کوادکوپتر مویک مینی ۲ SE

چگونه مینی ۲ اس ای را بعد از جعبه گشایی روشن کنم؟

برای اطمینان از ایمنی حمل و نقل، باتری‌های DJI Mini 2 SE قبل از ارسال روی حالت خواب تنظیم می‌شوند.
قبل از استفاده، باتری را در پرنده یا مرکز شارژ قرار دهید و شارژر باتری را برای شارژ و فعال کردن باتری وصل کنید.
پس از فعال کردن باتری، یک بار دکمه پاور را فشار دهید و سپس دوباره فشار دهید و دو ثانیه نگه دارید تا پرنده روشن شود.

چگونه DJI Mini 2 SE را فعال کنم؟

دستگاه تلفن همراه خود (متصل به اینترنت) را با کنترل از راه دور وصل کنید و سپس از طریق برنامه DJI Fly به DJI Mini 2 SE متصل شوید. برای فعال کردن DJI Mini 2 SE دستورالعمل‌های موجود در برنامه را دنبال کنید.

آیا مینی ۲ SE ضد آب است؟

خیر. در حین استفاده از تماس با آب خودداری کنید زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند.
اگر در حین پرواز باران می بارد، لطفاً در اسرع وقت برگردید و فرود بیایید و قبل از استفاده مجدد منتظر بمانید تا داخل پرنده کاملاً خشک شود.

قبل از استفاده از مینی ۲ SE ، چه برنامه ای را باید نصب کنم؟

DJI Mini 2 SE فقط با برنامه DJI Fly قابل استفاده است. می توانید آخرین نسخه DJI Fly را از صفحه دانلودهای DJI Mini 2 SE در وب سایت رسمی DJI دانلود کنید.

مقاومت در برابر باد مینی ۲SE چقدر است؟

حداکثر مقاومت سرعت باد DJI Mini 2 SE 10.7 متر بر ثانیه (سطح ۵) است.
* مقاومت در برابر باد به نیروی محرکه بستگی دارد. در بادهای شدید به دلیل سبک وزن بودن پهپاد، لرزش خفیفی پیش بینی می شود. پیشرانه پرقدرت این اطمینان را می دهد که پهپاد به طور پایدار شناور می شود یا سالم به خانه باز می گردد. DJI Mini 2 SE به طور خودکار گیمبال را کنترل می کند تا کمی تنظیم شود تا اطمینان حاصل شود که فیلم همیشه پایدار است و تحت تأثیر باد قرار نمی گیرد.

در مقایسه با مینی اس ای ، DJI Mini 2 SE چه ارتقایی دارد؟

۱. انتقال ویدئو به طور کامل ارتقا یافته است. انتقال Wi-Fi پیشرفته به DJI O2 ارتقا یافته است، عملکرد بهتر ضد تداخل و انتقال ویدیو و تا ۱۰ کیلومتر فاصله انتقال (در صورت بدون مانع، بدون تداخل و مطابق با FCC) ارائه می دهد.
۲. گزینه های خلاقانه تر. DJI Mini 2 SE از عملکردهای عکسبرداری بیشتری از جمله پانوراما، AEB، زوم دیجیتال ۴×، عکس های RAW و حالت بومرنگ QuickShots پشتیبانی می کند.
۳. پیشرانه ارتقا یافته. DJI Mini 2 SE تا ۱۰.۷ متر بر ثانیه (سطح ۵) مقاومت باد و حداکثر ارتفاع ۴۰۰۰ متری برخاست را پشتیبانی می کند.

من یک مبتدی در حوزه ی پهپاد هستم، چگونه می توانم به سرعت با دی جی آی مینی ۲ اس ای شروع کنم؟

برنامه DJI Fly با دستورالعمل‌های واضح و آموزش‌های پرواز همراه است که تمام نکات مفید برای مبتدیان را پوشش می‌دهد.
برای ورود به آکادمی و مشاهده آموزش های محصول، نکات پرواز، اطلاعیه های ایمنی پرواز و راهنمای کاربر، روی نماد در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

آیا پک کمبو مینی ۲se ارزش خرید دارد؟

DJI Mini 2 SE Fly More Combo شامل برخی از لوازم جانبی ضروری است که پرواز را آسان تر و لذت بخش تر می کند. در مقایسه با ترکیبی استاندارد، این کمبو علاوه بر این، دو باتری هوشمند پرواز، دو جفت ملخ یدکی، ۱۲ پیچ، یک هاب شارژ دو طرفه، یک نگهدارنده پروانه و یک کیف شانه را ارائه می‌کند که تجربه شما را با ذخیره‌سازی، حمل و استفاده بهبود می‌بخشد. .

من تازه با حوزه هلی شات آشنا شدم، چه لوازم جانبی توصیه می شود؟

کارت microSD: DJI Mini 2 SE حافظه داخلی ندارد. بدون قرار دادن کارت microSD، کاربران فقط می توانند عکس های تکی با کیفیت پایین بگیرند یا فیلم هایی با کیفیت ۷۲۰p ضبط کنند. فایل ها مستقیماً در دستگاه تلفن همراه ذخیره می شوند. کارت microSD می‌تواند فضای ذخیره‌سازی Mini 2 SE را افزایش دهد و تمامی عملکردهای خلاقانه آن را باز کند و در عین حال فضایی را برای عکس‌ها و فیلم‌های اصلی ثبت‌شده فراهم کند.
محافظ پروانه ۳۶۰ درجه: برای ایمنی بیشتر ملخ ها را به طور کامل می پیچد، مناسب برای پرواز در داخل خانه و در سناریوهای دارای موانع.
هاب شارژ دو طرفه: سه باتری را نگه می دارد و آنها را به ترتیب شارژ می کند و می تواند به عنوان منبع تغذیه موبایل برای شارژ یک کنترل از راه دور، گوشی هوشمند و سایر دستگاه ها استفاده شود.

DJI Mini 2 SE چه عملکردهای تصویربرداری مفیدی ارائه می دهد؟

مینی ۲ SE چندین حالت عکاسی هوشمند مانند QuickShots و پانوراما را ارائه می دهد که به مبتدیان امکان می دهد بدون زحمت تصاویر هوایی چشمگیر ایجاد کنند.
حالت های QuickShots عبارتند از Dronie، Helix، Rocket، Circle و Boomerang. تنها با چند ضربه، DJI Mini 2 SE به‌طور خودکار فیلم‌برداری می‌کند و فیلم‌هایی را با موسیقی متن و فیلتر تولید می‌کند و به شما امکان می‌دهد مستقیماً یا ویرایش‌های بیشتری را در برنامه به اشتراک بگذارید.
از بین پانورامای کروی، واید، و ۱۸۰ درجه انتخاب کنید، شروع ضربه بزنید و DJI Mini 2 SE به طور خودکار یک شاهکار پانوراما از ابتدا تا پست ایجاد می کند.

آیا مینی ۲ SE از حالت دستی برای عکسبرداری و فیلمبرداری پشتیبانی می کند؟

آره. شما می توانید به صورت دستی پارامترهای دوربین مانند سرعت شاتر، ISO و تعادل رنگ سفید را در برنامه DJI Fly تنظیم کنید.

آیا دی جی آی مینی ۲ SE از پانوراما پشتیبانی می کند؟

آره. از ۱۸۰ درجه و Wide-Angle پشتیبانی می کند.

آیا DJI Mini 2 SE از QuickShots پشتیبانی می کند؟

آره. حالت های QuickShots عبارتند از Dronie، Helix، Rocket، Circle و Boomerang.

حداکثر ارتفاع پرواز مینی ۲ اس ای چقدر است؟

حداکثر ارتفاع پرواز به دلایل ایمنی ۵۰۰ متر است. با توجه به قوانین و مقررات محلی، حداکثر ارتفاع پرواز ممکن است در کشورها و مناطق مختلف متفاوت باشد. قبل از پرواز، لطفاً همیشه قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید.

ملخ های مینی ۲ SE هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارند؟ چگونه می توانم ملخ ها را عوض کنم؟

قبل از هر پرواز، لازم است پروانه ها از نظر ترک، سایش، تاب خوردگی، خوردگی و شل شدن پیچ ها بررسی شوند. در صورت وجود هر یک از این شرایط، ملخ ها باید تعویض شوند. دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای کاربر را برای تعویض ملخها دنبال کنید.
برای تعویض ملخ ها از پیچ گوشتی موجود استفاده کنید. لطفا دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید. دو تیغه و پیچ را از موتور جدا کرده و پروانه ها و پیچ های جدید را جایگزین کنید. ملخ های علامت گذاری شده را به موتورهای علامت دار و ملخ های بدون علامت را به موتورهای بدون علامت وصل کنید. قبل از هر پرواز مطمئن شوید که ملخ ها و موتورها به طور ایمن نصب شده اند.

آیا می توانم از شارژرهای USB-C دیگر برای شارژ مینی ۲ se استفاده کنم؟

آره. برای اطمینان از سرعت شارژ، توصیه می شود از شارژرهای USB PD یا QC استفاده کنید.

عملکرد هاب شارژ دو طرفه چگونه است؟

هاب شارژ دو طرفه از پروتکل های شارژ سریع QC و USB PD پشتیبانی می کند و می تواند تا سه باتری را به صورت متوالی شارژ کند. همچنین می توانید از آن برای ذخیره باتری یا به عنوان پاوربانک (ذخیره حداقل یک باتری با توان کافی) برای شارژ دستگاه تلفن همراه یا کنترل از راه دور از طریق درگاه USB-A استفاده کنید.

DJI O2 در مقایسه با Wi-Fi پیشرفته چه مزایایی دارد؟

DJI O2 از هر دو باند فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵.۸ گیگاهرتز پشتیبانی می کند. دارای مقاومت تداخل قوی‌تر به دلیل سوئیچینگ فرکانس خودکار، ارائه خوراک‌های انتقال ویدئو تا ۱۰ کیلومتر (در صورت بدون مانع، بدون تداخل و مطابق با FCC).

چه ریموت کنترل هایی با DJI Mini 2 SE سازگار است؟

مینی ۲ اس ای از ریموت کنترل DJI RC-N1 پشتیبانی می کند.

چگونه می توانم دریافت سیگنال را بهبود بخشم؟

گیره تلفن هوشمند کنترل از راه دور آنتن ها را در خود جای می دهد. مطمئن شوید که آنتن ها به سمت پرنده هستند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم جهت آنتن، دفترچه راهنمای کاربر را بررسی کنید.
علاوه بر این، دستگاه های بی سیم ۲.۴/۵.۸ گیگاهرتز می توانند باعث ایجاد تداخل در سیگنال شوند. لطفاً از منابع سیگنال Wi-Fi با چگالی بالا اجتناب کنید و بلوتوث را در دستگاه های تلفن همراه خود و همچنین دستگاه های بلوتوث غیرفعال خاموش کنید.

چگونه فریمور مینی ۲ se را آپدیت کنم؟

پرنده را با ریموت کنترل وصل کنید. برنامه DJI Fly برای شما درخواستی برای به‌روزرسانی میان‌افزار ارسال می‌کند (در صورت موجود بودن سیستم عامل جدید). دستورالعمل ها را برای به روز رسانی سیستم عامل پرنده، ریموت کنترل، باتری و سایر ماژول ها دنبال کنید.

چه عواملی می تواند منجر به خرابی به روز رسانی شود؟

۱. سطح باتری پرنده یا ریموت کنترل زیر ۲۰ درصد است.
۲. پرنده یا ریموت کنترل در طول به روز رسانی خاموش می شود. اگر این اتفاق افتاد، پرنده و ریموت کنترل را مجددا راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید.
۳. شبکه در طول دانلود سیستم عامل قطع می شود.
۴. رابط تلفن هوشمند شما در حین دانلود سیستم عامل به برنامه های دیگر تغییر می کند.
* طی یک به روز رسانی، پرنده چندین بار راه اندازی مجدد می شود و پس از تکمیل به روز رسانی، به طور خودکار خاموش می شود.