کوادکوپتر مویک ایر ۲

عملکرد دوربین ، ویژگی های هوشمند ، زمان پرواز و سیستم انتقال همگی به طور قابل توجهی بهبود یافته اند و برنامه جدید DJI Fly حتی یک پرواز ساده تر را نیز ارائه می دهد.

آره. Mavic Air 2 از طریق به روزرسانی میان افزار در آینده با Smart Controller سازگار خواهد بود.

ملخ ها را با نشان های سفید به موتورهای دارای مارک سفید وصل کنید. در مرحله بعد ، ملخ های بدون مارک را بدون علامت گذاری به موتورها وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که ملخ ها به درستی متصل شده اند، در غیر این صورت پرنده قادر به بلند شدن نیست.

SanDisk Extreme PRO 64GB V30 A2 microSDXC
SanDisk High Endurance 64GB V30 microSDXC
SanDisk Extreme 64GB V30 A2 microSDXC
SanDisk Extreme 128GB V30 A2 microSDXC
SanDisk Extreme 256GB V30 A2 microSDXC
Lexar Lexar 667x 64GB V30 A2 microSDXC
Lexar High-Endurance 64GB V30 microSDXC
Samsung EVO 64GB microSDXC
Samsung EVO Plus 64GB microSDXC
Samsung EVO Plus 256GB microSDXC
Kingston 128GB V30 microSDXC
Netac 256GB A1 microSDXC

دوربین را با احتیاط نگه دارید تا آسیب نبیند و فیلتر را به آرامی بچرخانید تا آن را متصل یا جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که فیلتر ND به طور ایمن سوار شده است تا از جدا شدن تصادفی هنگام پرواز جلوگیری شود.

بله. Mavic Air 2 دارای یک نور کمکی برای بهبود دید و ایمنی در شرایط کم نور است ، مشابه سری مویک ۲.

خیر مویک ایر ۲ سنجش مانع رو به جلو، عقب و پایین را فراهم می کند.

با یکپارچه سازی سیستم عدم برخورد با مانع APAS 3.0 ، ActiveTrack 3.0 در مقایسه با ActiveTrack 2.0 بسیار بهبود یافته است. به طور کلی قابلیت های ردیابی بسیار بهبود یافته و برقراری مجدد ردیابی پس از از دست دادن موضوع سریعتر از هر زمان دیگری انجام می شود ، در حالی که به طور فعال از موانع جلوگیری می کند.

OcuSync 2.0 از هر دو باند فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵.۸ گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این ویژگی به دلیل تعویض خودکار فرکانس ، ارائه انتقال فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p با حداکثر ۱۰ کیلومتر (در صورت بدون مانع ، بدون تداخل و سازگار با FCC) از مقاومت بیشتری در برابر تداخل برخوردار است.

گیره تلفن هوشمند کنترل از راه دور آنتن ها را در خود جای داده است. اطمینان حاصل کنید که آنتن ها موازی هواپیما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم جهت آنتن ، کتابچه راهنمای کاربر را بررسی کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که  Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه های تلفن همراه شما خاموش هستند.

این کنترل کننده از راه دور دارای عمر باتری طولانی مدت تا ۲۴۰ دقیقه ، گرفتن راحت تر ، طراحی آنتن بهبود یافته و دید راحت تر هنگام مشاهده از صفحه نمایش به هواپیمای بدون سرنشین است.

عکس های معمولی را می توان در ۱۲ مگاپیکسل یا ۴۸ مگاپیکسل گرفت و فرمت RAW نیز برای ویرایش پیشرفته تر در دسترس است.

مویک ایر ۲ از فیلم معمولی تا ۴K / 60fps و فیلم HDR با حداکثر ۴K / 30fps پشتیبانی می کند. فیلم های Slow-Motion در ۱۰۸۰p با حداکثر ۲۴۰ فریم در ثانیه (۸ برابر حرکت آهسته) در دسترس هستند.

SmartPhoto ، تشخیص صحنه، HyperLight و HDR را برای دستیابی به نتایج بهینه در یک حالت ادغام می کند. تشخیص صحنه پارامترهای مختلف دوربین را برای صحنه های مختلف بهینه می کند و از شناسایی هوشمند پنج دسته غروب خورشید ، آسمان آبی ، چمن ، برف و درختان سبز پشتیبانی می کند. HyperLight عکس های گرفته شده در شب یا در شرایط کم نور را بهینه می کند. HDR به لطف الگوریتم انبساط پویای انطباقی که پارامترهای بهینه را تعیین می کند ، بهترین تصویر را از چند لایه انتخاب می کند.

رزولوشن ۸K فقط در حالت های Free و Waypoint قابل استفاده است.

FocusTrack از سه حالت مختلف ردیابی هوشمند تشکیل شده است: ActiveTrack 3.0 ، Point of Interest 3.0 (POI) و Spotlight 2.0. هر سه حالت ویژگی های مختلف ردیابی را برای هر شرایطی ارائه می دهند.

مویک ایر ۲ از QuickShots ، Hyperlapse و FocusTrack پشتیبانی می کند.

APAS 3.0 هنگام ضبط فیلم با سرعت های زیر در دسترس نیست:

۴K / 60fps ، ۴K / 50fps ، ۴K / 48fps ، ۲.۷K / 60fps ، ۲.۷K / 50fps ، ۲.۷K / 48fps ، ۱۰۸۰p / 240fps ، ۱۰۸۰p / 120fps ، ۱۰۸۰p / 60fps ، ۱۰۸۰p / 50fps و ۱۰۸۰p / 48fps.

FocusTrack هنگام ضبط فیلم با سرعت های زسر دسترس نیست:

۴K / 60fps ، ۴K / 50fps ، ۴K / 48fps ، ۲.۷K / 60fps ، ۲.۷K / 50fps ، ۲.۷K / 48fps ، ۱۰۸۰p / 240fps و ۱۰۸۰p / 120fps

ما PotPlayer را برای سیستم های ویندوز و SPlayer را برای macOS توصیه می کنیم.

می توانید سیستم عامل را از طریق برنامه DJI Fly یا DJI Assistant 2 برای نرم افزار دسک تاپ مویک(برای مک و ویندوز موجود است) به روز کنید.