کوادکوپتر مویک ایر ۲ اس

عملکرد دوربین ، ویژگی های هوشمند ، سیستم سنجش موانع و سیستم انتقال همه به طور قابل توجهی بهبود یافته اند. این بروزرسانی ها شامل یک سنسور CMOS 1 اینچی، سیستم انتقال نیرو با تاخیر کم چهار آنتن، APAS 4.0، سنسورهای دید دوگانه رو به بالا و MasterShots است.

ملخ ها را با نشان های نارنجی به موتورهای دارای نشانه های نارنجی وصل کنید. بعد، ملخ های بدون مارک را به موتورهای بدون مارک وصل کنید.

کارت های میکرو SD UHS-I Speed Grade 3 توصیه می شود:
SanDisk Extreme PRO 64GB V30 A2 microSDXC
SanDisk High Endurance 64GB V30 microSDXC
SanDisk Extreme 64GB V30 A2 microSDXC
SanDisk Extreme 128GB V30 A2 microSDXC
SanDisk Extreme 256GB V30 A2 microSDXC
Lexar Lexar 667x 64GB V30 A2 microSDXC
Lexar High-Endurance 64GB V30 microSDXC
Samsung EVO 64GB microSDXC
Samsung EVO Plus 64GB microSDXC
Samsung EVO Plus 256GB microSDXC
Kingston 128GB V30 microSDXC
Netac 256GB A1 microSDXC

دوربین را با احتیاط نگه دارید تا آسیب نبیند و فیلتر را به آرامی بچرخانید تا آن را متصل یا جدا کنید. اطمینان حاصل کنید که فیلتر ND به طور ایمن سوار شده است تا از جدا شدن تصادفی هنگام پرواز جلوگیری شود.

مویک ایر ۲ اس از سری DJI FPV Goggles یا DJI Motion Controller پشتیبانی نمی کند و در حال حاضر برنامه ای برای افزودن پشتیبانی از این دستگاه ها وجود ندارد.

آره. DJI Air 2S دارای یک چراغ کمکی LED برای بهبود دید و ایمنی در شرایط کم نور ، مشابه سری مویک ۲ است.

نه. مویک ایر ۲ اس از سنجش مانع در چهار جهت بالا، پایین، جلو و عقب پشتیبانی می کند.

ActiveTrack 4.0 از الگوریتم های پیشرفته تری برای برنامه ریزی مسیر پرواز برخوردار است که با شناسایی مانعی ، مسیری را از قبل برنامه ریزی می کند و در نتیجه یک تجربه ردیابی بهینه ایجاد می کند.

مجهز به یک راه حل انتقال کاملاً جدید ، O3 دارای چهار آنتن است و از دو باند فرکانس پشتیبانی می کند. این ویژگی از مقاومت بیشتر در برابر تداخل برخوردار است ، تغذیه انتقال فیلم HD با حداکثر سرعت ۱۲ کیلومتر (در صورت بدون مانع ، بدون تداخل و سازگار با FCC) را ارائه می دهد و انتقال قابل اطمینان تری را در شهرها و سایر محیط های پیچیده امکان پذیر می کند.

گیره تلفن هوشمند کنترل از راه دور آنتن ها را در خود جای داده است. اطمینان حاصل کنید که آنتن ها موازی هواپیما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم جهت آنتن ، کتابچه راهنمای کاربر را بررسی کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که  Wi-Fi و بلوتوث در دستگاه های تلفن همراه شما خاموش هستند.

این کنترل از راه دور دارای دوام باتری طولانی مدت تا چهار ساعت و طراحی آنتن بهبود یافته برای تجربه بهتر مشاهده در صفحه است.

کنترل از راه دور DJI Air 2S با فناوری انتقال ویدئو OcuSync 2.0 یکپارچه شده و از هواپیماها با استفاده از انتقال OcuSync 2.0 و O3 پشتیبانی می کند. حداکثر فاصله انتقال ممکن است متفاوت باشد و منوط به مدل هواپیمای خاص متصل به کنترل از راه دور است.

عکس ها را می توان در ۲۰ مگاپیکسل گرفت و فرمت های JPG یا RAW نیز موجود است.

مویک ایر ۲ اس می تواند فیلم هایی با وضوح تا ۵.۴K / 30fps تهیه کند. همچنین از فیلم های ۴K / 60fps پشتیبانی می کند.

مویک ایر ۲ اس دارای یک سنسور CMOS 1 اینچی با پیکسل های ۲.۴μm است که عملکردی در نور کم را ارائه می دهد. با داشتن دامنه پویا می تواند تا ۱۲.۶ توقف را در RAW ثبت کند. علاوه بر این ، رزولوشن ۵.۴K جزئیات بالایی را ارائه می دهد.

آره. می توانید پارامترهای دوربین مانند ISO و سرعت شاتر را در حالت M تنظیم کنید.

SmartPhoto ، تشخیص صحنه، HyperLight و HDR را برای دستیابی به نتایج بهینه در یک حالت ادغام می کند. تشخیص صحنه پارامترهای مختلف دوربین را برای صحنه های مختلف بهینه می کند و از شناسایی هوشمند پنج دسته غروب خورشید ، آسمان آبی ، چمن ، برف و درختان سبز پشتیبانی می کند. HyperLight عکس های گرفته شده در شب یا در شرایط کم نور را بهینه می کند. HDR به لطف الگوریتم انبساط پویای انطباقی که پارامترهای بهینه را تعیین می کند ، بهترین تصویر را از چند لایه انتخاب می کند.

سطح بعدی ایجاد محتوا ، MasterShots از عکسبرداری هوایی خودکار و ویرایش پس از آن پشتیبانی می کند. با توجه به نوع و فاصله هدف ، مویک ایر ۲ اس به طور خودکار از بین الگوهای Proximity ، Landscape و Portrait انتخاب می شود و یک توالی سینمایی از عکس ها ایجاد می کند. پس از اتمام عکسبرداری ، DJI Air 2S به طور خودکار فیلم ها را ویرایش می کند. الگوهای متنوع با یک ضربه برای فیلم های چشمگیر در دسترس هستند.

FocusTrack از سه حالت مختلف ردیابی هوشمند تشکیل شده است: ActiveTrack 4.0 ، Point of Interest 3.0 و Spotlight 2.0. هر سه حالت ویژگی های مختلف ردیابی را برای هر شرایطی ارائه می دهند.

FocusTrack هنگام ضبط با ۵.۴K/30fps, 5.4K/25fps, 5.4K/24fps, 4K/60fps, 4K/50fps, 4K/48fps, 2.7K/60fps, 2.7K/50fps, 2.7K/48fps, 1080p/120fps, 1080p/60fps, 1080p/50fps, and 1080p/48fps. APAS 4.0 is not available while recording in 5.4K/30fps, 5.4K/25fps, 5.4K/24fps, 4K/60fps, 4K/50fps, 4K/48fps, 2.7K/60fps, 2.7K/50fps, 2.7K/48fps, 1080p/120fps در دستزس نیست.