کوادکوپتر مویک مینی ۳

در مقایسه با محصولات قبلی، DJI Mini 3 Pro چه ارتقاهایی دارد؟

در مقایسه با مویک مینی ۲ و مویک ایر ۲، مویک مینی ۳ پرو عمر باتری، ویژگی‌های هوشمند، انتقال ویدیو و سیستم تصویربرداری و سیستم حسگر بصری کاملاً ارتقا یافته است.
به طور خاص: DJI Mini 3 Pro با وزن ۲۴۹ گرمی سبک و بدنه جمع و جور DJI Mini 2 دارای حسگر تصویر ۱/۱.۳ اینچی است که از HDR پشتیبانی می کند. از سنجش موانع سه جهته و APAS 4.0 (سیستم های کمک خلبان پیشرفته) به تازگی ارتقا یافته پشتیبانی می کند. عمر باتری DJI Mini 3 Pro تا ۴۷ دقیقه افزایش یافته است.
* از انتقال ویدئوی دیجیتال DJI O3 FHD پشتیبانی می کند و از یک تغذیه زنده پایدار در فواصل تا ۱۲ کیلومتر اطمینان می دهد. DJI Mini 3 Pro همچنین از ویژگی‌های هوشمندی مانند FocusTrack، عکاسی عمودی، Timelapse، MasterShots و انتقال سریع سریع پشتیبانی می‌کند.
** با باتری هوشمند پرواز پلاس، پرواز دائمی با سرعت ۲۱.۶ کیلومتر در ساعت در شرایط بدون باد. با باتری هوشمند پرواز پلاس، وزن هواپیما بیش از ۲۴۹ گرم خواهد بود، لطفاً قبل از پرواز قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید و به شدت از آنها پیروی کنید.

چگونه مینی ۳ پرو را بعد از جعبه گشایی روشن کنم؟

برای اطمینان از ایمنی حمل و نقل، باتری های پروازی مویک مینی ۳ پرو قبل از ارسال روی حالت Sleep تنظیم می شوند.
قبل از استفاده، باتری را در هواپیما یا مرکز شارژ قرار دهید و شارژر باتری را برای شارژ و فعال کردن باتری وصل کنید. پس از فعال کردن باتری، یک بار دکمه پاور را فشار دهید و سپس دوباره فشار دهید و نگه دارید تا هواپیما روشن شود.

چگونه مویک مینی ۳ پرو را فعال کنم؟

با ریموت کنترل DJI RC-N1:
دستگاه تلفن همراه خود را (متصل به اینترنت) به کنترلر وصل کنید و سپس از طریق برنامه DJI Fly به DJI Mini 3 Pro متصل شوید. برای فعال کردن DJI Mini 3 Pro دستورالعمل‌های موجود در برنامه را دنبال کنید.

با DJI RC:
هنگام استفاده از DJI RC برای اولین بار، برای اتصال به اینترنت به Wi-Fi یا یک گوشی هوشمند متصل شوید و دستورالعمل‌های موجود در برنامه را برای فعال کردن DJI RC دنبال کنید. پس از فعال سازی DJI RC، آن را از طریق اپلیکیشن DJI Fly به DJI Mini 3 Pro متصل کنید. دستورالعمل های برنامه را برای فعال کردن پرنده دنبال کنید.

آیا مویک مینی ۳ ضد آب است؟

خیر. در حین استفاده از تماس با آب خودداری کنید زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند.
اگر در طول پرواز باران می بارد، لطفاً در اسرع وقت برگردید و فرود بیایید و قبل از استفاده مجدد صبر کنید تا پرنده از داخل و خارج کاملاً خشک شود.

قبل از استفاده از مویک مینی ۳ پرو ، چه برنامه ای را باید نصب کنم؟

مویک مینی ۳ پرو فقط با برنامه DJI Fly قابل استفاده است. می توانید برنامه DJI Fly را از صفحه دانلودها در وب سایت رسمی DJI دانلود کنید. لطفا سازگاری در وب سایت را بررسی کنید.
* اگر از DJI RC به عنوان کنترلر استفاده می کنید، برنامه DJI Fly از قبل نصب شده است.

چرا DJI Mini 3 Pro ظاهری کاملاً جدید دارد؟

مویک مینی ۳ پرو از ساختار و فرم بازطراحی شده استفاده می کند و مزایای زیر را به همراه دارد:
۱. عمر باتری طولانی تر در همان اندازه جمع و جور: فرم و طراحی جدید به پهپاد اجازه می دهد تا ملخ های بزرگ تری را حمل کند و کارایی پیشرانه ملخ ها و هواپیما را بهبود بخشد و عمر باتری طولانی تری را به همراه داشته باشد.
۲. گستره سنجش محیطی وسیع تر: طراحی جدید پهپاد را قادر می سازد تا حسگرهایی با FOV بزرگتر حمل کند و برد و فاصله حسگر را بیشتر افزایش دهد. بنابراین DJI Mini 3 Pro قابلیت‌های سنجش بصری قدرتمندتری را ارائه می‌کند، انعطاف‌پذیری و ایمنی را در طول پرواز و اجتناب از مانع را بهبود می‌بخشد.
۳. عکسبرداری واقعی عمودی و محورهای توسعه یافته: طراحی جدید به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به برش دیجیتال، عکس های پرتره بگیرند. محدودیت‌های گیمبال کمتر به معنای زوایای عکاسی بیشتر و آزادی خلاق بیشتر است. در حین پرواز با سرعت بالا، زاویه هواپیما نیز محدودیت کمتری در گیمبال و زاویه تیراندازی دارد.

چرا سنسورهای دید عقب مویک مینی ۳ در بالای بدنه پرنده قرار گرفته اند؟

DJI Mini 3 Pro از طرح‌بندی حسگر بینایی کاملاً جدیدی استفاده می‌کند که به طور موثر مشکل پوشانده شدن سنسورها توسط ملخ ها هنگام پرواز به عقب را برطرف می‌کند. این باعث بهبود دامنه حس و عملکرد می شود تا ایمنی بیشتری برای کاربران فراهم کند.

مقاومت سرعت باد مویک مینی ۳ چقدر است؟

حداکثر مقاومت سرعت باد مویک مینی ۳ پرو ۱۰.۷ متر بر ثانیه (سطح ۵) است.
* مقاومت در برابر باد به نیروی محرکه بستگی دارد. تحت وزش باد شدید، به دلیل سبک وزن بودن پهپاد، لرزش خفیفی پیش بینی می شود. پیشرانه پرقدرت این اطمینان را می دهد که پهپاد به طور پایدار شناور می شود یا سالم به خانه باز می گردد. DJI Mini 3 Pro به طور خودکار گیمبال را کنترل می کند تا کمی تنظیم شود تا اطمینان حاصل شود که فیلم همیشه پایدار است و تحت تأثیر باد قرار نمی گیرد.

آیا طراحی بدون فن مویک مینی ۳ پرو باعث ایجاد محدودیت هایی در استفاده می شود؟

مویک مینی ۳ پرو فاقد فن داخلی است که به طور موثر مصرف انرژی پهپاد را کاهش می دهد و عمر باتری را افزایش می دهد. در همین حال، از باد تولید شده توسط پروانه ها برای دفع گرما در طول پرواز استفاده می کند و از اثرات اتلاف حرارت عالی و جلوگیری از گرمای بیش از حد اطمینان می دهد.
وقتی DJI Mini 3 Pro برای مدت طولانی در حالت آماده به کار بماند، دمای آن ممکن است به طور مداوم افزایش یابد. با سیستم کنترل دما داخلی، پهپاد در حالت آماده به کار می تواند دمای فعلی را تشخیص دهد و تصمیم بگیرد که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، به طور خودکار خاموش شود یا خیر.
دوره های زمانی معمول آماده به کار مویک مینی ۳ در حالت ثابت به شرح زیر است. در صورت تجاوز از زمان، پهپاد ممکن است به طور خودکار خاموش شود تا از گرمای بیش از حد جلوگیری شود (تست شده در محیط داخلی با دمای محیط ۲۵ درجه سانتیگراد).
در حالت آماده به کار روی زمین: حدود ۲۲ دقیقه
هنگام به روز رسانی سیستم عامل: حدود ۱۹ دقیقه (برای سه ارتقا کافی است)
هنگام استفاده از QuickTransfer بلافاصله پس از روشن شدن: حدود ۳۵ دقیقه
هنگام استفاده از QuickTransfer پس از فرود: حدود ۳۵ دقیقه

آیا مویک مینی ۳ پرو استانداردهای C0 را دارد؟

DJI Mini 3 Pro ما مطابق با پیش نویس استانداردهای فعلی C0 طراحی شده است که قرار است در آینده نهایی شوند. ما در حال حاضر در حال انجام آزمایش صدور گواهینامه تحت این استانداردهای پیش نویس هستیم و پس از اینکه بتوانیم برچسب شناسایی کلاس را دریافت کنیم، مشتریان را از نحوه صدور گواهینامه پهپاد خود مطلع خواهیم کرد.
در حال حاضر، هر هواپیمای بدون سرنشین زیر ۲۵۰ گرم بدون توجه به داشتن یا نداشتن برچسب شناسایی کلاس، مشمول قوانین و مقررات یکسانی است که هنوز در دسترس نیست.

چرا باتری بزرگتر با ۴۷ دقیقه پرواز برایمویک مینی ۳ پرو در اروپا موجود نیست؟

DJI Mini 3 Pro مطابق با پیش نویس استانداردهای شناسایی کلاس C0 (پهپادهای زیر ۲۵۰ گرم) طراحی شده است که قرار است در آینده نهایی شود.
رگولاتورها در اروپا و سایر حوزه های قضایی در سراسر جهان (به عنوان مثال ایالات متحده یا استرالیا) توافق کرده اند که پهپادهای با وزن کمتر از ۲۵۰ گرم در هنگام سقوط یا برخورد، آسیبی مانند یک پهپاد سنگین تر ایجاد نمی کنند. از آنجایی که آنها پهپادهای زیر ۲۵۰ گرمی را کمترین خطر می دانند، آنها را در معرض محدودیت ها و الزامات کمتری نسبت به همتایان سنگین تر خود قرار داده اند.
باتری بزرگتر (Intelligent Flight Battery Plus) تقریباً اضافه می کند. ۴۰ گرم به حداکثر جرم برخاستن (MTOM) DJI Mini 3 Pro و قرار دادن آن در پیش نویس استاندارد شناسایی کلاس C1 که محدودیت های بیشتری را برای استفاده از پهپاد ایجاد می کند. DJI می‌خواهد از این سناریو برای سری Mini مجموعه ما اجتناب کند تا بتواند مشتریان گسترده‌تری را جذب کند.

آیا DJI Mini 3 Pro از حالت دستی برای عکسبرداری و فیلمبرداری پشتیبانی می کند؟

آره. می‌توانید به صورت دستی پارامترهای دوربین مانند سرعت شاتر، ISO و تعادل رنگ سفید را در برنامه DJI Fly تنظیم کنید.

چگونه HDR را در مویک مینی ۳ فعال کنم؟

حالت عکس: در حالت تک شات، DJI Mini 3 Pro می تواند صحنه را تشخیص دهد و به طور خودکار HDR را برای محدوده دینامیکی بهتر فعال می کند.
حالت ویدیو: هنگام ضبط ویدیو با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا کمتر، DJI Mini 3 Pro به طور خودکار HDR را فعال می کند.

کدام رزولوشن ویدیوی مویک مینی ۳ پرو بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد؟

هنگام ضبط با سرعت ۴K/30 فریم بر ثانیه، DJI Mini 3 Pro می‌تواند کیفیت فیلمبرداری بهینه‌ای را ارائه دهد که از محدوده دینامیکی و جزئیات تصویر مراقبت می‌کند.
اگر به فیلم برداری نرم تری نیاز دارید، می توانید نرخ فریم را روی ۴۸/۵۰/۶۰fps تنظیم کنید. محدوده دینامیکی این نرخ فریم به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

فناوری ISO بومی دوگانه مویک مینی ۳ پرو چگونه کار می کند؟

DJI Mini 3 Pro دارای مقادیر دوگانه ISO بومی ISO 100 و ISO 800 است.
حالت عکس و حالت فیلم (۲۴/۲۵/۳۰fps): حسگر به صورت الگوریتمی تصاویر به دست آمده توسط دو مجموعه مدارهای تقویت کننده آنالوگ را برای محدوده دینامیکی بهتر تصویربرداری واقعی یکپارچه می کند.
حالت ویدیویی (۴۸/۵۰/۶۰/۱۲۰fps): وقتی مقدار ISO را زیر ۸۰۰ تنظیم می کنید، پهپاد از مدار تقویت کننده آنالوگ کم بهره استفاده می کند. هنگامی که مقدار ISO را بالاتر یا برابر با ۸۰۰ قرار می دهید، پهپاد از مدار تقویت کننده آنالوگ با بهره بالا استفاده می کند. هنگام ضبط با نرخ فریم ۴۸/۵۰/۶۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه، توصیه می شود که مقدار ISO را در محیط های با نور قوی روی ۱۰۰ یا در محیط های کم نور ۸۰۰ برای جلوه های تصویری بهتر تنظیم کنید.

چگونه می توانم فیلم گرفته شده را با DJI RC به اشتراک بگذارم؟

DJI RC در حال حاضر فقط از پیش‌نمایش سریع فیلم پس از عکس‌برداری پشتیبانی می‌کند و از دانلود، ویرایش یا اشتراک‌گذاری مواد اصلی پشتیبانی نمی‌کند.
توصیه می شود اپلیکیشن DJI Fly را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از قابلیت QuickTransfer استفاده کنید. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید DJI Mini 3 Pro را مستقیماً به گوشی هوشمند خود متصل کنید تا به سرعت فیلم‌ها را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید و سپس از طریق برنامه DJI Fly، فیلم را مدیریت و به اشتراک بگذارید.

چرا DJI RC به کارت microSD نیاز دارد؟

با توجه به محدود بودن فضای ذخیره سازی داخلی DJI RC، توصیه می شود از کارت microSD خارجی برای ذخیره کش ضبط و استفاده از قابلیت ضبط صفحه استفاده کنید.

در مقایسه با OcuSync 2.0، انتقال ویدئو DJI O3 چگونه ارتقا یافته است؟

سیستم انتقال ویدئو DJI O3 از یک راه حل کاملاً جدید استفاده می کند و آنتن های دوگانه را به چهار آنتن ارتقا می دهد تا انتقال ویدیوی FHD را در فواصل تا ۱۲ کیلومتر (مطابق با FCC و بدون مانع) ارائه دهد. قابلیت‌های ضد تداخل اضافی، پایداری انتقال را در شهرها و سایر محیط‌های پیچیده بهبود می‌بخشد.

QuiCk Transfer مویک مینی ۳ چگونه ارتقا یافته است؟

QuiCk Transfer مویک مینی ۳ از انتقال سریع عکس ها و فیلم ها با سرعت ۲۵ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

آیا DJI RC از شارژ سریع پشتیبانی می کند؟

آره. DJI RC از توان شارژ تا ۱۵ وات (۵ ولت/۳ آمپر) پشتیبانی می کند.

در مقایسه با OcuSync 2.0، انتقال ویدئو DJI O3 چگونه ارتقا یافته است؟

سیستم انتقال ویدئو DJI O3 از یک راه حل کاملاً جدید استفاده می کند و آنتن های دوگانه را به چهار آنتن ارتقا می دهد تا انتقال ویدیوی FHD را در فواصل تا ۱۲ کیلومتر (مطابق با FCC و بدون مانع) ارائه دهد. قابلیت‌های ضد تداخل اضافی، پایداری انتقال را در شهرها و سایر محیط‌های پیچیده بهبود می‌بخشد.

QuiCk Transfer مویک مینی ۳ چگونه ارتقا یافته است؟

QuiCk Transfer مویک مینی ۳ از انتقال سریع عکس ها و فیلم ها با سرعت ۲۵ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

ملخ های مویک مینی ۳ هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارند؟ چگونه می توانم ملخ ها را عوض کنم؟

قبل از هر پرواز، لازم است ملخ ها از نظر ترک، سایش، تاب خوردگی، خوردگی و شل بودن پیچ ها بررسی شوند. در صورت وجود هر یک از این شرایط، ملخ ها باید تعویض شوند. دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای کاربر را برای تعویض ملخ ها دنبال کنید.
برای تعویض ملخ ها از پیچ گوشتی موجود استفاده کنید. لطفا دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید. دو تیغه و پیچ را از موتور جدا کرده و ملخ ها و پیچ های جدید را جایگزین کنید. ملخ های علامت گذاری شده را به موتورهای علامت گذاری شده و ملخ های بدون علامت را به موتورهای بدون علامت وصل کنید. قبل از هر پرواز مطمئن شوید که ملخ ها و موتورها به طور ایمن نصب شده اند.

عملکرد هاب شارژ دو طرفه مویک مینی ۳ پرو چیست؟

هاب شارژ دو طرفه DJI Mini 3 Pro از پروتکل های شارژ سریع USB PD پشتیبانی می کند و می تواند تا سه باتری را به صورت متوالی شارژ کند. همچنین می توانید از آن برای ذخیره باتری یا به عنوان پاوربانک (ذخیره حداقل یک باتری با توان کافی) برای شارژ دستگاه تلفن همراه یا کنترل از راه دور از طریق درگاه USB-A استفاده کنید.

آیا می توانم از شارژرهای USB-C دیگر برای شارژ DJI Mini 3 Pro استفاده کنم؟

خیر

چه ریموت کنترل هایی با مویک مینی ۳ سازگار هستند؟

DJI Mini 3 Pro در حال حاضر از دو کنترل از راه دور پشتیبانی می کند – کنترل از راه دور DJI RC-N1 و DJI RC.

چه لوازم جانبی مویک مینی ۲ را می توان با مویک مینی ۳ پرو استفاده کرد؟

DJI Mini 3 Pro با DJI RC-N1 و لوازم جانبی مربوطه و همچنین شارژر USB 18W DJI سازگار است. سایر لوازم جانبی DJI Mini 2 با DJI Mini 3 Pro سازگار نیستند.

چه عواملی می تواند منجر به خرابی به روز رسانی شود؟

۱. زمانی که سطح باطری پرنده یا کنترلر کمتر از ۲۰٪ باشد، باعث خرابی به روز می شود.
۲. خاموش کردن DJI Mini 3 Pro یا کنترل از راه دور در حین به روز شده. اگر این اتفاق افتاد، DJI Mini 3 Pro و کنترل از راه دور را مجدداً راه اندازی کرد و دوباره به روز شد.
۳. در حین دانلود فریمور اینترنتی قطع شد.
۴. در طول دانلود سیستم عامل، اگر ارتباط تلفن هوشمند شما با برنامه های دیگر تغییر کند، ممکن است به خرابی روز تبدیل شود.
* در طول روز، پرنده چندین بار مجدد می شود و پس از تکمیل به طور خودکار خاموش می شود.

چگونه فریمور مویک مینی ۳ پرو را آپدیت کنم؟

پرنده را به کنترلر وصل کنید. برنامه DJI Fly برای شما درخواستی برای به‌روزرسانی میان‌افزار ارسال می‌کند (در صورت موجود بودن سیستم عامل جدید). دستورالعمل ها را برای به روز رسانی سیستم عامل پرنده، کنترل از راه دور، باتری و سایر ماژول ها دنبال کنید.