معرفی محصول جدید, مویک مینی

قیمت مویک مینی ۳ پرو

قیمت مینی 3 پرو

تقریبا یک ماهی از انتشار اولین عکس ها از مویک مینی ۳ پرو | Dji Mini 3 Pro در فضای مجازی می گذزرد . این محصول با حاشیه های زیادی همراه می باشد چرا که از اصلی ترین ویژگی های سری پهپاد های مویک مینی قیمت مناسب آن می باشد. اما در اطلاعات لو رفته از این پهپاد شاهد ویژگی های پیشرفته ای می باشد که ۱۰۰% در قیمت مینی ۳ تاثیر خواهد داشت.

مویکمینی 3پرو

مینی ۳ پرو ، پیشرفته تر و گرانتر

همانطور که قبلا گفته شد مویک مینی ۳ دارای قابلیت های پیشرفته تری نسبت به مدل های سری ماقبل خود دارد .

MAVIC MINI 3 PRO

سنسور عدم برخورد با مانع ، سیستم هوشمند تعقیب سوژه ، باتری قوی تر و.. از جمله این قابلیت هاست که خب طبیعتا هزینه تولید بیشتری را در بر خواهد گرفت و در قیمت نهایی و تمام شده محصول تاثیر خواهد گذاشت. حال نکته آنجاست که این افزایش قیمت تا چه میزان بوده و آیا از سوی کاربران قابل هضم و تایید شده است؟

خرید مینی 3 پرو

در عکس زیر توییت یکی از کاربران فضای مجازی را می بینید که در آن قیمت های پک های مختلف مویک مینی ۳ و مینی ۳ پرو تخمین زده شده است. (توجه داشته باشید این قیمت ها تخمینی است و رسما توسط کمپانی dji تایید نشده است.

dji mini 3 قیمت
dji mini 3 pro dji mini 3 پک
۶۹۹ دلار ۵۴۹ دلار استاندارد
۹۴۹ دلار ۷۹۹ دلار کمبو
۱۲۴۹ دلار ۱۰۹۹ دلار کمبو به همراه ریموت Dji RC

همانطور که در جدول و توییت بالا مشاهده کردید ، این پهپاد در ۳ ورژن : mini 3 , mini 3 pro , mini 3 pro + smart RC ارائه می شود . حالا سوال پیش می آید تفاوت بین مینی ۳ و مینی ۳ پرو در چیست و آیا واقعا این پهپاد در ۲ پکیج متفاوت ارائه میشود؟

خرید کوادکوپتر ، معرفی بهترین هلی شات ارزان 2024

پاسخ آن است که این خبر خیلی حقیقت ندارد و تایید شده نیست و از آنجایی که در عکس های لو رفته ، عکسی از ۲ مدل پهپاد دیده نشده ، احتمالا شایعه بود ه و حقیقت نخواهد داشت.

MINI 3 PRO همراه با ریموت اسمارت DJI RC

از دیگر نکات قابل توجه در این توییت ، آن است که در ورژن سوم این پکیج ریموت DJI RC موجود است که شما را از اتصال گوشی هوشمندتان به کنترلر پهپاد فارغ می کند ، چرا که در ریموت های معمولی DJI شما می بایست گوشی هوشمندتان را به نوان صفحه نمایشگر ریموت کنترل به آن متصل می نمودید. جنبه مثبت دیگر DJI RC اپلیکیشن های مورد نیاز شماست که به صورت خودکار در آن موجود است و نیاز به نصب کاربر نیست.

dji mini 3 pro

مقایسه قیمت سری پهپاد های مویک مینی

از آنجایی که قیمت مینی ۳ پرو بسیار از سوی کاربران مورد بحث قرار گرفته است ف مجموعه بالوینگ به عنوان نمایندگی رسمی این کمپانی ، در جدول زیر قیمت پهپاد های این سری را مورد مقایسه قرار داده است .

قیمت پک کمبو version
۲۹۹ دلار dji mini SE
۵۹۹ دلار dji mini 2
۷۹۹ دلار dji mini 3
۹۴۹ دلار dji mini 3 pro
۱۰۹۹ دلار dji mini 3 + dji RC
۱۲۴۹ دلار dji mini 3 pro + dji RC

همانطور که مشاهده کردید پایین ترین قیمت مربوط به مویک مینی و مینی SE می باشد ، در رده بعدی مینی ۲ است که با تجه به قابلیت هایی که داراست قیمت مناسب و قابل قبولی را هم دارد ، به همین علت dji mini 2 از جمله کوادکوپتر های پر طرفدار و پر فروش dji محسوب می شود. در آخر میرسیم به mini 3 / mini 3 pro  شیب افزایش قیمت بالایی را متحمل میشود ؛ هرچند که افزایش یمت این محصول با پیشرفت آپش های آن همراه بوده اما باید دید آیا مانند mini 2 و mini se پر روش خواهد بود؟؟

تفاوت هلیشات و کوادکوپتر

خرید DJI mini 3 pro از نمایندگی رسمی dji

پس از معرفی رسمی و ورود این پهپاد به بازار های جهانی ، مجموعه تخصصی بالوینگ به عنوان نمایندگی رسمی dji در امارات ، این محصول را به سرعت همراه با گارانتی یکساله ، آموزش رایگان ، پشتیبانی فنی مادام العمر و .. در اختیار شما قرار قرار خواهد داد.

  • تلفن نمایندگیdji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

 

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

  با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بازگشت به فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *