تعمیرات انوع کوادکوپتر DJI

تعمیرپهپاد های پیشرفته به ویژه هلی شات های کمپانی DJI یکی از حساس ترین امور می باشد، دقت و حساسیت بالایی را می طلبد چرا که کوچک ترین اشتباه می تواند پهپاد شما را دچار مشکلات جدی تر و خسارات بالاتری  نماید . به این دلیل توصیه می شود تعمیرات تخصصی این حوزه را به متخصصان این زمینه بسپارید.

مجموعه بالوینگ Balwing به عنوان نمایندگی رسمی Dji در ایران و امارات اقدام به تعمیرات تخصصی محصولات Dji  کرده و کلیه ی فعالیت تیم ما زیر نظر شرکت دی جی آی بوده،همچنین کلیه تجهیزات و قطعات به صورت اورجینال از کمپانی دی جی آی در چین خریداری شده و مستقیما وارد ایران می شود.

اعضای تیم تعمیرات مجموعه بالوینگ همگی از فارغ التحصیلان رشته های مرتبط ( هوافضا و برق و مکانیک ) می باشند که به صورت حرفه ای و تخصصی اقدام به تعمیرات محصولات پروازی در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت می نمایند.

 

توجه داشته باشید که گارانتی محصولات Dji در صورتی که به غیر از مجموعه بالوینگ که نمایندگی رسمی Dji در امارات دارد صورت بگیرد معتبر نبوده و کلیه خسارات و مسئولیت ناشی از عدم ارجاع به نمایندگی دی جی آی برعهده خود مشتری بوده و مجموعه بالوینگ هیچ گونه مسئولیت و تضمینی در قبال سایر شرکت ها و مجموعه های داخل ایران برای تعمیرات ندارد .

تعمیرات هلی شات تهران

نحوه ارتباط با ما برای ثبت تعمیر پهپاد

مجموعه بالوینگ

 

  • برای ثبت تعمیرات هلی شات dji خود و هماهنگی روز و ساعت با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.     شماره تماس :    ۰۲۱-۸۸۲۱۸۹۹۶

 

  • آدرس مجموعه بالوینگ : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی در ایران

 

  • مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران می باشد.

مراحل انجام تعمیرات

  • عیب یابی تخصصصی پهپاد متخصصین مجرب بالوینگ

 

  • اعلام هزینه و مشکلات کوادکوپتر به مشتری
  • در صورت تایید مشتری برای تعمیر هلی شات ،نصف هزینه دریافت شده و پروسه تعمیرآغاز میگردد

 

  • تعمیر و تعویض قطعات مورد نیاز پهپاد با دقت و ظرافت

 

  • تست نهایی و تحویل پهپاد
  • پس از اتمام تعمیرات هلی شات، از پرنده در حضور مشتری تست گرفته می شود. در صورت عدم مشکل، مشتری نیمه دیگر هزینه می پردازد و هلی شات تحویل مشتری داده می شود

مهم ترین علل آسیب کوادکوپتر چیست؟

بسیاری از مشتریان بالوینگ ، نمایندگی DJI ،هنگام خرید چگونگی استفاده درست از پرنده خود را جویا می شوند تا طول عمر سلامت آن را افزایش دهند.  از جمله مهم ترین آسیب هایی که کوادکوپتر و هلی شات شما متحمل می شود نیز به شرح زیر می باشد :

  • تصادف و یا به اصطلاح کرش کردن پهباد

یکی از عمده ترین علل های آسیب به هلی شات تصادف می باشد که با توجه به شدت آن می تواند آسیب و خسارت های کم تا زیادی را به همراه داشته باشد. مهم ترین علت کرش پهپاد ، می توان به ناشی بودن خلبان با تکنیک های پروازی نیز اشاره کرد . برای رفع این مشکل ، مجموعه بالوینگ اقدام به آموزش رایگان مشتریان در هنگام خرید می نماید تا از احتمال تصادف آنان به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. همچنین فیلم های آموزشی کامل و دوبله فارسی و پشتیبانی فنی ، آموزشی به صورت مادام العمر در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

در هنگام تصادف پهپاد ، با توجه به شدت و همچنین زاویه برخورد ، ممکن است موجب خساراتی از جمله شکستگی بازو ها ، شکستگی پوسته ، آسیب گیمبال و دوربین درون و … شود.

  • رطوبت و یا سقوط پهپاد در آب

یکی از جدی ترین مشکلات آسیب زا به کوادکوپتر ها ، سقوط آن ها  در آب و یا رسیدن رطوبت به موتور آن می باشد که خسارات زیادی را نیز به همراه دارد . برد و موتور این محصولات در برابر رطوبت نیز آسیب پذیر هستند . به همین دلیل کارشناسان بالوینگ در هنگام خرید به مشتریان خود توصیه می نماید تا حد از امکان در شرایط جوی شرجی پرنده را پرواز ندهند و مراقب های لازم در این زمینه را نیز به عمل درآورند.

  • نفوذ شن و خاک در پهپاد

همواره تعدادی از پرنده های تعمیراتی که روزانه برای تعمیر به واحد فنی مجموعه تخصصی بالوینگ آورده می شوند ، به سبب نفوذ خاک و شن و ماسه به داخل موتور و برد و یا حتی گیمبال این دستگاه ها می باشد که موجب اختلال در کارکرد و آسیب جدی می شود. از جمله علل عمده این مشکل آن است که پهپاد بدون پد فرود از سطح زمین تیک آف و لندینگ نماید ، این کار باعث می شود خاک و ذرات ریز به داخل دستگاه نیز نفوذ کند و سبب مشکلات جدی نیز شود.

به این دلیل کارشناسان بالوینگ توصیه دارند از پد فرود و یا حصولات مشابه آن استفاده شود . شایان ذکر است استفاده از پد فرود ، قیمت زیادی را به همراه نخواهد داشت اما عدم استفاده از آن می تواند سبب خسارات زیادی شود.

  • عدم سلامت باتری کوادکوپتر

حال بیایید برخی از راهکار ها جهت افزایش طول عمر باتری را بررسی کنیم:

  1. استفاده از باتری در بازه ۲۰ الی ۸۰ درصد
  2. نگه داری در دمای معتدل
  3. استفاده یکنواخت از باتری های درون و…

تعمیر کوادکوپتر در تهران با مجموعه بالوینگ

مجموعه تخصصی بالوینگ با بهره گیری از متخصصان با تجربه در حوزه هوا فضا ، مدت هاست اقدام به تعمیر انواع مدل های هلیشات و پهپاد های بدون سرنشین نیز مینماید. کوادکوپتر شما ابتدا توسط متخصصان کارشناسی شده و پس از برآورد هزینه در کوتاه ترین زمان نیز تعمیر خواهد شد.

سوالات متداول

چقدر طول می کشد پهپاد تعمیر شود؟

مدت زمان تعمیر پهباد پس از تحویل به مجموعه حداقل ۲۴ ساعت است تا متخصصین بالوینگ – نمایندگی dji کوادکوپتر شما را بررسی کنند.

هزینه تعمیر پهپاد چقدر است ؟

این سوالی است که ما هم تا هلی شات را بررسی نکنیم، جواب مشخصی برای آن نداریم. هزینه تعمیر کوادکوپتر ، تابعی از میزان و شدت خرابی قطعات پهپاد است. یعنی هرچقدر خرابی بیشتر باشد هزینه تعمیرات بیشتر می شود. برای مثال، اگر گیمبال کوادکوپتر ،سیب دیده باشدباید هزینه بالاتری بابت تعویض یا تعمیر هلی شات بپردازید.

آیا قطعات تعمیراتی اورجینال هستند ؟

تمامی قطعات تعمیراتی به کار برده شده در تعمیرات پهپاد ، کاملا اورجینال و با ضمانت خواهد بود.

آیا پس از تعمیر تست سلامت گرفته می شود ؟

بله ، پس از اتمام تعمیر توسط مهندسان فنی ، تست سلامت و پایداری پرواز در حضور مشتری گرفته خواهد شد.

آیا تعمیرات توسط تیم مجرب انجام می شوند ؟

بله ، تیم فنی مجموعه تخصصی بالوینگ ، متشکل از فارغ التحصیلان این حوزه ) هوافضا ، برق و مکانیک( می باشد  که با سابقه ای طولانی و درخشان سال هاست در این زمینه فعالیت دارند.

آیا تحصیلات ویژه ای برای مشتریان مجموعه بالوینگ در امر تعمیرات درنظر گرفته شده است ؟

بله ، از جمله تحصیلاتی که مجموعه تخصصی بالوینگ ، نمایندگی رسمی  dji در اختیاران مشتریان خود میگذارد آن است که برای عزیزانی که کوادکوپتر را از مجموعه خریداری کرده باشند ، هزینه دستمزد لحاظ نخواهد شد و تنها هزینه قطعات حساب خواهد شد.

63 دیدگاه در “تعمیرات تخصصی پهپاد Dji

  1. رضا گفت:

    سلام من مویک مینی دارم امروز از ۳ متری سقوط کرد دوسه تا از ملخ هاش شکست عوضشون کردم بازم روشن نشد وخطای ESC error میاره ،همه ملخهاش هم دراوردم باهم همون خطا میاره و روشن نمیشه،یه مشکل دیگش خطای گیمبال ارور میده همیشه کالیبره هم میکنم خطاش پاک نمیشه،میشه راهنمایی کنید؟

  2. رضا گفت:

    سلام من مویک مینی ۲ دارم تا امروز پرواز میکرد و دوربینش عالی بود ،امروز خودم کالیبرش تنظیم کردم بعد از اون کج بلند میشه و کلا دیگه از کنترل خارج میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. admin گفت:

      سلام
      احتمالا کالیبره اشتباهی انجام دادید برای مشاوره بیشتر با دفتر تماس بگیرید همکاران فنی راهنمایتون می کنن.

  3. آرام گفت:

    سلام و خسته نباشید استاد باطری دسته ش رو تعویض کردم حالا کار نمیکه هه ی نوسان داره روشن خاموش میشه مشکل چیه؟

    1. Kimia گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      باتری چه محصولی رو میفرمایید؟

  4. محمدرضا آذربایجانی گفت:

    سلام من dji 3 pro دارم چرا موقع فیلم برداری لک میزنه میشه راهنمایی کنید ممنونم

    1. admin گفت:

      سلام
      بستگی به محیط پروازی داره و اینکه رادیو کنترل اگه معمولی هست باید گوشیتون عوض کنید.

  5. سینا گفت:

    سلام آیا هلی شات های متفرقه رو تعمی میکنید من یه f191دارم الان دوروزه که خریدم دوای فای دوربینش تو گوشیم نمایش داده نمیشه همه کارم انجام دادم باتری رو در آوردم نت رو خاموش کردم فیلتر شکن هم خاموش کردم نشد
    بازم بالا نیومد

    1. admin گفت:

      سلام
      اگر ایراد نرم افزاری باشه انجام میدن همکاران. سخت افزاری متاسفانه این مدل قطعات موجود نیست.

  6. علی اکبری گفت:

    سلام من یه کوادکوپتر F11دارم دوربین بالا پایین نمیشود بردم پیش یکی گفت یه قطعه خراب قطعه رو در اوورد دوربین وقتی دوربین وصل میکنم بنفش میشه یه بار درست شد ولی بازم خراب شد دوربین نو چیکار کنم

    1. admin گفت:

      سلام
      جهت بررسی و مشاوره دقی با دفتر هماهنگ بفرمایید.

  7. محمد قربانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    هلیشات sjrc f7 دارم که خیلی کم پرواز دادم و بدون هیچ برخورد یا دستکار گیمبالش صدا میده و درست عمل نمیکنه. مشکل چیه؟ برطرف میشه بیارم خدمتتون؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه قطعات این مدل محصول ما موجود نداریم.

  8. Hadi گفت:

    سلام وقت بخیر
    من هفته پیش از گیم بالم به خوبی استفاده میکردم و هیچ مشکلی نداشت،دیشب به شارژ زدم اما متاسفانه صبح متوجه شدم شارژ نمیشه و فقط زمانی که به شارژ میزنم روشن میشه،میخواستم بدونم قابل تعمیر هستش و اینکه شما انجام میدین؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید بفرستید دفتر همکاران بررسی می کنند و بهتون اعلام میشه که قابل تعمیر هست یا خیر.

  9. ALIREZA گفت:

    سلام خسته نباشید وقت بخیر من یه کواد ر سایما دارم یکی از المیچرش کار نمیکنه وقتی بال ها میچرخن این یه تکون میخوره بعد دیگه نمیچرخه به نظرتون چش شده

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت بررسی با دفتر هماهنگ بفرمایید.

  10. محمدرضا گفت:

    سلام وقت بخیر. شرکتتون درون های غیر از dji رو هم تمیر میکنه؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت هماهنگی برای تعمیر با دفتر تماس بگیرید.

  11. اشکان گفت:

    سلام متاسفانه پرنده ی من افتاده توی آب، شما امکان تعمیرش رو دارین؟

    1. admin گفت:

      سلام
      بله تعمیر انجام میدیم جهت هماهنگی برای ارسال با دفتر تماس بگیرید.

  12. Ehsan گفت:

    سلام ادمین خسته نباشید من یه مویک ۲ زوم دارم ارور gombal overloadمیده همه جاش رو چک کردم خود گیمبال رو کالیبره کردم اما متاسفانه دوربینش میره بالا قفل میشه و هیچگونه حرکتی نمیکنه پایه هاش سالم سالم و هیچ برخورد و سقوطی هم نداشتم ممنون میشم کمکی بکنید حداقل فاصله ما تا تهران ۱۴ ساعته متاسفانه

    1. admin گفت:

      سلام
      موتورهای گیمبال دچار مشکل شده باید بفرستید اینجا همکاران بررسی کنن.

    2. admin گفت:

      سلام
      موتورهای گیمبال دچار مشکل شده بایستی پرنده تون بفرستید اینجا همکاران بررسی کنن.

  13. عدنان گفت:

    با درود
    پرنده مویک ایر دو دارم که تازگی ها بدون ضربه خوردگی پیغام Incompatible gimbal data نمایش میده و تصویر صفحه سیاه هست. چه اتفاقی افتاده و چه باید کرد؟
    سپاسگزارم

    1. admin گفت:

      سلام
      کابل گیمبال به مشکل خورده احتمالش هست از جاش دراومده یا اینکه کلا خراب شده باشه.

      1. ALIREZA گفت:

        سلام خسته نباشید وقت بخیر من یه کواد ر سایما دارم یکی از المیچرش کار نمیکنه به نظرتون چش شده

    2. admin گفت:

      سلام
      کابل گیمبال به مشکل برخورده. احتمالا از جاش دراومده یا اینکه کالا خراب شده . پرنده تون بفرستید اینجا همکاران بررسی می کنن خدمتتون اعلام میشه.

  14. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر من مویک ایر دو دارم دیروز با کوه برخورد کردم و فلت گیمبال پاره شده .حدود قیمت تعمیرش چقدره ؟

  15. Mohammadreza Bahmani گفت:

    سلام من ۴ سال هست از spark DJI استفاده میکنم، رفتیم شمال تو یه جایی که اصلاً آنتن گوشی نبود پرواز دادم چراغ سبز به زرد تبدیل شد و به یک طرف کشیده میشد و انگار هم اسپرت مد فعال شد بود ولی من فعالش نکرده بودم، خودش فعال بود به سرعت Landing کردم، و چند روز بعد هم تو شهر خودمون پرواز دادم، ۱۰ متر بالا بود شارژش هم ۶۰ درصد بود که خود به خود سوت کشید و چرخید چرخید Landing کرد و هی سوت میکشید. روز بعد فول شارژ کردم و پرواز دادم و درست شد، چی کار کنم؟ مشکل چی هست؟ خواهشاً کمک کنید🙏🙏 تعمیر لازم هست یا مشکل نرم افزاری هست؟؟

    1. admin گفت:

      سلام پرنده اتون نیاز به سرویس داره حتما قبل از پرواز های دیگه بیارید دفتر سرویس پرنده انجام بشه تا خدایی نکرده هزینه زیادی براتون نداشته باشه

      1. Mohammadreza Bahmani گفت:

        مرسی حتماً مزاحم می شویم🙏🙏

  16. جوادی گفت:

    باسلام
    شما پهپاد فالکون ۲۰۲۰ را تعمیر میکنید؟ممنون

    1. admin گفت:

      سلام
      به شماره واتساپ پیام بدید و ایراد پهپادتون بفرمایید همکاران راهنماییتون میکنن.

  17. صمدی گفت:

    سلام .
    من ۳ سال از dji spark استفاده نکردم . الان باطری ها شارژ نمیشه . لطفا بفرمایید آآیا باطری تعمیر میشه ؟ سپاس

    1. admin گفت:

      سلام
      باتری ها وقتی مدت زمان زیادی کار نکنید به اصلاح میمیرند و دیگه قابل استفاده نیستند

  18. علی گفت:

    سلام .
    من ۳ سال از dji spark استفاده نکردم . الان باطری ها شارژ نمیشه . لطفا بفرمایید آآیا باطری تعمیر میشه ؟ سپاس

    1. admin گفت:

      سلام
      خیر هر دو سه هفته باید باتری ها رو چک کنید اگر مدت زمان زیادی استفاده نشوند دیگه قابل استفاده نیست

  19. افشین گفت:

    با سلام
    یه کواد s500 دارم که مشکلش اینه وقتی باتری رو وارد میکنم به محض اتصالش،بدون حتی زدن دکمه روشن کردن، یدونه از موتورهاش روشن میشه و دیگه خاموش نمیشه تا باتری رو دربیارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. admin گفت:

      سلام مشخصه که فلایت کنترلر دستور برای اون موتور به درستی ارسال نمیکنه که میتونه مشکل از نحوه اتصالات کابل ها باشه برای بررسی میتونید ارسال کنید به شرکت تا واحد تعمیرات بررسی ها انجام بدند

  20. Porya12 گفت:

    سلام خسته نباشید
    هلی شات فانتوم ۴ دارم
    موقع پرواز استیبل نیست
    زمانی که تعداد ماهواره های پیدا شده زیر ۱۲ تا باشع یکم گیج میزنه برای خودش ب چپ و راست میره
    تو شهر خودمون تعییر فرستادم گفتن جی پی اسش مشکل داره
    هزینه تعمیرش چقدره؟
    و اینکه از یه شهر دیگه بفرستم برای تعمیر چطور تست سلامت میگیرین ؟

    1. admin گفت:

      سلام
      پرنده تون بفرستید دفتر همکاران فنی بررسی می کنن بهتون اطلاع میدن.

      1. پیمان گفت:

        سلام ادمین جان من میخوام تعمیرکار کوادکوپتر شم باید چیکار کنم کجا برا اموزش برم

        1. admin گفت:

          سلام
          با دفتر شرکت تماس بگیرید و هماهنگ بفرمایید.

  21. حیدری گفت:

    سلام. تلفنی موفق به ارتباط نمیشم. K891 دارم بدون برخورد و مشکلاتی که بالاتر ذکر کردید اززمین بلند نمیشه . چکارباید کرد؟

    1. admin گفت:

      سلام
      باید بفرستید اینجا همکاران بررسی کنید.

  22. امیر استارمی گفت:

    سلام ببخشید کواد کوپتر من برخورد داشته به یک جایی بعد از برخورد روشن میشه همه چیزش درسته ولی بلند نمیشه از رو زمین

    1. admin گفت:

      سلام
      جهت بررسی دقیق کارشناسان، پرنده تون ارسال بفرمایید.

  23. علی گفت:

    سلام دستگاهی که آپدیت نمیگیره میشه درست کرد ؟

    1. admin گفت:

      سلام
      باید بیارید مجموعه همکاران واحد فنی پرنده تون بررسی کنند.

  24. مهدی گفت:

    سلام پرندم من هنگام پرواز به یک طرف کشیده میشه علتش چیه؟

    1. admin گفت:

      سلام
      داخل واتساپ پیام بدید همکاران فنی راهنماییتون می کنند.

  25. آیدا علی جعفر گفت:

    سلام قطعاتی که رو پرنده میذارید اورجینال؟

  26. نیما مهدی گفت:

    سلام من ی مویک ایر ۲ دارم که افتاده تو آب و من با سشوار خشکش کردم ولی روشن نمیشه چیکار کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام
      پرنده تون رو جهت بررسی ارسال کنید.

  27. امین خسروی گفت:

    سلام وقت بخیر
    باتری مویک ۲ پرو شارژ نمیشه چیکار باید انجام بدم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      اگر چراغش روشن میشه مشکل از شارژر هست، اگر چراغش روشن نمیشه باتری خراب شده . برای بررسی بیشتر با دفتر تماس بگیرید.

      1. امیر گفت:

        سلام من کوادکوپترم سیم مثبت و منفی رو اشتباه وصل کردم روشن نمیشه چکار کنم
        ممنون میشم بگید

        1. admin گفت:

          سلام
          پرنده تون بفرستید دفتر تا همکاران بررسی کنند.

          1. مهدی گفت:

            سلام وقت بخیر من مویک ایر دو دارم دیروز با کوه برخورد کردم و فلت گیمبال پاره شده .حدود قیمت تعمیرش چقدره ؟

      2. مهدی گفت:

        سلام وقت بخیر من مویک ایر دو دارم دیروز با کوه برخورد کردم و فلت گیمبال پاره شده .حدود قیمت تعمیرش چقدره ؟

        1. admin گفت:

          سلام وقت بخیر
          واتساپ پیام بدید یا با دفتر فروش هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *