کوادکوپتر آواتا ۲

در مقایسه با آواتا ، DJI Avata 2 چه ارتقایی دارد؟

DJI Avata 2 دارای پیشرفت‌های جامع در جنبه‌های مختلف از جمله نویز پرواز، سیستم ادراک بصری، تصویربرداری، انتقال ویدئو، عمر باتری و عملکردهای هوشمند است. بهبودهای خاص عبارتند از:
۱. صدای پرواز به میزان قابل توجهی تنها به ۸۱ دسی بل کاهش می یابد و تجربه شنوایی ملایم تری را ارائه می دهد.
۲. بر اساس طراحی محافظ ملخ یکپارچه، با سیستم موقعیت یابی بصری چشم ماهی دوچشمی ارتقا یافته است که دید رو به پایین و عقب را برای موقعیت یابی دقیق تر پرواز در خود جای می دهد.
۳. مجهز به پلتفرم پردازش تصویر جدید و ترکیب آخرین الگوریتم های تثبیت کننده ویدیو، از ضبط با سرعت ۴K/60fps پشتیبانی می کند. حالت رنگی ۱۰ بیتی D-Log M اختیاری است تا دامنه دینامیکی ویدیو را تا حد زیادی افزایش دهد.
۴. با سیستم جدید انتقال ویدئو DJI O4 HD، حداکثر فاصله انتقال تا ۱۳ کیلومتر* با حداکثر نرخ بیت ویدئو ۶۰ مگابیت در ثانیه می رسد.
۵. حداکثر زمان پرواز تا ۲۳ دقیقه ** افزایش می یابد، و پرنده از شارژ سریع PD پشتیبانی می کند. هاب شارژ شامل انباشت انرژی است که به طور قابل توجهی نگرانی های باتری را برای کاربران کاهش می دهد.
۶. عملکرد جدید Easy ACRO که تجربه پرواز همه جانبه را با کنترل حرکت افزایش می دهد.

در مقایسه با سایر پهپادهای مصرفی DJI، چه چیزی آواتا ۲ را متمایز می کند؟

DJI Avata 2 یک پهپاد FPV (نمای اول شخص) است که برای کار کردن به محصول سری DJI Goggles، محصول سری DJI RC Motion یا محصول کنترل از راه دور DJI FPV نیاز دارد. این تجربه پرواز همه جانبه لذت پیمایش آزادانه در محیط را به تصویر می کشد. DJI Avata 2 بر خلاف سایر پهپادهای مصرفی، زوایای دوربین منحصربه‌فرد و یک تجربه کنترل لذت‌بخش و بازیگوش را ارائه می‌دهد.
چشم انداز ضبط منحصر به فرد: با محافظ ملخ یکپارچه خود که برای ایمنی طراحی شده است، DJI Avata 2 می تواند در ارتفاع کم، سرپوشیده و مناطق جنگلی یا حتی زیر پل ها پرواز کند و به طور باورنکردنی به سوژه ها نزدیک شود. این تصاویر و ویدئوها از زوایای منحصر به فردی هستند.
تجربه کنترل سرگرم کننده: وقتی با DJI RC Motion 3 جفت می شود، کاربران می توانند به سرعت پرواز را بدون دستورالعمل های پیچیده و گسترده یاد بگیرند. یک حالت مبتدی برای اطمینان از ایمنی و یک عملکرد Easy ACRO وجود دارد که به لذت پرواز می‌افزاید. هنگامی که با DJI FPV Controller 3 استفاده می شود، کاربران می توانند در حالت دستی (حالت M) پرواز کنند و به آنها آزادی کامل برای پرواز در آسمان می دهد.

سطح گواهینامه DJI Avata 2 در اروپا چقدر است؟

C1، تایید شده توسط آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA).

کدام عینک با آواتا ۲ سازگار است؟

عینک گاگلز ۳

کدام کنترلر با DJI Avata 2 سازگار است؟

DJI RC Motion 3 و DJI FPV Remote Controller 3.

آواتا ۲ از چه گزینه های ذخیره سازی پشتیبانی می کند؟

DJI Avata 2 با ۴۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و از کارت های SD نیز پشتیبانی می کند.
توجه: سرعت نوشتن فضای ذخیره سازی داخلی پهپاد ممکن است پس از استفاده طولانی مدت کاهش یابد، که به طور بالقوه می تواند تجربه عکسبرداری را تحت تاثیر قرار دهد. داده‌ها را طبق درخواست‌های روی صفحه عینک منتقل کنید، و سپس حافظه داخلی را فرمت کنید تا از تجربه ضبط ویدیویی یکپارچه برای استفاده‌های بعدی اطمینان حاصل کنید.

آیا آواتا ۲ از جلوگیری از موانع پشتیبانی می کند؟

خیر
در حالت N (حالت عادی) و حالت S (حالت ورزشی)، DJI Avata 2 از موقعیت بصری رو به پایین و عقب برای افزایش ایمنی پرواز پشتیبانی می کند.

آیا می توانم از DJI Avata 2 بدون عینک استفاده کنم؟

خیر

DJI Avata 2 از چه کنترل های پیشرفته ای پشتیبانی می کند؟

از حالت M (حالت دستی) پرواز پشتیبانی می کند.

در مقایسه با DJI Avata چه پیشرفت هایی در ماژول دوربین آواتا ۲ ایجاد شده است؟

۱. ناحیه حساس به نور سنسور تصویر افزایش یافته است که منجر به حساسیت بالاتر و نتایج تصویربرداری به طور قابل توجهی بهتر می شود و همچنین آن را برای عکاسی در نور کم مناسب تر می کند.
۲. محدوده دینامیکی سنسور تصویر بهبود یافته است و آن را برای صحنه هایی با محدوده دینامیکی بالا مناسب تر می کند.
۳. EIS افزایش یافته است. هنگامی که با DJI RC Motion 3 استفاده می شود، RockSteady در زوایای عکاسی معمولی و ضبط ویدیو با نرخ فریم تا ۶۰ فریم بر ثانیه فعال می شود، که در نتیجه فیلمی روان تر و پایدارتر می شود.
۴. این پروفیل رنگی ۱۰ بیتی D-Log M را پشتیبانی می کند و به کاربران انعطاف پذیری بیشتری را در زمینه پردازش و ویرایش ویدیو ارائه می دهد.

آیا دوربین آواتا ۲ از لرزشگیر الکترونیکی پشتیبانی می کند؟

بله، سه حالت قابل انتخاب را ارائه می دهد: RockSteady، HorizonSteady و Off.
با خاموش بودن تثبیت‌کننده، فیلم‌های گرفته شده با نمای زاویه باز از تثبیت آفلاین Gyroflow پشتیبانی می‌کنند.
حالت پیش فرض تثبیت الکترونیکی برای آواتا ۲ خارج از جعبه، RockSteady است. کاربران می توانند تنظیمات را از طریق تنظیمات > دوربین > EIS در منوی عینک تنظیم کنند.

آیا DJI Avata 2 از Gyroflow برای تثبیت آفلاین پشتیبانی می کند؟

آره.
EIS را در منوی DJI Goggles 3 غیرفعال کنید و تصویربرداری را روی Wide تنظیم کنید. فیلم گرفته شده از تثبیت آفلاین Gyroflow پشتیبانی می کند.

چگونه فایل‌ها را از آواتا ۲ به گوشی /کامپیوتر منتقل کنم؟

انتقال فایل ها به گوشی:
Avata 2 امکان انتقال Wi-Fi به تلفن ها را از طریق برنامه DJI Fly با سرعت دانلود تا ۳۰ مگابایت بر ثانیه* فراهم می کند.
پهپاد را روشن کنید، برنامه DJI Fly را باز کنید و با دنبال کردن دستورالعمل ها از عملکرد QuickTransfer استفاده کنید.
برای بهترین تجربه انتقال، پهپاد و تلفن را در فاصله ۲ متری بدون هیچ مانعی نگه دارید.

انتقال فایل ها به کامپیوتر:
بدون روشن کردن آواتا ۲، پهپاد را با کابل USB به رایانه خود وصل کنید.
هنگام استفاده از کارت حافظه، کارت را مستقیماً در رایانه قرار دهید.

در مقایسه با انتقال ویدئو O3 آواتا ، چه پیشرفت هایی در انتقال ویدئو O4 آواتا ۲ وجود دارد؟

۱. از یک راه حل سخت افزاری جدید استفاده می کند. آنتن های هواپیما از دو (۲T2R) به چهار (۲T4R) ارتقا یافته است.
۲. شامل یک باند فرکانسی جدید است که حداکثر فاصله انتقال تغذیه زنده با کیفیت بالا را تا ۱۳ کیلومتر*، تا ۶۰ مگاهرتز در پهنای باند ارتباطی افزایش می دهد.
۳. حداکثر نرخ ارسال بیت به ۶۰Mbps افزایش یافته است.
۴. هنگامی که با DJI Goggles 3 جفت می شود، تأخیر برای فیدهای زنده ۱۰۸۰p/100fps به ۲۴ میلی ثانیه و برای فیدهای زنده ۱۰۸۰p/60fps به ۴۰ میلی ثانیه می رسد.

چگونه می توانم فیدهای آواتا ۲ را در طول پرواز به اشتراک بگذارم؟ آیا محدودیتی در تعداد دستگاه ها وجود دارد؟

سه راه برای اشتراک‌گذاری فیدها وجود دارد.
۱. اشتراک گذاری بی سیم Wi-Fi: می توانید اشتراک گذاری صفحه نمایش را از DJI Goggles 3 به تلفن همراه از طریق Wi-Fi در منوی عینک فعال کنید. یک دستگاه تلفن همراه را می توان از طریق Wi-Fi به Goggles 3 متصل کرد و برنامه DJI Fly روی دستگاه، فید زنده پهپاد را نمایش می دهد. اشتراک بی سیم تنها از اتصال به یک دستگاه تلفن همراه پشتیبانی می کند.
۲. اشتراک گذاری سیمی: می توانید یک دستگاه تلفن همراه را با استفاده از کابل داده و کابل آداپتور OTG به DJI Goggles 3 متصل کنید. سپس برنامه DJI Fly در دستگاه تلفن همراه متصل، فید زنده پهپاد را نمایش می دهد. اشتراک گذاری سیمی نیز تنها از یک دستگاه تلفن همراه پشتیبانی می کند.
۳. حالت مخاطب: می‌توانید عملکرد پخش را در منوی DJI Goggles 3 فعال کنید و به چندین DJI Goggles 3 اجازه دهید در کانال پخش تنظیم شوند. این خروجی فیدهای زنده در چندین کانال است. هیچ محدودیتی برای تعداد DJI Goggles 3 که می توانند در حالت Audience متصل شوند وجود ندارد.
توجه: چه عینک باشد یا یک دستگاه تلفن همراه، هر بار فقط یک نوع اتصال پشتیبانی می شود.

آیا آواتا ۲ از بازگشت خودکار به خانه (RTH) پشتیبانی می کند؟

بله، از Smart RTH، Low Battery RTH و Failsafe RTH پشتیبانی می کند.

آیا آواتا ۲ از حالت Turtle پشتیبانی می کند؟

بله

آیا دی جی آی آواتا ۲ از پرواز در فضای داخلی پشتیبانی می کند؟

بله

آیا DJI Avata 2 از Find My Drone پشتیبانی می کند؟

آره. در منوی عینک، به Settings > Safety > Find My Drone بروید و می‌توانید ویدیوی ۳۰ ثانیه قبل از گم شدن پهپاد را مشاهده کنید تا به پیدا کردن پهپاد گمشده کمک کنید. اگر پرنده هنوز باتری دارد، به Settings > Safety > ESC Beeping بروید تا عملکرد بوق موتور پهپاد را فعال کنید و از طریق صدا پرنده را پیدا کنید.

گزینه های شارژ آواتا ۲ چیست؟ شارژ کامل چقدر طول میکشه؟

دو روش شارژ وجود دارد: استفاده از هاب شارژ دو طرفه یا شارژ مستقیم بدنه پرنده.
۱. هنگام استفاده از هاب شارژ دو طرفه‌ (حداکثر توان شارژ ۶۰ وات)، تقریباً طول می‌کشد. ۴۵ دقیقه برای شارژ از ۰٪ تا ۱۰۰٪ و تقریبا. ۳۰ دقیقه از ۱۰٪ تا ۹۰٪.
۲. هنگام شارژ مستقیم بدنه پرنده (حداکثر توان شارژ ۳۰ وات)، تقریباً طول می کشد. ۸۸ دقیقه برای شارژ از ۰٪ تا ۱۰۰٪ و تقریبا. ۶۰ دقیقه از ۱۰٪ تا ۹۰٪.

عملکرد هاب شارژ دو طرفه DJI Avata 2 چیست؟

۱. شارژ: هاب شارژ دو طرفه از پروتکل شارژ سریع USB PD پشتیبانی می کند و سه باتری را به ترتیب از سطح توان بالا به پایین شارژ می کند.
۲. ذخیره سازی: می تواند سه باتری را به طور همزمان ذخیره کند و حمل و استفاده از آن راحت باشد.
۳. انباشت نیرو: با فشار دادن و نگه داشتن دکمه عملکرد با حداقل دو باتری درج شده، می توانید نیروی باقیمانده را از چندین باتری به باتری با بالاترین توان باقی مانده منتقل کنید و زمان پرواز موثر بیشتری را ممکن می کند.
۴. پاور بانک: با حداقل یک باتری در حافظه، می توانید از هاب شارژ به عنوان پاوربانک استفاده کنید و نیروی باتری را از طریق درگاه USB-C به تلفن های همراه، تبلت ها و سایر دستگاه ها منتقل کنید.

آیا می توانم باتری را از طریق درگاه USB-C در پرنده آواتا ۲ شارژ کنم؟

بله

هنگامی که DJI Avata 2 به برنامه LightCut متصل است چه ویژگی هایی پشتیبانی می شود؟

پس از اتصال به برنامه LightCut، کاربران می توانند به ویژگی هایی مانند ویرایش با یک ضربه، ویرایش انعطاف پذیر، قالب ها و جلوه های صوتی هوشمند دسترسی داشته باشند.

برای تمرین پرواز حالت دستی از چه شبیه سازهایی می توان استفاده کرد؟

توصیه می کنیم با چهار شبیه ساز زیر تمرین کنید: Liftoff، Uncrashed، The Drone Racing League و DCL.