معرفی محصول جدید

مینی ۳ جدید رونمایی شد !!

DJI MINI 3

شما فکر می کنید که پس از عرضه یک تن از محصولات DJI در سال ۲۰۲۲، دیگر محصول رونمایی نمی شود. با این حال به تازگی پهپاد مینی ۳ یا DJI Mini 3 کمپانی DJI معرفی کرد. این یک نسخه جدید از مینی ۳ پرو | DJI Mini 3 Pro است که قابلیت های تشخیص مانع جلو یا عقب و ActiveTrack را ندارد و ویدیو محدود به ۴K 30p است. این مصالحه در قیمت نیز منعکس شده است، ولی باید دید که نسبت به هزینه ای کمی که کاهش داشته این محصول آیا ارزش از دست دادن امکاناتی همچون سنسور برخورد با موانع را دارد یا خیر.

💡 برای کسب اطلاعات بیشتر : مینی ۳ استاندارد | DJI Mini 3

وزن مینی ۳ کمتر از ۲۴۹ گرم است بنابراین برای پرواز در بسیاری از کشورها نیازی به مجوز خاصی ندارد. سنسور تصویربرداری Type 1/1.3 (9.6 x 7.2 میلی متر) f/1.7 مانند مینی ۳ پرو را دارد، بنابراین می توانید با کیفیت ۴K HDR فیلم برداری کنید و عکس های ۱۲ مگاپیکسلی بگیرید. با این حال، ویدیو به جای ۴K 60p در مدل های گران تر، به ۴K 30p محدود شده است. همچنین فیلمبرداری و عکسبرداری “عمودی واقعی” را با چرخش دوربین ۹۰ درجه ارائه می دهد تا محتوای رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا را ارائه دهد.

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

3 دیدگاه در “مینی ۳ جدید رونمایی شد !!

  1. سعید مقدم گفت:

    من از شما mini 3 pro گرفتم و کاااملا راضیم.ممنونم.فقط الان مشتاق خرید آپاتا هستم.کاش خرید اقساطی بذارید براش.یا فروش با تخفیف.

    1. admin گفت:

      فعلا به دلیل نوسانات ارزی امکان فروش اقساطی نداریم ان شالله شرایط ارزی به ثبات برسه فروش اقساطی میزاریم .

  2. علی گفت:

    چرا dji دست به چنین کاری زد ومینی ۳ رو خرابش کرد این الان شد دقیقا مینی ۲ خوب اگر میخواسته درون ارزانتری رو بده بازار همان مینی ۲ محبوب بود دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *