مقایسه پهپاد

مقایسه دی جی آی آواتا و هلی شات آواتا ۲

DJI اخیراً از DJI Avata 2 ، جدیدترین پهپاد FPV خود رونمایی کرده است. آواتا ۲ دارای عملکرد بهتر پرواز، زمان پرواز طولانی تر، افزایش ظرفیت بار، بهبود حالت های پرواز هوشمند و ویژگی های ایمنی پیشرفته نسبت به مدل قبلی خود است.حال در این مقاله میخواهیم آواتا و آواتا ۲ را دقیق بررسی و باهم مقایسه کنیم . این دو مدل را میخواهیم در وزن، زمان پرواز، حالت‌های پرواز هوشمند، ویژگی‌های ایمنی و موارد دیگر ارزیابی می‌کنیم.

Avata 2 پیشرفت‌های متعددی را از اولین آواتا ارائه می‌کند، مانند توانایی ثبت عکس‌های فوق عریض ۴K و کنترل حرکتی بصری بهتر. با محافظ‌های ملخ یکپارچه و پرواز ACRO ساده، ایمنی و هیجان اولویت دارند.

برای داشتن یک تجربه FPV پیشرفته، آواتا ۲ را با DJI Goggles 3 و DJI RC Motion 3 جفت کنید. DJI Goggles 3 شما را قادر می سازد بدون برداشتن عینک، محیط اطراف خود را مشاهده کنید، و هم ایمنی و هم شناوری را با قابلیت Real View PiP (تصویر در تصویر) افزایش می دهید. با تکنولوژی و DJI RC Motion 3 می‌توانید آکروبات‌های هوایی چالش‌برانگیز را بدون دردسر اجرا کنید، و حتی کاربران مبتدی را قادر می‌سازد تا به راحتی تلنگرها، دریفت‌ها و مانورهای جذاب را انجام دهند.

تفاوت آواتا با آواتا ۲

آنباکس هلی شات آواتا ۲ و مقایسه با دی جی آی آواتا

موارد به روز شده آواتا ۲ نسبت به آواتا ۱

  1. مانورهای ACRO مانند تلنگر، چرخش و رانش ۱۸۰ درجه را با کنترل و دقت بالا
  2. با استفاده از حالت رنگی ۱۰ بیتی D-Log M، انعطاف‌پذیری درجه‌بندی رنگی را تجربه کنید، و تضمین می‌کند که فیلم شما به کیفیت حرفه‌ای دست پیدا می‌کند
  3. از اقدامات ایمنی ارتقا یافته آواتا ۲ در مقایسه با آواتا ، موقعیت یابی بصری رو به پایین/ عقب است که تضمین موقعیت یابی دقیق و ثبات بیشتر در طول پرواز است
  4. زمان پرواز طولانی ۲۳ دقیقه، ارائه ۴ دقیقه زمان پخش اضافی هلی شات آواتا ۲ نسبت به آواتا ۱، در حالی که پشتیبانی پهپاد از شارژ سریع PD، شارژ مجدد سریع و کارآمد را نیز تضمین می کند
  5. افزایش فاصله انتقال ویدیو ۱۰ کیلومتر (CE)، بهبود ۷ کیلومتری آواتا۲ نسبت به اولین دی جی آی آواتا است
  6. با حافظه داخلی بزرگ ۴۶ گیگابایتی، به تقریبا دو برابر فضای ذخیره سازی با پهپاد آواتا ۲ دسترسی داشته باشید، فضای کافی برای فایل های شما فراهم می کند
مقایسه مویک ایر 2 اس با مویک ایر 2 و مویک ایر | مقایسه مویک ایر ها

مقایسه قابلیت های آواتا ۲ با آواتا

مقایسه دوربین DJI Avata 2 در مقابل DJI Avata

آواتا ۲ کیفیت دوربین خود را به میزان قابل توجهی در مقایسه با آواتا بهبود بخشیده است که اکنون به قابلیت عکسبرداری در حالت رنگی D-Log M 10 بیتی مجهز شده است، در حالی که اولین آواتا به حالت رنگی D-Cinelike محدود شده بود.

D-Log M 10 بیتی شما را قادر می‌سازد تا در مناظر روشن و سایه‌دار فیلم بگیرید و رنگ‌ها را می‌توان به راحتی در مراحل پس از تولید بهبود بخشید.

در همین حال، حالت D-Cinelike با اعمال یک جدول جستجو (LUT)، که حاوی یک فرمول ریاضی از پیش تعریف شده برای اصلاح تصویر است، تصویر را با کیفیت سینمایی آغشته می کند. اگر ترجیح می دهید رنگ ها را به صورت دستی تنظیم نکنید، انتخاب این حالت بهتر است، زیرا ظاهر سینمایی از پیش تنظیم شده را ارائه می دهد.

D-Log M به دلیل عمق بیت بالاتر، انعطاف پذیری بیشتری در درجه بندی رنگ ارائه می دهد، در حالی که D-Cinelike یک ظاهر سینمایی از پیش تنظیم شده مناسب برای کسانی که ترجیح می دهند به صورت دستی رنگ ها را تنظیم نکنند، ارائه می دهد. اگر هدف شما ثبت محتوایی است که تا حد امکان واقعی باشد، D-Log M ترجیح داده می شود. با این حال، اگر دید سینمایی بیشتری را به فیلم خود ترجیح می دهید و علاقه ای به تنظیم دستی تنظیمات دوربین ندارید، D-Cinelike گزینه ایده آلی برای شما است.

وقتی صحبت از لنزها می شود، هر دو پهپاد Avata دارای یک دوربین CMOS Super-Wide-Angle هستند، تفاوت در اندازه و تعداد پیکسل هایی است که می تواند ثبت کند. لنز ۱/۱.۳ آواتا ۲ دیافراگم بزرگ تری را در مقایسه با لنز ۱/۱.۷ آواتا ۱ ارائه می دهد که در نتیجه عملکرد بهتری در نور کم و تصاویر بالقوه واضح تر دارد. با این حال، لنز ۱/۱.۷ ممکن است میدان دید وسیع تری را فراهم کند و برای گرفتن صحنه های وسیع تر مناسب تر باشد.

مقایسه کوادکوپتر مویک ایر 2 با مویک 2پرو

مقایسه دوربین کوادکوپتر آواتا با آواتا ۲

مقایسه انتقال ویدئو آواتا ۲ با آواتا

سیستم انتقال ویدئو پیشرفت های چشمگیری داشته است و از Ocusync 3.0+ به O4 تغییر کرده است.

Ocusync 3.0+ در آواتا قبلی حداکثر فاصله ۱۰ کیلومتری بین درون و کنترل از راه دور را پشتیبانی می کند، در حالی که O4 در آواتا ۲ این برد را تا ۲۰ کیلومتر افزایش می دهد. این پیشرفت با پهپاد Avata 2 به کاربران انعطاف‌پذیری بیشتری را در پرواز پهپادهای خود در مسافت‌های طولانی‌تر ارائه می‌کند و در عین حال انتقال مستقیم تصاویر زنده را بدون وقفه حفظ می‌کند. در مقایسه، Ocusync 3+ به ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه محدود شده است. بهبودهای اضافی شامل ارتقاء پهنای باند ارتباطی و حداکثر نرخ بیت ویدیو است. این پیشرفت‌ها منجر به برقراری ارتباط روان‌تر با پرنده و فیلم‌های واضح‌تر می‌شود.

مقایسه انتقال ویدئو آواتا 2 با آواتا

مقایسه باتری آواتا ۲ و آواتا

Avata 2 در مقایسه با DJI Avata پیشرفت قابل توجهی در ابعاد و قدرت دارد. این بهبود در زمان پرواز طولانی‌تر نشان داده می‌شود و آواتا ۲ در مقایسه با DJI Avata، چهار دقیقه زمان شناور اضافی را ارائه می‌دهد. به طور خاص، آواتا ۲ دارای ۲۱ دقیقه زمان شناور قابل توجه است که از ۱۸ دقیقه DJI Avata پیشی می گیرد.

عمر باتری طولانی آواتا ۲ آن را برای پروازهای طولانی تر مناسب تر می کند و به آن اجازه می دهد مسافت های بیشتری را بدون نیاز به فواصل شارژ مکرر طی کند. علاوه بر این، آواتا ۲ زمان‌های شارژ سریع‌تری را ارائه می‌کند، به‌ویژه زمانی که با هاب شارژ دو طرفه همراه است، که شارژ کامل را از ۰٪ تا ۱۰۰٪ فقط در ۴۵ دقیقه امکان پذیر می کند. در مقابل، DJI Avata بیش از دو ساعت طول می کشد تا به شارژ کامل برسد. با وجود این اختلاف در زمان شارژ، توان خروجی DJI Avata، در حالی که کمتر از Avata 2 است، همچنان قابل مقایسه است.

مقایسه مویک 2 پرو و فانتوم 4 پرو

با وجود اندازه کوچکتر، آواتا ۲ از نظر ظرفیت باتری، دارای باتری ۲۱۵۰ میلی آمپر ساعتی در مقایسه با ظرفیت کمی بزرگتر ۲۴۲۰ میلی آمپر ساعتی DJI Avata است.

علاوه بر این، آواتا ۲ وزن کمتری در ۱۴۵ گرم دارد، که آن را در مقایسه با DJI Avata که وزن آن با وزن ۱۶۲ گرم کمی بیشتر است، گزینه سبک‌تری است.

مقایسه باتری آواتا 2 و آواتا

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و با توجه به اطلاعات این دو پهپاد سری اف پی وی ، برای خرید بهترین تصمیم را بگیرید .

جهت اطلاع از نحوه فروش همچنین اطلاع از موجودی با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.

  • تلفن نمایندگی dji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بالوینگ ، بالِ پرواز شما….

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *