مویک پرو

معرفی کوادکوپتر مویک ۳ پرو

مویک 3 پرو

معرفی کوادکوپتر مویک ۳ پرو

پس از مویک ایر۲ کمپانی DJI محصولی دیگر با نام کوادکوپتر مویک ۳ پرو به بازار عرضه خواهد نمود.

آیا می توان انتظار تصویربرداری با کیفیت ۵K و یا سنسور دوربین ۱ اینچی با قابلیت زوم را داشت؟

معرفی کوادکوپتر مویک 3 پرو

یکی از جذاب ترین ویژگی های کوادکوپترهای سری DJI Mavic 2 Pro :

دوربین Hasselblad  با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل و سنسور ۱ اینچ CMOS آن می باشد.

در دوربین DJI Mavic 3 احتمالاً حتی بهتر (و احتمالاً سودمندتر) خواهد بود.

معرفی کوادکوپتر مویک 3 پرو

احتمال می‌رود کوادکوپتر مویک ۳ پرو همانند سایر پرنده‌ها در دو پک کمبو و استاندارد عرضه می‌گردد.

در پک کمبو شاهد لوازم اضافی:

باتری های اضافی

ملخ

گارد ملخ 

کابل های اتصال می باشیم که تجربه پرواز و فیلم برداری با این هلی شات را تقویت می‌کنند.

معرفی کوادکوپتر مویک 3 پرو

همچنین ممکن است یک کنترلر هوشمند جدید در کنار پهپاد راه اندازی شود و داشتن یک کنترلر با صفحه نمایش کار را برای کاربر روند کار و عدم نیاز به یک دستگاه اضافه را آسان می سازد.

با این کار نیاز به اتصال تلفن به پهپاد نیز برطرف می شود.

معرفی کوادکوپتر مویک 3 پرو

همچنین ممکن است یک کنترلر هوشمند جدید در کنار پهپاد راه اندازی شود و داشتن یک کنترلر با صفحه نمایش کار را برای کاربر روند کار و عدم نیاز به یک دستگاه اضافه را آسان می سازد. با این کار نیاز به اتصال تلفن به پهپاد نیز برطرف می شود.

فیلم ۵K با سرعت ۲۴ یا ۳۰ فریم در ثانیه است. اگرچه کیفیت۵K  با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه مناسب است، اما این امر به پردازش زیادی نیاز دارد. بنابراین کوادکوپتر مویک ۳ پرو به احتمال خیلی زیاد ۲۴ یا ۳۰ فریم در ثانیه دارد که به شما امکان فیلمبرداری فیلم و حتی توانایی بزرگنمایی دیجیتال فریم هنگام ویرایش فیلم را می دهد.

با درونها دنیا را بهتر ببینیم
معرفی کوادکوپتر مویک 3 پرو

ویژگی‌های دیگر

تقریباً می توان به چند مشخصات سری آینده DJI Mavic 3 اطمینان داشت ، با توجه به اینکه بسیاری از قابلیتها در DJI Mavic Air 2 وجود دارد، اکنون می دانیم که OcuSync 2.0 در Mavic 3 وجود خواهد داشت، احتمالاً با حداکثر برد انتقال تصویر ۱۰ کیلومتر برای مویک ۳ و ۱۵ کیلومتر برد انتقال تصویر برای DJI Inspire 3 و Matrice 300 RTK است. Mavic 3 همچنین احتمالاً از طراحی کنترلر جدیدی مشابه Mavic Air 2 برخوردار است، اما با صفحه نمایش داخلی مانند نمایشگر فعلی مویک ۲.

Mavic 3 به طور حتم شامل ActiveTrack 3.0 خواهد بود و سنسورهای بیشتری نسبت به مویک ایر۲ دارد. سنسورهای بیشتر(شامل بالا و اطراف پرنده) به این معنی است که این هواپیمای بدون سرنشین می تواند داده های بیشتری را در مورد محیط اطراف خود دریافت کند. این امر به پرنده این امکان را می دهد تا سوژه را ردیابی کند و از پرواز به سمت موانع خودداری می کند.

حداکثر تایم پرواز مویک ایر۲؛ ۳۴ دقیقه است ، در حالیکه انتظار داریم Mavic 3 حداقل تایم پروازی بیشتری نسبت به مویک ایر ۲ داشته باشد. باتری پهپاد جدید مطمئناً بزرگتر خواهد بود، اما سنسورهای بیشتر در مویک ۳ به معنای مصرف انرژی بیشتر است. حدس ما از تایم پروازی ۳۶ تا ۳۷ دقیقه است، که هنوز هم در مقایسه با زمان پرواز ۳۱ دقیقه ای Mavic 2 پیشرفت دارد.

AirSense (ایرسنس) در Mavic 3 جدید وجود دارد ، زیرا تمام هواپیماهای بدون سرنشین DJI که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می شوند و در آن یک گیرنده ADS-B برای آگاهی از نزدیک شدن کوادکوپتر بههواپیما مطلع شود، قرار دارد.

معرفی کوادروتورماتریس ۳۰۰

مشخصاتDJI Mavic 3 Pro

با توجه به اطلاعات فاش شده ، این پهپاد دارای مشخصات زیر است:

مشخصاتDJI Mavic 3 Pro
ActiveTrack 3.0 به روز شده
گیرنده های ADS-B
قابلیت های تصویربرداری ۴KUHD ؛ ۶۰ فریم بر ثانیه
۱۰ دوربین با سنسور ویژن
Vision Sync 3.0 به روز شده
Occusync 3.0 به روز شده

برای خرید کوادکوپتر مویک ۳ پرو و ارائه مشاوره تخصصی می توانید با مجموعه بالوینگ تماس بگیرید و از مشاوره های تیم فنی مجرب خود در این زمینه بهرمند شوید همچنین شما می توانید به صورت حضوری به نمایشگاه دائمی محصولات dji در تهران-ونک مراجعه کنید تا از نزدیک محصولات کمپانی dji در بالوینگ BalWing مشاهده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب از بین محصولات دی جی آی داشته باشید.

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

2 دیدگاه در “معرفی کوادکوپتر مویک ۳ پرو

  1. مانیار گفت:

    سلام..
    ممنون از مطالب خوب و به روزتون.. بنده قصد داشتم مویک ۲ بخرم ولی الان با توصیفاتی که از این محصول شده, مشتاقانه منتظر رونمایی از این محصول هستم.

    1. admin گفت:

      سلام
      ممنون از حسن توجهتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *