معرفی محصول جدید, مقایسه پهپاد, مویک مینی

تفاوت مویک مینی ۳ و مویک مینی ۲

تفاوت مویک مینی 3 با مینی 2

از آنجایی که میدانید محصول جدید کمپانی DJI ، مویک مینی ۳ پرو به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد . کوادکوپتر مویک مینی ۳ در بین مخاطبان سر صدای زیادی کرده است و در این میان مقایسه هایی با پهپاد مویک مینی ۲ به گوش میرسد به همین خاطر قصد داریم تا در این مقاله به توضیحات بیشتر درباره تفاوت این دو محصول بپردازیم پس تا انتهای این مقاله همراه بالوینگ باشید .

mini 2 vs mini 3pro

مویک مینی۳پرو و مویک مینی۲

مویک مینی۳ نسخه پیشرفته تری ازمویک مینی۲ میباشد که دارای تفاوت های چشمگیری میباشد این تفاوت ها از ضاهر این دو پرنده گرفته تا قابلیت های اضافه شده به Mavic mini3 که در ادامه به برسی هر کدام خواهیم پرداخت .

تفاوت ظاهری مویک مینی ۳پرو و مویک مینی ۲

همان طور که میدانید خرید کوادکوپتر مویک مینی ، مویک مینی اس ای ، مویک مینی ۲ همگی از نظر ظاهری یک شکل بودند اما Mavicmini3 از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری برخوردارست . که حتی کاربران زیادی این پرنده را به شکل غورباقه تشبیه کردند ، البته این تفاوت مینی۳ باعث میشود که تشخیصش با دیگر پرنده های مویک مینی دشوار نشود .

تفاوت دوربین مویک مینی ۳پرو و مویک مینی۲

از آنجایی که میدانید مهم ترین ویژگی هر پرنده دوربین دار کیفیت دوربینش میباشد طبق اطلاعات گفته شده هلی شات مویک ۳ پرو کیفیت دوربین بهتری از مویک مینی ۲ خواهد داشت .

 Mini 2Mini3
کیفیت تصویربرداری۴k۴k
کیفیت فیلم برداری۱۲mp۴۸mp
سنسور۱/۲.۳۱/۲.۳

یکی از قابلیت دیگری که مویک مینی۳پرو دارد قابلیت فیلم برداری به صورت عمودی میباشد ، این قابلیت دغدغه خیلی از کاربران ، که قصد فیلم برداری به صورت عمودی را دارند برطرف کرده است شما می توانید ویدیو هایتان را به راحتی در شبکه های مجازی اپلود نمایید این قابلیت بسیار جالب در مویک مینی ۲ امکان پذیر نمیباشد.

چرا مویک 3 بخریم ؟
گیمبال مینی 3

در ادامه قصد داریم به قابلیت های اضافه شده مینی ۳ بپردازیم که این قابلیت ها یکی از اصلی ترین تفاوت با مینی ۲ میباشد .

قابلیت سنسور عدم برخورد با مانع

هلیشات مویک مینی ۲ به دلیل نداشتن سنسور عدم برخورد با مانع دچار تصادفات و کرش های زیادی میشد و همین نداشتن سنسور عدم برخورد با موانع جز ضعف های Mavic mini 2 محسوب میشود اما اضافه شدن همین قابلیت در پهپاد جدید کمپانی DJI یکی از ضعف های هلی شات مینی ۲ را جبران کرده است و مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است .

قابلیت اکتیو ترک

اکتیو ترک یا قابلیت تعقیب سوژه به صورت خودکار میباشد . این قابلیت به این صورت است که میتوانید بدون نیاز به ریموت کنترل بعد از انتخاب سوژه و فعال کردن اکتیو ترک پرنده به صورت خودکار به دنبال سوژه پرواز خواهد کرد . این قابلیت در هلیشات های سری ایر فعال بوده است و حالا برای اولین بار برای سری مینی در مینی۳ فعال شده است که همه را حیرت زده کرده است .

تفاورت باتری مینی۳ و مینی۲

طبق اطلاعات گفته شده توان باتری در Mini3 افزایش یافته است این مقدار در مینی ۳ احتمالا ۲۴۵۳mAh خواهد بود که با توجه به توان باتری مینی ۲ ۲۲۵۰ mAh بود پیشرفت قابل توجه پیدا کرده است همچنین با توجه به این که توان باتری در مویک مینی ۳ تقویت شده اما در وزن پرنده تغیری ایجاد نشده است .

تفاوت مقاومت در باد مینی ۲ و مینی ۳

اگر اهل طبیعت گردی و مسافرت هستید فیلم برداری و ثبت تصاویر یکی از مشخصه های مهم شما میباشد به همین خاطر مقدار مقاوم بودن پرنده در برابر باد و شرایط نابسامان اب و هوایی مهم میباشد این مقاومت در باد در پرنده مویک مینی ۳ ارتقا یافته است .

معرفی مویک مینی 3

کوییک شات مویک مینی ۲ و مینی ۳

از انجایی که میدانید قابلیت کوییک شات یک مود تصویر برداری میباشد که با کمک آن میتوانید تصاویر و ویدیو های حرفه ای تری بگیرید مود های کوییک شات در هردو پرنده تغیری پیدا نکرده است این مود ها شامل Dronie ، Rocket ، Circle ، Helix ، Boomerang میباشد .

تفاوت هلیشات مینی ۲ و مویک مینی ۳ پرو

در این بخش برای شما مشخصات که در بالا برای این دو پرنده گفتیم را در قالب یک جدول جمع بندی کردیم تا بهتر فرق این دو پرنده را متوجه و با توجه به نیازتان خریداری کنید .

 مویک مینی ۲مویک مینی ۳
کیفیت دوربین ۴K / 30p۴K
تایم پروازی۳۱ دقیقه۳۴ دقیقه
اکتیو ترکندارددارد
سنسور عدم برخورد با مانعندارددارد
کوییک شاتدارددارد
ماکزیمم سرعت پروازی۱۶ m/s (S Mode)
۱۰ m/s (N Mode)
۶ m/s (C Mode)
۱۶ m/s (S Mode)
۱۰ m/s (N Mode)
۶ m/s (C Mode)
ماکزیمم ارتفاع پروازی۴۰۰۰ m۴۰۰۰ m
مقاومت در بادسطح ۵سطح ۵
اسلوموشن۳۸۴۰×۲۱۶۰۱۰۸۰×۱۹۲۰
سنسور۱/۲.۳ اینچی۱/۲.۳ اینچی
جهت اطلاع از نحوه فروش مویک مینی ۳ پرو و قیمت هلی شات مویک مینی ۳ کمبو و استاندارد و همچنین اطلاع از موجودی مینی ۳ اسمارت با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.
  • تلفن نمایندگیdji تهران :  88218996-021
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایرانبا بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر 2 با مویک 2پرو

بالوینگ ، بالِ پرواز شما….

بازگشت به فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *