ثبت نام در برخی کشورها و مناطق الزامی نیست. قوانین و مقررات محلی را قبل از استفاده بررسی کنید.

برای اطمینان از ایمنی حمل و نقل، باتری های پرواز DJI Mini 2 قبل از حمل و نقل روی حالت خواب قرار می گیرند. به سادگی هواپیما را با شارژر باتری وصل کنید تا باتری فعال شود و شروع به استفاده کنید. پس از فعال کردن باتری، دکمه روشن / خاموش را یک بار فشار دهید و سپس فشار دهید و نگه دارید تا هواپیما روشن شود.

دستگاه همراه خود را با کنترل از راه دور متصل کنید ، سپس با مویک مینی ۲ از طریق برنامه DJI Fly متصل شوید. برای فعال کردن DJI Mini 2 ، دستورالعمل های برنامه را دنبال کنید.

خیر ، برای ذخیره تصاویر و تصاویر ، کارت microSD مورد نیاز است. کارت های microSD پیشنهادی عبارتند از: تولید کننده ظرفیت / مدل ۱۶ گیگابایتی: SanDisk Extreme 32 GB: Samsung Pro Endurance، Samsung Evo Plus، SanDisk Industrial، SanDisk Extreme V30 A1، SanDisk Extreme V30 A2، SanDisk Extreme Pro V30 A1، SanDisk Extreme Pro V30 A2، Lexar 633x ، Lexar 667x 64 GB: Samsung Pro Endurance، Samsung Evo Plus، SanDisk Extreme V30 A1، SanDisk Extreme V30 A2، Lexar 633x، Lexar 667x، Lexar 1000x، Lexar High Endurance، Toshiba EXCERIA M303 V30 A1، Netac Pro V30 A1 128 GB: Samsung Pro به علاوه ، Samsung Evo Plus ، SanDisk Extreme V30 A1 ، SanDisk Extreme V30 A2 ، SanDisk Extreme Plus V30 A1 ، SanDisk Extreme Plus V30 A2 ، Lexar 633x ، Lexar 667x ، Lexar 1000x ، Lexar High Endurance ، Toshiba EXCERIA M303 V30 A1 ، Netac Pro V30 A1 256 GB: SanDisk Extreme V30 A1، SanDisk Extreme V30 A2

آره. با این وجود ، وقتی کارت microSD نصب نشده باشد ، عکس ها یا فیلم هایی که می گیرید از وضوح پایین تری (۷۲۰p) برخوردار می شوند. توصیه می شود قبل از عکسبرداری کارت microSD نصب کنید.

آره. همیشه اطمینان حاصل کنید که محیط اطراف را با دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از ایجاد مانع در هنگام استفاده از عملکرد Return to Home، ارتفاع مناسبی تنظیم کنید.

موتورها ، انتقال تصویر ، عملکرد دوربین ، ویژگی های هوشمند و تجربه کاربر همه به طور قابل توجهی بهبود یافته اند. سیستم انتقال تصویر خصوصاً چشمگیر است زیرا از Wi-Fi پیشرفته به OcuSync 2.0 ارتقا یافته است.

طراحی به شدت تغییر نکرده است. تفاوت اصلی این است که DJI Mini 2 دارای نوک پروانه نارنجی ، چراغ جلوی اضافی ، “۴K” چاپ شده روی لنز ، نشانگر وضعیت هواپیما با کلیک و اتصال هموارتر بین بازوی عقب و قاب هواپیما است.

خیر.مویک مینی با باتری مویک مینی ۲ کار نخواهد کرد. اگرچه نسخه بین المللی DJI Mini 2 می تواند از باتری Mavic Mini استفاده کند ، اما قدرت کاهش می یابد و وزن کل آن از ۲۵۰ گرم بیشتر خواهد شد ، که در برخی کشورها و مناطق نیاز به ثبت نام دارد. لطفا قبل از استفاده قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید.

مویک مینی ۲ به سنسور CMOS 1 / 2.3 اینچی با حداکثر ۱۲ میلیون پیکسل مجهز مجهز شده است.

عکس:
۴۰۰۰ × ۳۰۰۰ (۴: ۳)
۴۰۰۰ × ۲۲۵۰ (۱۶: ۹)
ویدئو:
۴K 24/25/30 فریم در ثانیه
۲.۷K 24/25/30 فریم در ثانیه
۱۰۸۰p 24/25/30/48/50/60 فریم در ثانیه

مویک مینی ۲ از زوم دیجیتال پشتیبانی می کند ، یعنی: ۴K: 2x 2.7K: 3x FHD: 4x در نمای ضبط ویدیوی برنامه DJI Fly ، روی آیکن زوم ضربه بزنید ، صفحه را با دو انگشت لمس کنید یا هنگام زوم کردن دکمه Fn روی ریموت کنترل بفشار دهید.

آره. می توانید شاتر ، ISO و تراز سفیدی را در حالت M تنظیم کنید.

گیره تلفن هوشمند کنترل از راه دور آنتن ها را در خود جای داده است. مطمئن شوید که آنتن ها به سمت هواپیما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم جهت آنتن ، کتابچه راهنمای کاربر را بررسی کنید. علاوه بر این ، دستگاه های بی سیم ۲.۴ / ۵.۸ گیگاهرتز می توانند باعث تداخل در سیگنال شوند. لطفاً از منابع سیگنال Wi-Fi با تراکم بالا خودداری کنید و خاموش کردن بلوتوث دستگاه های تلفن همراه خود و همچنین دستگاه های بلوتوث را در نظر بگیرید.

QuickTransfer یک ویژگی کاملا جدید DJI Mini 2 است. به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم های موجود در برنامه DJI Fly را به سرعت به دستگاه تلفن همراه منتقل کنند. با QuickTransfer ، کاربران می توانند بدون اتصال به کنترل از راه دور به آلبوم پرنده در برنامه DJI Fly در دستگاه تلفن همراه دسترسی پیدا کنند و عکس ها و فیلم ها را با سرعت ۲۰ مگابایت بر ثانیه بارگیری کنند.
روش ۱:
آ. پرنده را روشن کنید. از آنجا که نشانگر وضعیت هواپیما به طور خودکار به رنگ زرد چشمک می زند ، نشانگر را برای دو ثانیه فشار دهید و نگه دارید (اطمینان حاصل کنید که پرنده به جدیدترین سیستم عامل به روز شده است ؛ اگر نسخه سیستم عامل ۱.۰.۰.۰ است ، دکمه نشانگر را دو بار فشار دهید تا چراغ روشن شود) به رنگ آبی روشن و سپس به چراغ های تپشی تبدیل شود.
ب Wi-Fi و بلوتوث را در دستگاه همراه فعال کنید ، برنامه DJI Fly را راه اندازی کنید و در صورت لغو تماس با پرنده اعلام می شود.
ج روی اتصال ضربه بزنید. پس از اتصال موفقیت آمیز ، می توانید به آلبوم پرنده دسترسی پیدا کرده و با سرعت ۲۰ مگابایت بر ثانیه پرونده ها را بارگیری کنید. توجه داشته باشید که هنگام اتصال دستگاه همراه برای اولین بار با پرنده ، برای تأیید اتصال باید یک بار دکمه نشانگر را فشار دهید.
روش ۲:
وقتی پرنده از طریقریموت کنترل به دستگاه تلفن همراه متصل شد ، Wi-Fi و بلوتوث را روی دستگاه همراه فعال کنید تا آن را با هواپیما متصل کنید. بعد از ورود به پخش در برنامه DJI Fly ، روی نماد QuickTransfer در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و سپس می توانید عکس ها و فیلم ها را از پرنده به تلفن هوشمند خود بارگیری کنید.

به دلایل ایمنی حداکثر ارتفاع پرواز ۵۰۰ متر است. به دلیل قوانین محلی ، حداکثر ارتفاع ممکن است در کشورها و مناطق مختلف متفاوت باشد. قبل از پرواز ، لطفا همیشه قوانین و مقررات محلی را دنبال کنید.

قبل از هر پرواز ، لازم است که پروانه ها از نظر ترک ، ساییدگی ، تاب خوردگی ، خوردگی و پیچ های سست بررسی شوند. در صورت وجود هر یک از این شرایط ، ملخ ها باید تعویض شوند. برای تعویض ملخ ها از دستورالعمل های کتابچه راهنمای کاربر پیروی کنید. برای تعویض ملخ ها از پیچ گوشتی موجود استفاده کنید. لطفاً دستورالعملهای ارائه شده را دنبال کنید. دو تیغه و پیچ را بر روی همان بازو برداشته و ملخ های موجود در همان بسته را با پیچ های جدید جایگزین کنید. ملخ های دارای مارک را به بازوهای دارای مارک ، و پروانه های بدون مارک را به بازوهای بدون نشان متصل کنید. اطمینان حاصل کنید که ملخ ها و بازوها قبل از هر پرواز به طور ایمن نصب شده اند.

DJI Mini 2 می تواند در سرعت باد تا ۸.۵-۱۰.۵ متر بر ثانیه ثابت بماند.

می توانید هواپیما را با کابل Type-C به شارژر متصل کنید یا از هاب شارژ دو طرفه استفاده کنید.

هاب شارژ دو طرفه DJI Mini 2 از پروتکل های شارژ سریع QC و USB PD پشتیبانی می کند و می تواند تا سه باتری را به ترتیب شارژ کند. همچنین می توانید از آن برای ذخیره باتری و یا به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه تلفن همراه یا ریموت کنترل از طریق پورت USB-A استفاده کنید.