هنگام کار با DJI FPV باید مراقب چه چیزهایی باشم؟

هنگام استفاده از DJI FPV:
۱. در مناطقی که تداخل سیگنال های شدید مانند مناطقی با سیگنال های Wi-Fi قوی وجود دارد پرواز نکنید
۲. هواپیمای خود را خیلی دور یا خیلی کم از ارتفاع پرواز نکنید.
۳. اطمینان حاصل کنید که هواپیما را در منطقه ای امن و بدون محدودیت پرواز می کنید. برای جزئیات دقیق ، لطفاً با قوانین و مقررات محلی خود مشورت کنید.
۴- همیشه هنگام پرواز با عینک FPV قوانین و مقررات محلی را دنبال کنید.
۵- قبل از پرواز ، توصیه می شود تمام سیستم عامل مربوطه را به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که آخرین اطلاعات مربوط به مناطق پرواز محدود را دارید.

هنگام کار با DJI FPV با خلبانان متعدد در همان منطقه باید مراقب چه چیزهایی باشم؟

تداخل سیگنال ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که چندین واحد DJI FPV به طور همزمان کار می کنند. برای جلوگیری از این، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:
۱. بین هر هواپیما حداقل سه متر فاصله ایمن داشته باشید. روشن و یک کانال فرکانس برای هر هواپیما یک بار انتخاب کنید. از استفاده از کانال فرکانس مشابه سایر خلبان ها خودداری کنید. اگر تغذیه مستقیم شروع به تار شدن کرد ، دستگاه را دوباره راه اندازی کنید.
۲. اگر کانال فرکانس انتخابی شما به کانال خلبان دیگری نزدیک است ، اطمینان حاصل کنید که هواپیمای شما از عینک خود فاصله ایمن دارد.
۳. بین هر جفت عینک فاصله ایمن داشته باشید.
۴- اگر به دلیل پرواز چندین DJI FPV در همان منطقه ، خوراک زنده شما تار شد ، هواپیمای خود را فرود آورده و دوباره راه اندازی کنید.

برای اولین بار هنگام استفاده از DJI FPV در یک کشور یا منطقه جدید چه اقدامات احتیاطی باید انجام شود؟

هنگام استفاده از DJI FPV در کشور یا منطقه جدید برای اولین بار ، مطمئن شوید که قوانین و مقررات فرکانس رادیویی محلی را بررسی کرده و از آنها پیروی می کنید. با استفاده از عینک به برنامه DJI Fly متصل شوید و نرم افزار به طور خودکار تنظیمات سیستم را تنظیم می کند تا با قوانین و مقررات محلی مطابقت داشته باشد.

عنوان تاگلهنگام استفاده از DJI FPV Goggles V2 چه احتیاط هایی باید انجام شود؟

۱. همیشه قوانین و مقررات محلی را دنبال کنید.
۲. در هنگام پرواز ، همیشه به هرگونه اعلان یا هشدار روی صفحه توجه کنید.
۳. هنگام استفاده از عینک ، از قرار دادن صفحات در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید زیرا ممکن است آسیب ببینند.

هنگام برخاستن یا فرود آمدن با DJI FPV چه احتیاط هایی باید انجام شود؟

۱. قبل از پرواز مطمئن شوید که پروانه ها به درستی نصب شده اند ، سنسورها به درستی کالیبره شده اند ، باتری ها کاملاً شارژ شده اند و هیچ مانعی در اطراف هواپیما مانند عابر پیاده ، ساختمان یا درخت وجود ندارد.
۲. قبل از فرود ، منطقه ایمن فرود را با سطح صاف و دور از آب تعیین کنید و مطمئن شوید که هیچ عابر پیاده یا مانعی در این نزدیکی نیست. همچنین ، برای آماده شدن برای فرود ، مطمئن شوید که هواپیما در حالت N است.
۳. قبل از اولین پرواز خود ، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات و آموزشهای رسمی مربوطه را مشاهده کرده اید تا از مراحل کار و الزامات ایمنی کاملاً آگاه باشید.

آیا DJI FPV ضد آب است ؟

خیر

آیا پرنده Dji FPV با دیگر ریموت کنترل ها سازگار است؟

آره. DJI FPV با موشن کنترلر DJI سازگار است.

آیا DJI FPV دارای یک نور کمکی است؟

آره. DJI FPV دارای یک نور کمکی LED رو به پایین است.

آیا DJI FPV از GPS ساپورت می کند؟

آره. از GPS + GLONASS + GALILEO استفاده می کند.

آیا DJI FPV از سنسور عدم برخورد با مانع ساپورت می کند ؟

پرنده DJI FPV دارای سنسورهای دید جلو و پایین است که می تواند به طور خودکار اشیا را تشخیص داده و هنگام پرواز در حالت N کاهش یابد. با این حال ، هیچ عملکرد اجتناب خودکار وجود ندارد. با شناسایی موانع ، پرنده کند خواهد شد اما کاملاً متوقف نخواهد شد مگر اینکه توسط خلبان کنترل شود.

چه رزولوشن و فرمت های عکسی ای dji fpv دارا است ؟

۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ و JPEG.

چه فرمت های ویدئویی توسط DJI FPV ساپورت می شود؟

MP4/MOV

پرنده DJI FPV از چه FOV پشتیبانی می کند؟

هنگام عکسبرداری با سرعت ۵۰ یا ۱۰۰ فریم در ثانیه ، یک درجه حرارت ۱۵۰ درجه سانتیگراد در دسترس است. برای سایر نرخ های فریم ، FOV 142 درجه خواهد بود.

آیا پرنده DJI FPV از تنظیمات دستی پارامترهای دوربین ساپورت می کند؟

بله

حداکثر رزولوشن فیلم و نرخ فریم پشتیبانی شده پرنده ی DJI FPV چقدر است؟

در حالت با کیفیت بالا ، از فیلم تا ۴K / 60fps پشتیبانی می کند. در حالت کم تأخیر ، از فیلم تا ۱۰۸۰p / 120fps پشتیبانی می کند.

آیا پرنده ی DJI FPV می تواند مستقیماً از طریق تلفن هوشمند به DJI Fly متصل شود؟

خیر. می توانید برای خواندن کارت microSD ، آن را از طریق کابل USB-C به رایانه متصل کنید یا برای به روزرسانی میان افزار DJI Assistant 2 را راه اندازی کنید.

چقدر طول می کشد تا پرنده ی DJI FPV یک سیگنال GPS را پیدا کند؟

هنگامی که از DJI FPV به طور مداوم در مدت زمان کوتاهی استفاده می شود و هیچ گونه تداخل سیگنال وجود ندارد ، جستجو و مکان یابی سیگنال GPS حدود ۲۰ ثانیه طول می کشد. اگر از DJI FPV مرتباً استفاده نشود ، این فرآیند ممکن است بیشتر طول بکشد. به کاربران توصیه نمی شود تا زمانی که تعداد کافی ماهواره GPS در آنها قرار گرفته باشد پرواز کنند.

دامنه انتقال تصویر پرنده ی DJI FPV چقدر است؟

DJI FPV حداکثر ۱۰ کیلومتر فاصله انتقال دارد (FCC: 10 km، SRRC: 6 km، MIC: 6 km، CE: 6 km) در صورت بدون مانع ، بدون تداخل و سازگار با FCC.
توجه: حداکثر مشخصات پرواز محدوده قدرت و انعطاف پذیری پیوند رادیویی است ، نه توانایی باتری پرنده.

DJI FPV چه ویژگی های هوشمندی دارد؟

بازگشت هوشمند به خانه (RTH)

چگونه می توان پرنده ی DJI FPV را برای پرواز در حالت M تغییر داد؟

در نمای عینک ، تنظیمات> کنترل> ریموت کنترل را انتخاب کرده و حالت M را فعال کنید. همچنین پیچ عقب را تنظیم کنید تا گاز به طور خودکار دوباره متمرکز نشود. این کنترل دقیق تر و تجربه پرواز بهتر را فراهم می کند.
وقتی هواپیما در حالت M باشد ، به طور خودکار معلق نمی شود. لطفاً قبل از پرواز در حالت M ، در برنامه پرواز مجازی DJI تمرین کنید.

چگونه ملخ ها را نصب کنم؟

ملخ ها را با توجه به علائم موجود در پرنده و ملخ ها نصب کنید و به دستورالعمل های راهنمای شروع سریع مراجعه کنید.

آیا خودم می توانم قطعات هواپیمای DJI FPV را جایگزین کنم؟

می توانید پوسته بالایی ، دوربین گیمبال و تجهیزات فرود را تعویض کنید.

اگرریموت کنترل نتواند به برنامه پرواز مجازی DJI متصل شود ، چه کاری باید انجام دهم؟

۱. کابل اتصال تلفن هوشمند و عینک را از برق جدا کنید. پرنده را روشن کنید ، بررسی کنید که می توانید نمای دوربین را در عینک مشاهده کنید و می توانید موتورها را با کنترل از راه دور روشن کنید تا عملکرد طبیعی پرنده را تأیید کنید.
۲. اگر در مرحله ۱ مشکلی وجود ندارد ، مطمئن شوید که سیستم عامل کنترل از راه دور و عینک به آخرین نسخه به روز شده اند.
۳- اگر در مرحله ۲ مشکلی پیش نیامد ، پرنده را خاموش کنید. تلفن هوشمند خود را با عینک وصل کنید و برنامه پرواز مجازی DJI را باز کنید.
۴. اگر مشکل همچنان ادامه داشت ، سعی کنید کابل اتصال عینک به تلفن هوشمند خود را تغییر دهید. همچنین می توانید تلفن هوشمند خود را قطع و وصل کنید یا چندین بار عینک را دوباره راه اندازی کنید.

اگر کنترل از راه دور به عینک متصل باشد ، اما میله ها و دکمه های کنترل کار نمی کنند ، چه کاری می توانم انجام دهم؟

لطفاً سیستم عامل عینک و کنترل از راه دور را به جدیدترین نسخه به روز کنید.

اگر صفحه نمایش عینک پس از اتصال به برنامه پرواز مجازی DJI مرتباً چشمک بزند ، چه کاری می توانم انجام دهم؟

در حالی که از برنامه پرواز مجازی DJI استفاده می کنید ، دو بار دکمه برگشت را روی عینک فشار دهید تا از حالت آزمایشی خارج شوید. سپس ، مطمئن شوید که سیستم عامل عینک به جدیدترین نسخه به روز شده است.

هنگام پرواز در حالت دستی ، پس از بلند شدن من ازریموت کنترل، کنترل می شود. چرا پرنده بدون سرنشین به طور خودکار به سمت بالا پرواز می کند؟

۱. هنگام پرواز در حالت دستی ، اگر دریچه های گاز را بچسباند ، هواپیمای بدون سرنشین را قادر می سازد تا به طور مداوم به سمت بالا پرواز کند.
۲. قبل از استفاده از حالت دستی ، لطفا پیچ عقب چوب دریچه گاز را تنظیم کنید تا چوب به طور خودکار بازتر نشود. دستورالعمل های دقیق را می توانید با مشاهده آموزش M Mode Flight و استفاده از برنامه پرواز مجازی DJI پیدا کنید: https://www.dji.com/dji-fpv/video
۳. هنگام پرواز در حالت دستی ، باید مرتباً میله های کنترل را تنظیم کنید تا پرواز پایدار حفظ شود.