تعمیرات تخصصی کوادکوپتر و پهپاد

تعمیر مویک ۲ پرو در نمایندگی dji

تعمیرات تخصصی کلیه محصولات dji در نمایندگی رسمی dji ایران ( امارات ) - مجموعه بالوینگ با استفاده از کادر متخصص که دارای مدرک مرتبط با رشته های الکترونیک و هوافضا از دانشگاه های معتبر کشور می باشند اقدام به تعمیرات تخصصی پهپاد می نماید

تعمیرات مویک ۲ پرو | تعمیر Mavic 2 Pro

محصولات شما در مجموعه بالوینگ ( نمایندگی رسمی dji امارات ) در کمترین زمان تعمیر و با گارانتی و ضمانت پروازی در اختیار شما قرار می گیرد

تعمیرات تخصصی مویک ۲ پرو

متاسفانه ما شاهد آن هستیم که شرکت هایی که تخصصی در حوزه الکترونیک و هوافضا نداشته ( بدون مدرک تحصیلی و تخصص) اقدام به تعمیرات غیر اصولی نموده و پرنده های تعمیر شده بعد از مدتی دوباره خراب و یا باعث خسارت جانی و مالی شده اند!

مجموعه بال وینگ ( Balwing ) به عنوان تنها نمایندگی رسمی دی جی آی که در ایران ( دفتر اصلی نمایندگی شرکت در دبی می باشد ) فعالیت می کند فروش کلیه محصولات دی جی آی را با گارانتی اصلی خود کمپانی dji به مشتریان خود ارائه می کند که تنها شرکتی در ایران می باشد که گارانتی اصلی dji را به مشتریان و همکاران ( تعداد محدود) ارائه می کند، حتما قبل از خرید محصولات dji از سایر شرکت ها برای تایید اصالات و اورجینال بودن پرنده های هلیشات با ما در تماس باشید.

تعمیرات مویک ۲ پرو در مجموعه بالوینگ

از آنجا که مویک ۲ پرو ، یکی از کوادکوپتر های حرفه ای از برند DJI می باشد ، بسیار سیستم حساس و پیچیده ای دارد . این کوادکوپتر با بهره گیری از دوربین هاسبلاد توانایی ضبط فیلم با کیفیت ۴K و تصویر برداری ۱۲ مگاپیکسلی را دارا می باشد. باتوجه به سیستم حساس این درون اکیدا توصیه می شود از تعمیر به دست افراد غیر متخصص نیز خودداری کنید. شایان ذکر است کارشناسان واحد فنی مجموعه تخصصی بالوینگ ، با تعمیر موفق ده ها کوادکوپتر مویک ۲ پرو ، تجربه بالایی در این زمینه دارند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره از طریق راه های ارتباطی مذکور با مجموعه بالوینگ نیز در ارتباط باشید.

خدمات تعمیرات مویک ۲ پرو

مجموعه بالوینگ ( Balwing ) در زمینه تعمیرات محصولات DJI و از جمله پهپاد مویک ۲ پرو اقداماتی از قبیل:

  • تعمیر دوربین مویک ۲ پرو
  • تعویض کابل فلت مویک ۲
  • تعمیر گیمبال مویک ۲ پرو
  • تعویض بازوی شکسته ،تعمیر برد اصلی ،عدم ارسال تصویر و عدم اتصال رادیوکنترل
  • عدم تشخیص موانع
  • عدم پایداری در پرواز
  • تعویض پوسته و بسیاری از تعمیرات تخصصی کوادکوپتر مویک ۲ پرو که در دفتر در حضور مشتریان در کمترین زمان صورت می گیرد. 

بنا به میزان خسارت وارد شده به قطعات پرنده متخصصین ما بعد از بررسی های دقیق اقدام به تعویض و یا تعمیر قطعه می نمایند .توجه داشته باشید که کلیه ی قطعات استفاده شده توسط تیم تعمیرات بالوینگ اصل خواهد بود . در آخر نیز از پرنده تست گرفته شده و به شما تحویل داده می شود.

توجه داشته باشید ، از آنجا که تعمیرات پهپاد امری بسیار تخصصی می باشد ، نیازمند دانش کافی و تجربه مفید در این حوزه می باشد . لذا اکیدا توصیه می شود برای تعمیر پهپاد خود حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید ، تا از تعمیر غیر اصولی ، آسیب به پهپاد و استفاده از قطعات فیک جلوگیری شود.

راه های ارتباطی با ما :
  • تلفن ثابت: ۸۸۶۱۲۵۰۲-۰۲۱
  • تلفن ثابت : ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • شماره همراه : ۰۹۱۳۴۸۰۴۹۸۲