معرفی اصطلاحات حوزه هوافضا

با درونها دنیا را بهتر ببینیم

نمایندگی dji
درون یا کوادکوپتر

درون یا کوادکوپتر Drone

درون یا کوادکوپتر !!

به هر پرنده ای بدون سرنشین که قابلیت کنترل آن برای خلبان وجود داشته باشد Drone گفته می‌شود.

در صورتی که درونی دارای ۴ موتور باشد به آن می توان کوادکوپتر ( به معنی ۴ موتور) نیز گفت.

تحویل دنیا با درون ها Drones

درونها که به عنوان هواپیمای بدون سرنشین شناخته می گردند از قابلیت کنترل شخص بر روی زمین از طریق یک برنامه کامپیوتری برخوردار می باشند. این صنعت مخفی نه تنها برای اهداف جنگی و نظامی بلکه در مورد بسیاری از موارد دیگر از قبیل امدادرسانی در برابر بلایایی طبیعی و عکاسی و … به طور فزاینده ای شهرت قابل توجه و چشمگیری پیدا کرده است.

با استفاده از این پهپادها شما می توانید به بررسی علمی و در عین حال مطالعه و بررسی ابعاد مختلف زمین از سمت بالا بدون قرار گرفتن شخص در ارتفاع بپردازید. کاربردهای نوآورانه و تحولات حوزه فناوری و اطلاعات و چگونگی تاثیر استفاده از پهپادها بر جامعه قابل توجه است. حال باید ببینیم نحوه کمک رسانی درونها به چه صورت است.

هواپیماهای بدون سرنشین در مواردی از قبیل:

نجات اضطراری

مراکز آتش نشانی

مراکز پلیس

مراکز بهداشتی

محیط زیست

در زمان رخدادهای طبیعی و غیره مورد استفاده بسیای از افراد قرار می گیرند.

درون یا کوادکوپتر

گروه های بشردوستانه و سازمان های غیر دولتی از هواپیماهای بدون سرنشین برای کمک به اشخاص، حیوانات و محیط زیست استفاده می کنند. دانشمندان و دانشگاهیان در حال کشف روشهای جدیدی برای بهبود و مطالعه جهان با هواپیماهای بدون سرنشین هستند. گروههای و سازمانهای نجات صدها نفر را از خطر با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین نجات داده اند.

بررسی کوادکوپتر تلو Tello dji

در همین راستا، Dji نوآوران را که پیشگام روشهای ابداعی می باشند را به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای هرچه بهتر عمل کردن تشویق می کند.

با مجموعه بالوینگ که به طور تخصصی ارائه کننده محصولات Dji در ایران می باشد تماس بگیرید و از مشاوره های تیم فنی مجرب خود در این زمینه بهرمند شوید

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *