معرفی محصول جدید, مویک ایر

مویک ایر ۳ ، محصول جدید DJI

معرفی ایر ۳ | DJI Air 3

همانطور که می دانید مویک ایر ۳ | Air 3 توسط دی جی آی رونمایی شد و  همه شایعات درست بوده اند. پهپاد جدید ۱۰۹۹ دلاری DJI دارای دو دوربین، ۴۶ دقیقه عمر باتری، اتصال بهبود یافته با Ocusync 4 و طراحی کاملاً جدید شبیه مویک ۳ |‌ Mavic 3 و مویک ۳ پرو | Mavic 3 Pro دارد. در اینجا یک سوال برای شما وجود دارد این است که تفاوت این پرنده با سری های پیشین خود در چیست ؟ در ادامه باهم به بررسی آن می پردازیم.

مشخصات مویک ایر ۳

ابتدا باید بگوییم که اصلا نگران کیفیت دوربین ایر ۳ نباشید .اما نگران نباشید زیرا کیفیت تصویر عالی است. هر دو لنز قادر به ثبت تصاویر زیبایی هستند. با لنز بزرگتر با دیافراگم f/1.7، سنسور اصلی در نور کم عملکرد بهتری دارد. این دوربین مشابه دوربین مینی ۳ پرو |‌ Mini 3 Pro است که دارای همان سنسور ۱/۱.۳ اینچی و همان حداکثر دیافراگم است.

ایر ۳ می تواند با کیفیت ۴K 60 فیلمبرداری کند و در مقایسه با مویک ایر ۲ اس |  Air 2S، این پهپاد فیلم شما را برش نمی دهد. از هر یک از سنسورها نهایت استفاده را می برد. در واقع، تقریباً همه ویژگی‌ها روی هر دو لنز (از جمله Active Track، Night Mode، ۴K 60 و ۴K 100fps) کار می‌کنند، به جز حالت عمودی، که قابل انتظار است.نکته ی عالی مویک ایر ۳ آن است که این پهپاد دوربین خود را ۹۰ درجه نمی چرخاند تا بتوانید به صورت عمودی فیلم برداری کنید بلکه در عوض، به شما این امکان را می‌دهد که به جای برش دادن تصاویر افقی، از زلویه ی باز عمود جلوی خودفیلم بگیرید.

مینی 3 جدید رونمایی شد !!

در مورد عکس های گرفته شده با مویک ایر ۳ باید بگوییم که، این پهپاد عکس های ۴۸ مگاپیکسلی می گیرد و ظاهر خوبی دارند و با آپدیت نسخه ی جدید تر آن حتما هم بهتر خواهد شد. همچنین حالت شب (night mode) که در پایان سال ۲۰۲۲ برای Mavic 3 معرفی شد، به کوادکوپتر Air 3 نیز راه پیدا کرد. این به شما امکان می دهد ISO خود را از حد معمول ۶۴۰۰ در حالت فیلمبرداری معمولی تا ۱۲۸۰۰ افزایش دهید.

 

تجربه پرواز با ایر ۳

حداکثر سرعت: ۲۱ متر بر ثانیه
حداکثر زمان پرواز: ۴۶ دقیقه
سیستم انتقال ویدئو O4

علیرغم اینکه ایر ۳ نسبت به مدل قبلی خود یک هلی شات سنگین تری است، از هر نظر نسبت به Air 2S برتری دارد. هم در افقی و هم در صعود و فرود، و در مقاومت در برابر باد نیز بهتر است زیرا طبق تجربیات افرادی که استفاده کردند در آب و هوایی با تندبادهای ۳۰ مایل در ساعت مبارزه کند.

ایر ۳ نیز زمان پرواز بسیار طولانی تری را ارائه می دهد. شما می توانید تا ۴۶ دقیقه در شرایط ایده آل انتظار داشته باشید، در حالی که ۳۱ دقیقه در مویک ایر ۲s بیشتر است.

DJI هلی شات خود را به حدی اصلاح کرده است که به ندرت در مورد ویژگی های پرواز شگفتی وجود دارد، همه چیز دقیقاً همانطور که باید کار می کند. Air 3 پاسخگو، پایدار و قابل اعتماد است. سرعت باد مشابهی با Mavic 3 دارد که با توجه به اینکه بسیار کوچکتر و سبکتر است، قابل توجه است، و این می تواند به این معنی باشد که در شرایط وزش باد، جایگزین مناسبی است.

خرید کوادکوپتر ، معرفی بهترین هلی شات ارزان 2024

جهت اطلاع از نحوه فروش همچنین اطلاع از موجودی مویک ایر ۳ با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.

  • تلفن نمایندگی dji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *