کوادکوپتر مویک ایر ۳

در مقایسه با DJI Air 2S، ارتقاء اصلی DJI Air 3 چیست؟

مویک ایر ۳ سیستم دوربین، سیستم انتقال ویدئو، سیستم سنجش بینایی، زمان پرواز و ویژگی‌های هوشمند را بهبود بخشیده است. جزئیات به شرح زیر است: یک دوربین تله متوسط ۱/۱.۳ اینچی CMOS 70 میلی متری اضافه شده است. سیستم انتقال ویدئو به نسل بعدی سیستم انتقال ویدئو O4 HD ارتقا یافته است. این پهپاد مجهز به سیستم سنجش بینایی همه جانبه است و از سیستم های پیشرفته کمک خلبان (APAS) 5.0 پشتیبانی می کند. حداکثر زمان شناور ۴۲ دقیقه* و حداکثر زمان پرواز ۴۶ دقیقه** است. این پهپاد از Waypoint Flight، Advanced RTH، Cruise Control، QuickTransfer و سایر عملکردهای هوشمند پشتیبانی می کند.

سطح گواهینامه ایر ۳ در اروپا چقدر است؟

DJI Air 3 دارای گواهینامه C1 توسط آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) است.

آیا DJI Air 3 از عکسبرداری عمودی پشتیبانی می کند؟

هر دو دوربین زاویه باز و دوربین تله متوسط از عکسبرداری عمودی (۹:۱۶) پشتیبانی می کنند و حداکثر مشخصات تصویربرداری ۲.۷K/60fps است.

آیا دوربین تله متوسط ایر ۳ از MasterShots پشتیبانی می کند؟

بله

آیا دوربین تله متوسط مویک ایر ۳ از پانوراما پشتیبانی می کند؟

خیر

آیا دوربین تله متوسط DJI Air 3 از QuickShots پشتیبانی می کند؟

ایر ۳ از تمام حالت های QuickShots به جز Asteroid پشتیبانی می کند.

آیا مویک ایر ۳ از فیلمبرداری D-Log M و HLG پشتیبانی می کند؟

هر دو دوربین زاویه باز و دوربین تله متوسط از فیلمبرداری ۱۰ بیتی D-Log M و ۱۰ بیتی HLG پشتیبانی می کنند. حالت ۱۰ بیتی D-Log M درجه بندی رنگ انعطاف پذیرتری را در پس از تولید تسهیل می کند، و حالت HLG 10 بیتی می تواند پیش نمایش هایی با محدوده دینامیکی بالاتر داشته باشد (نیاز به تجهیزاتی است که از نمایشگر HDR پشتیبانی می کند).

کدام کنترلر با مویک ایر ۳ سازگار است؟

DJI RC-N2 و DJI RC 2.

در مقایسه با سیستم انتقال تصویر O3، سیستم انتقال تصویر O4 چه ارتقایی دارد؟

سیستم انتقال ویدئو O4 یک راه حل سخت افزاری کاملاً جدید را اتخاذ می کند. سیستم آنتن پرنده از چهار آنتن به شش آنتن ارتقا یافته و یک باند فرکانسی جدید اضافه شده است. الگوریتم ارتباطی نیز ارتقا یافته است، که نه تنها یک انتقال ویدئوی FHD را از حداکثر برد ۲۰ کیلومتر ارائه می‌کند، بلکه دارای قابلیت‌های ضد تداخل پیشرفته است که پایداری انتقال را در محیط‌های پیچیده مانند تنظیمات شهری بهبود می‌بخشد. کنترل از راه دور همچنین از حداکثر فید زنده ۱۰۸۰p/60fps پشتیبانی می کند، با نرخ فریم بالاتر، تجربه تماشای روان تری را ارائه می دهد.

آیا حداکثر فاصله انتقال سیستم انتقال ویدئو O4 با توجه به سطح تداخل محیط متفاوت است؟

در محیط های مختلف، سطح تداخل بی سیم متفاوت است و حداکثر فاصله انتقال متفاوت خواهد بود.

بدون مانع:
تداخل قوی: مناظر شهری، تقریبا. ۱.۵-۴ کیلومتر
تداخل متوسط: مناظر حومه شهر، تقریبا. ۴-۱۰ کیلومتر
تداخل کم: حومه/کنار دریا، تقریبا. ۱۰-۲۰ کیلومتر

با مانع:
تداخل کم و مسدود شده توسط ساختمان ها: تقریبا. ۰-۰.۵ کیلومتر
تداخل کم و مسدود شده توسط درختان: تقریبا. ۰.۵-۳ کیلومتر

در مقایسه با کنترل از راه دور DJI RC-N1، به روز رسانی های کنترل از راه دور DJI RC-N2 چیست؟

راه حل انتقال ویدئو ارتقا یافته است و سیستم آنتن از ۱T2R به ۲T2R ارتقا یافته است. با DJI Air 3 می توان از انتقال ویدئو O4 استفاده کرد.

در مقایسه با DJI RC، DJI RC 2 چه ارتقاهایی دارد؟

عملکرد پردازنده برای عملکرد روانتر بهبود یافته است. راه حل انتقال ویدئو ارتقا یافته است و سیستم آنتن از ۱T2R به ۲T4R ارتقا یافته است. با مویک ایر ۳ می توان از انتقال ویدئو O4 استفاده کرد. DJI RC 2 دارای دو آنتن داخلی و دو آنتن خارجی است و همچنین امکان تنظیم زاویه را برای آنتن‌های دوگانه خارجی برای دستیابی به جلوه‌های انتقال ویدیو بهتر می‌دهد.

آیا مویک ایر ۳ از سنجش موانع همه جانبه پشتیبانی می کند؟

بله

ActiveTrack 5.0 چه تفاوتی با ActiveTrack 4.0 دارد؟

ActiveTrack 5.0 می تواند سوژه ها را در هشت جهت ردیابی کند و امکان خلاقیت بیشتری را فراهم کند. ActiveTrack 5.0 که با فناوری تشخیص سوژه پیشرفته تعبیه شده است، از چندین حسگر بینایی به طور همزمان برای تشخیص یک سوژه، متمایز کردن آن از سایر اشیاء و قفل کردن سوژه در کادر استفاده می کند. این به شما امکان می دهد برای نتایج طبیعی تر، زاویه های ردیابی را به آرامی تنظیم کنید. به لطف محیط جدید و الگوریتم‌های حسگر سوژه، DJI Air 3 زودتر به حرکات سوژه و اطلاعات محیطی پاسخ می‌دهد و مسیر ردیابی بهینه را برای ضبط فیلم‌های صاف و پایدار برنامه‌ریزی می‌کند.

چگونه فریمور DJI Air 3 را آپدیت کنم؟

می توانید سیستم عامل را در برنامه DJI Fly یا با استفاده از نرم افزار دسکتاپ DJI Assistant 2 (Consumer Drones Series) به روز کنید. جزئیات هر دو روش به روز رسانی سیستم عامل را می توان در وب سایت رسمی یافت.

شارژ کامل باتری هوشمند پرواز مویک ایر ۳ چقدر طول می کشد؟

تقریباً ۸۰ دقیقه هنگام شارژ با کابل شارژ USB-C متصل شارژر قابل حمل DJI 65W. تقریباً ۶۰ دقیقه هنگام شارژ با آداپتور برق USB-C DJI 100W و هاب شارژ باتری DJI Air 3.

ارتقاء هاب شارژ باتری مویک ایر ۳ نسبت به نسل قبلی چیست؟

هاب شارژ باتری جدید از عملکرد انباشت انرژی و عملکرد تخلیه خارجی پشتیبانی می کند. همچنین ساختار ارتقا یافته ای را برای حمل راحت اتخاذ می کند. با عملکرد انباشت نیرو، می‌توانید به سادگی دکمه عملکرد را فشار داده و نگه دارید تا نیروی باقی‌مانده از چندین باتری به باتری با بالاترین توان باقی‌مانده منتقل شود و زمان پرواز موثر طولانی‌تری را ممکن می‌سازد. با عملکرد تخلیه خارجی، می‌توانید از هاب شارژ باتری به‌عنوان پاوربانک استفاده کنید و از طریق پورت USB-C با توان حداکثر ۸۲ وات، انرژی باتری را به تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها منتقل کنید.

آیا می توانم از شارژرهای دیگری با پورت USB-C برای شارژ باتری استفاده کنم؟

آره. با این حال، برای اطمینان از کارایی شارژ، استفاده از شارژر قابل حمل DJI 65W، آداپتور برق ۱۰۰W USB-C DJI یا شارژرهای دیگر ۶۰ وات یا بالاتر که از پروتکل PD پشتیبانی می‌کنند را توصیه می‌کنیم.

آیا می توانم باتری را از طریق درگاه USB-C در پرنده DJI Air 3 شارژ کنم؟

بله