کوادکوپتر مویک ۳ پرو

در مقایسه با مویک۲ کوادکوپتر مویک ۳ چه ارتقاء عمده ای دارد؟

کوادکوپتر مویک ۳ جدیدترین پهپاد پرچمدار مصرف کننده DJI است. در مقایسه با مویک ۲، مویک ۳ عملکرد دوربین، به طور قابل توجهی ارتقا یافته است و یک دوربین ۴/۳ CMOS Hasselblad و یک دوربین تله معادل ۲۴ میلی متری سبک وزن دارد. کوادکوپتر Mavic 3 قادر به ضبط ویدیوهای ۵.۱K/50fps و ۴K/120fps است و مویک ۳ Cine حتی از کدگذاری Apple ProRes 422 HQ پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر بالاتر و انعطاف‌پذیری بیشتری را در طول پردازش پس از پردازش ارائه می‌دهد. علاوه بر سیستم دوربین، Mavic 3 همچنین یک تجربه پرواز به طور کامل ارتقا یافته را ارائه می دهد. زمان پرواز به ۴۶ دقیقه افزایش یافته است و O3+ جدید برد انتقال ویدئو را تا حداکثر فاصله ۱۵ کیلومتر افزایش می دهد. تشخیص موانع به یک سیستم واقعاً همه‌جهت، با APAS 5.0 قدرتمندتر و RTH پیشرفته‌تر تبدیل شده است تا به کاربران آرامش خاطر بیشتری در طول پرواز بدهد.

برای استفاده از مویک ۳ چه اپلیکیشنی لازم است؟

برنامه DJI Fly.

مویک ۳ چند پکیج دارد و چه تفاوت هایی با هم دارند؟

DJI Mavic 3 در دو نسخه عرضه می شود: DJI Mavic 3 و DJI Mavic 3 Cine. در مقایسه با مویک ۳، مویک ۳ cine از رمزگذاری Apple ProRes 422 HQ پشتیبانی می‌کند و دارای یک SSD داخلی ۱ ترابایتی برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت بالا است.

آیا مویک ۳ cine از کنترل از راه دور DJI RC-N1 پشتیبانی می کند؟

بله

آیا مویک ۳ از DJI Goggles یا Motion Controller پشتیبانی می کند؟

خیر

هنگام استفاده از قفل گیمبال داخلی درمویک ۳ باید به چه نکاتی توجه کنم؟

مویک ۳ دارای قفل گیمبال داخلی است که از لرزش گیمبال ۳ محوره و دوربین جلوگیری می کند و یک لایه ایمنی اضافی در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی اضافه می کند. اقدامات مهم به هنگام استفاده:
۱. دمای عادی عملکرد قفل گیمبال ۱۰- تا ۴۰ درجه سانتیگراد (۱۴ تا ۱۰۴ درجه فارنهایت) است. اگر دما خارج از این محدوده باشد، ممکن است به درستی قفل یا باز نشود. برنامه DJI Fly از شما خواسته می شود که از آن در محدوده دما استفاده کنید. برای استفاده اضطراری در شرایط خاص، می توانید به صورت دستی سه محور را بدون آسیب رساندن به خود گیمبال بچرخانید، اما این اقدام توصیه نمی شود.
۲. قفل گیمبال داخلی ممکن است در اثر ضربه خارجی باز شود. در این حالت پرنده را روشن کرده و سپس خاموش کنید تا دوباره قفل شود.
۳. پس از قفل شدن گیمبال، ارتعاشات در هر محور ممکن است رخ دهد.

کارآمدترین راه برای خارج کردن فایل ها از SSD داخلی مویک ۳ Cine چیست؟

برای اتصال پرنده از طریق پورت USB-C از کابل دیتای Lightspeed DJI 10Gbps در جعبه استفاده کنید. مطمئن شوید که سرعت نوشتن دستگاه ذخیره سازی شما بیشتر از ۷۰۰ مگابایت بر ثانیه است. کابل های داده دیگر توصیه نمی شوند زیرا ممکن است انتقال فایل ها بیشتر طول بکشد زیرا انتقال با سرعت بالا ممکن است پشتیبانی نشود.

چگونه می توانم از دوربین تله DJI Mavic 3 استفاده کنم؟

دوربین تله فقط در صورت استفاده از حالت کاوش در دسترس است. هنگامی که حالت Explore فعال شود و زوم دوربین از ۷ برابر بیشتر شود، مویک ۳ به طور خودکار به دوربین تله سوئیچ می شود.

آیا حالت Explore از حالت Pro پشتیبانی می کند؟

خیر

آیا می توانم با حالت Exploreعکس های RAW بگیرم؟

خیر

آیا حالت Explore از ویدیوی ضبط شده با کدگذاری Apple ProRes پشتیبانی می کند؟

خیر

محدوده انتقال مویک ۳ چقدر است؟

هنگام استفاده از کنترل از راه دور DJI RC Pro یا DJI RC-N1، حداکثر برد انتقال ۱۵ کیلومتر است.

چگونه می توانم فید انتقال ویدئو را روی ۴۸/۵۰/۶۰fps تنظیم کنم؟

هنگامی که فیلمبرداری روی ۳۰ فریم در ثانیه یا بالاتر در هر وضوحی تنظیم شود، نرخ فریم فید زنده انتقال ویدئو به طور خودکار به ۴۸/۵۰/۶۰ فریم در ثانیه بسته به قابلیت رمزگشایی تلفن همراه و پهنای باند انتقال تغییر می کند.

آیا هر کدام از نسخه های مویک ۳ از کنترل همزمان توسط چندین کنترلر پشتیبانی می کند؟

خیر

آیا کنترل از راه دور DJI RC-N1 از انتقال O3+ در هنگام استفاده با پرنده ی مویک ۳ پشتیبانی می کند؟

آره.
۱. هنگامی که با هواپیمای DJI Mavic 3 لینکشد، کنترلر DJI RC-N1 به طور خودکار بهینه سازی و به روز رسانی سیستم عامل هدفمند را انجام می دهد. درست مانند DJI RC Pro، RC-N1 از انتقال تصویر O3+ پشتیبانی می کند.

۲. در یک محیط بدون مانع و بدون تداخل، هر دو کنترل کننده می توانند حداکثر برد انتقال ۱۵ کیلومتر را با رعایت FCC پشتیبانی کنند.

۳. هر دو انتقال ۱۰۸۰p/60fps و انتقال هیبریدی O3+/4G به طور کامل توسط دو کنترلر پشتیبانی می شوند.
هنگامی که با پیکربندی‌های مختلف سخت‌افزار هواپیما استفاده می‌شود، هر دو کنترل‌کننده از راه دور به‌طور خودکار نسخه میان‌افزار مربوطه را برای به‌روزرسانی انتخاب می‌کنند و از فناوری‌های انتقال زیر که با عملکرد سخت‌افزار مدل‌های هواپیمای مرتبط فعال شده‌اند، پشتیبانی می‌کنند:
آ. مویک مینی ۲ / مویک ایر ۲ : O2
ب مویک ایر ۲ اس : O3
ج مویک ۳ : O3+

DJI RC Pro در مقایسه با DJI RC-N1 چه مزایایی دارد؟

در مقایسه با DJI RC-N1، DJI RC Pro دارای ویژگی های زیر است:
۱. راه اندازی آسان و شروع سریع، به این معنی که کنترل از راه دور بلافاصله پس از روشن شدن به پرنده متصل می شود و نیازی به نگرانی در مورد تداخل تماس ها یا پیام های متنی در طول پرواز نیست.
۲. صفحه نمایش داخلی با روشنایی بالا، نمایش ثابت با روشنایی بالا را در تمام طول روز، بدون خطر کاهش روشنایی صفحه نمایش ناشی از گرمای بیش از حد، تضمین می کند.
۳. DJI RC Pro همچنین با یک پلتفرم پردازشی قدرتمند برای عملکرد سیستم با ثبات تر و روان تر ادغام شده است. همچنین کیفیت صدا و تصویر عالی دارد و از خروجی گسترش ویدئو پشتیبانی می کند.
۴. میله های کنترلر دو فنر برای تجربه کنترل روان تر و دقیق تر.
۵. در مقایسه با پیکربندی آنتن ۱T2R DJI RC-N1، DJI RC Pro از پیکربندی ۲T4R استفاده می کند که در برابر تداخل مقاوم تر است و عملکرد انتقال پایدارتری را در مناطق شهری با تداخل سیگنال ارائه می دهد.
۶. یک صفحه به DJI RC Pro به طور انحصاری برای تنظیمات پارامتر دوربین اضافه شده است که از دکمه های قابل تنظیم بیشتر برای عملکرد راحت تر پشتیبانی می کند.

آیا ملخ های مورد استفاده در مویک ۳ به روز رسانی شده اند؟

ساختار ملخ طراحی جدیدی را اتخاذ می کند که لبه های آن از مواد نرم تری ساخته شده است. این کار نه تنها باعث کاهش سر و صدا در حین پرواز می شود، بلکه در صورت بروز حادثه آسیب کمتری به افراد یا اشیا وارد می کند.

هنگام استفاده از پروانه مویک ۳ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای اطمینان از ایمنی، ملخ ها را به موقع تعویض کنید، به خصوص اگر هر ملخ آسیب دیده یا بد شکل باشد.

چگونه ملخ های مویک ۳ را به درستی وصل کنم؟

ملخ ها را با علامت خاکستری روی موتورها با همان علامت ها وصل کنید و دو تای دیگر را بدون علامت خاکستری روی موتورهای مربوطه وصل کنید. برنامه DJI Fly همچنین قبل از برخاستن یک پیام ارسال می کند.

زمان پرواز مویک ۳ چگونه اندازه گیری می شود؟

زمان پرواز در یک محیط آزمایش کنترل شده اندازه گیری شد. شرایط آزمایش خاص به شرح زیر است: بدون باد، در سطح دریا، سرعت پرواز ثابت ۳۲.۴ کیلومتر در ساعت، APAS خاموش، AirSense خاموش، پارامترهای دوربین تنظیم شده روی ۱۰۸۰p/24fps، حالت ویدیو خاموش، و پرواز از باتری ۱۰۰٪ به باتری ۰٪. نتایج ممکن است بسته به محیط، سناریو استفاده و نسخه سیستم عامل متفاوت باشد.

در مقایسه با نسل قبلی، سیستم سنجش همه جانبه در مویک ۳ چه ارتقایی دارد؟

مویک ۳ می تواند موانع را در همه جهات با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد. دوربین‌های حسگر چندگانه با گستره تشخیص وسیع‌تر به Mavic 3 کمک می‌کنند زودتر به موانع پاسخ دهد. در محیطی با نور خوب، Mavic 3 می‌تواند سریع‌تر و روان‌تر از موانع جلوگیری کند و فیلم‌های پایدار را حتی در هنگام پرواز به سمت عقب یا به‌صورت ایمن ثبت کند.

ActiveTrack 5.0 چه پیشرفت هایی نسبت به نسخه قبلی دارد؟

ActiveTrack 5.0 موضوعاتی را که آیا پرنده به جلو، عقب، چپ یا راست حرکت می کند، ردیابی می کند. ActiveTrack 5.0 که با جدیدترین فناوری تشخیص سوژه تعبیه شده است، از چندین حسگر بینایی به طور همزمان برای تشخیص یک سوژه، متمایز کردن آن از سایر اشیاء و قفل کردن سوژه در کادر استفاده می کند. مویک ۳ قادر است در همه جهات ردیابی کند و زوایای ردیابی را برای نتایج طبیعی تر به آرامی تنظیم کند. به لطف محیط جدید و الگوریتم‌های حسگر سوژه، Mavic 3 زودتر به حرکات سوژه و اطلاعات محیط پاسخ می‌دهد و مسیر ردیابی بهینه‌تری را از قبل برای ضبط فیلمی صاف و پایدار برنامه‌ریزی می‌کند.

Advanced RTH در مقایسه با نسخه قبلی چه پیشرفت هایی دارد؟

کوادکوپتر مویک ۳ در مقایسه با ۲۰ متر نسخه قبلی خود، حداکثر فاصله سنجنده رو به جلو ۲۰۰ متر در طول RTH دارد. در حین پرواز، Mavic 3 از فناوری پیشرفته سنجش محیطی برای تعیین ایمن ترین و کم مصرف ترین مسیر پرواز برای بازگرداندن پهپاد به نقطه اصلی خود استفاده می کند.

آیا در مقایسه با نسخه قبلی، QuickTransfer مویک ۳ ارتقا یافته است؟

با پروتکل جدید Wi-Fi 6، انتقال داده ها حتی سریع تر است و سرعت دانلود تا ۸۰ مگابایت بر ثانیه می رسد. علاوه بر این، در مقایسه با مویک مینی ۲، مویک ۳ به طور خودکار سریعترین حالت انتقال را بر اساس محیط بی سیم بدون تغییر دستی به حالت Wi-Fi انتخاب می کند و استفاده از آن را آسان تر می کند.

چگونه می توانم از شارژر قابل حمل ۶۵W استفاده کنم؟

شارژر قابل حمل DJI 65W دارای کابل USB-C 65 واتی برای شارژ باتری مویک ۳ است. با یک پورت USB-A دیگر و یک کابل داده USB-C موجود در بسته، می تواند همزمان کنترل از راه دور را نیز شارژ کند. توصیه می شود برای شارژ باتری پرواز هوشمند مویک ۳ پرو از کابل USB-C استاندارد استفاده کنید.

چقدر طول می کشد تا باتری هوشمند پرواز مویک ۳ به طور کامل شارژ شود؟

تقریباً ۹۶ دقیقه هنگام استفاده از شارژر قابل حمل ۶۵W.

ویژگی های برجسته کیف حمل قابل تبدیل DJI چیست؟

کیف حمل قابل تبدیل DJI را می توان بین یک کیف شانه و کوله پشتی برای مطابقت با نیازهای حمل و نقل کاربران تبدیل کرد.
۱. پیکربندی کیف شانه فضای کافی را برای مویک ۳ و لوازم جانبی آن فراهم می‌کند و شکل راحت‌تری را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود به راحتی به اقلام دسترسی داشته باشید.
۲. پیکربندی کوله پشتی فضای کافی را برای موی ک۳ و لوازم جانبی آن به همراه یک لپ تاپ ۱۶ اینچی و سایر اقلام کوچک برای استفاده روزانه فراهم می کند که آن را برای سفرهای کوتاه مناسب می کند.

آیا می توانم از شارژرهای دیگری با پورت USB-C برای شارژ باتری مویک ۳ استفاده کنم؟

آره. با این حال، برای اطمینان از کارایی شارژ، ما همچنان استفاده از شارژر قابل حمل  ۶۵W را توصیه می کنیم. شارژرهای دیگری با توان ۶۰ وات یا بالاتر که از پروتکل PPS/PD پشتیبانی می کنند نیز توصیه می شود.

آیا می توانم مویک ۳ را مستقیماً از طریق درگاه USB-C داخلی بدنه پرنده شارژ کنم؟

بله