معرفی محصول جدید, مویک پرو

چرا مویک ۳ بخریم ؟

mavic 3 pro

از آنجایی که مویک ۳ وارد بازار شده است و تا به الان پرچمدار برند DJI محسوب میشود . این محصول قدرتمند ترین محصول کمپانی DJI و جایگزین مویک ۲ پرو خواهد بود .

برای پاسخ به این سوال کاربران که چرا مویک ۳ پرو بخریم ابتدا باید بررسی کنیم که این کوادکوپتر هوشمند دارای چه قابلیت ها و امکاناتی میباشد پس تا انتهای این مقاله همراه بالوینگ باشید، بالوینگ بال پرواز شما …

مویک 3 پرو

مویک ۳ پرو مجهز به ۲ دوربین

از آنجایی که میدانید مویک ۲ پرو دارای قابلیت زوم بود اما در مویک ۳ پرو طبق آن چیز پیشبینی شده قابلیت زوم ندارد اما قابلیتی که آن را حرفه ای تر کرده است دارا بودن ۲ دوربین Wide و Telephoto میباشد که در تصویر زیر نشان داده شده است .

mavic 3 pro
 تصویربرداریمجهز به سنسور
Wide-camera۲۰ مگاپیکسلی۴.۳ اینچی
Telephoto۱۲ مگاپیکسلی۱.۲ اینچی

کاربرد و تفاوت لنز Wide و Telephoto

  1. با استفاده از لنز wide شما میتوانید عکس های عریض تری را ثبت کنید یعنی فضا و جزئیات بیشتری از محیط رادر عکس به ثبت برسانید .
  2. لنز تله فوتو ، به صورتی طراحی شده است که شما تا حد امکان به موضوعی در دوردست ، نزدیک بشید لنز های تله فوتو با دارا بودن طول کانونی که دارد به به شما این امکان را میدهد تا بین ۲ تا ۲.۳ برابر فریم بدون این که آسیبی به کیفیت تصویر برسد زوم کنید .

سنسور های جدید و پیشرفته

طبق پیشبینی های گفته شده مویک ۳ پرو دارای سنسور های جدید و پیشرفته میباشد که این سنسور ها در جلو و عقب پرنده قرار گرفته است .

D-RTK2 و سیستم های ماهواره ای مسیریابی جهانی GNSS
 سنسور
مویک ۳ پرو۴.۳
مویک ۲ پرو۱
Mavic 3 pro

همچنین دارای ۵ حالت پروازی هوشمند زیر میباشد :

  • EnhancePI assist
  • Quickshots
  • Activetrack
  • Hyperlapse
  • panorama

مویک ۳ دارای هوش مصنوعی و گرافیک هوشمند

یکی از دلایلی که این کوادکوپتر را به شما پیشنهاد میدهیم آن است که مویک ۳ پرو دارای گرافیک خیلی دقیق و هوشمندی میباشد که در سیستم سنسور های عدم برخورد آن هوش مصنوعی به کار رفته است و آن را خیلی هوشمنده تر از محصولات قبلی کرده است .

mavic 3pro

کیفیت فیلم برداری مویک ۳ پرو

از آنجایی که میدانید کیفیت دوربین در انتخاب درون خیلی تاثیر گذار بوده است به همین خاطر به شما مخاطبین عزیز باید بگوییم که کوادکوپتر مویک ۳ پرو دارای کیفیت فیلم برداری قوی میباشد .

کیفیت فیلم برداری مویک ۳ پرو ۵.۲K میباشد که نسبت به کوادکوپتر نسل قبل خود یعنی مویک ۲ پرو (۴k) با کفیت تر میباشد پس این کوادکوپتر میتواند گزینه مناسبی برای شما مخاطبین عزیزی که به دنبال درونی با کیفیت دوربین با کیفیت تر میگردید باشد .

سه پک مویک ۳ | Dji Mavic 3

  • پک استاندارد مویک ۳

محتویات این پک شامل کوادکوپتر مویک ۳ پرو ، یک عدد باتری ، ریموت کنترل ساده و دیگر متعلقات میباشد . 

  • پک کمبو Mavic 3 |پک Fly More Combo 

محتویات این پک شامل کوادکوپتر مویک ۳ پرو ، ریموت کنترل ساده ، سه عدد باتری ، کیف مخصوص حمل ، هاب شارژ و … میباشد .

  • پک سین مویک۳ | پک Cine Premium

محتویات پک پرمیوم همان پک کمبو می باشد با این تفاوت که به جای ریموت کنترل ساده ریموت کنترل اسمارت ورژن ۲  جایگزین شده است.

پک ریفربیشد دی جی آی چیست ؟ + 3 روش تشخیص رفرش از اورجینال
مویک 3 پرو

ریموت کنترل اسمارت کوادکوپتر مویک ۳ پرو 

ریموت اسمارت که در پکیج cine premium قرار دارد طبق اطلاعات گفته شده دارای ویزگی های هوشمند و جدیدی میباشد ریموت اسمارت مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است که همراه با صفحه لمسی که دارد شما را از اتصال موبایل هوشمندتون به رادیو کنترل نیز بی نیاز می کند. 

همچنین یکی از دلایلی که پیشنهاد میکنیم مویک ۳ پرو را خریداری کنید به این دلیل است که دارای گیمبال قفل اتوماتیک میباشد که با خاموش شدن درون خاموش میشود مثل مدل های نسل قبلی نیست که به تنظیم دستی احتیاج داشته باشد . 

قیمت مویک ۳ پرو 

چون این محصول هنوز به طور رسمی معرفی نشده است هنوز قیمت مشخصی ندارد اما حدود قیمت با توجه بهنوع پک ها از ۱۶۰۰ الی ۲۶۰۰ دلارتخمین زده شده میباشد با توجه به نکات بالایی که درباره هوشمندی و برتری این درون به شما گفتیم نسبت به مدل های نسل قبلی ، شاید خیلی گران به نظر نرسد 

به محض آن که اطلاعات جدیدی راجع به این کوادکوپتر قدرتمند DJI منتشر شود ، مجموعه تخصصی بالوینگ به عنوان نمایندگی رسمی dji در ایران و امارات ، در اختیار شما قرار خواهد داد. جهت خرید مویک ۳ پرو به صورت حضوری یا اطلاع از قیمت مویک ۳ پرو با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید.

 

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

2 دیدگاه در “چرا مویک ۳ بخریم ؟

  1. بهراد آقایی گفت:

    قیمت پک کمبو چقدر؟ تفاوتش با سین زیاده؟

    1. admin گفت:

      جهت اطلاع از قیمت و مشاوره با دفتر فروش هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *