معرفی اصطلاحات حوزه هوافضا, معرفی محصول جدید, مقایسه پهپاد

خرید هلی شات دوربین دار

مویک 3 پرو

هلی شات دوربین دار از جمله محصولات هوایی می‌باشد که برای تصویربرداری های هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که برندهای بزرگی به تولید این محصولات پرداخته اند یکی از برند های معروف و جهانی ، برند DJI میباشد . در این مقاله بالوینگ قصد دارد به معرفی کوادکوپترهای دوربین دار dji  و سایر کوادکوپترهای دوربین دار بپردازیم و تا با توجه به نیازهایتان به خرید کوادکوپتر اقدام کنید پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

شما میتوانید با استفاده از این پهبادهای دوربین دار حتی کسب در آمد کنید در فیلم برداری هایی هوایی در مراسم ها و نقشه برداری های هوایی با پهپاد برای شهرداری و … ، حتی شما میتوانید از این پرنده ها به عنوان اسباب بازی استفاده کنید ، در ادامه به معرفی انواع هلیشات های دوربین دار خواهیم پرداخت .

هلیشات های دوربین دار کوچک

پهپاد های کوچک مناسب افرادی میباشد که برای اولین بار قصد پرواز دارند و در این زمینه اطلاعات زیادی ندارند بعضی از این پهپاد ها به عنوان اسباب بازی هم شناخته میشوند این هلیشات های کوچک نسبت به کارایی که دارند معمولا هلی شات ارزان قیمت هستند و جز ارزان ترین پهپاد ها معرفی می‌شوند ، همچنین در صورت کرش یا خرابی هزینه کم تری مواجه خواهید شد .

هلی شات دوربین دار کوچک

کوادکوپتر های دسته مویک مینی ها

این دسته از پهپاد ها جز کوچک ترین هلیشات های که دارای دوربین می‌باشند ، محسوب می‌شوند که در وزن و ابعداد کوچکی به بازار عرضه شده اند این دسته از پهپاد ها شامل مویک مینی ۳ | DJI MINI 3 ، مویک مینی ۲ | DJI MINI 2 ، مویک مینی اس ای | DJI MINI SE و مویک مینی | DJI MAVIC MINI می‌باشد که نسبت به کارایی که دارند قیمت مناسبی را دارا هستند این محصولات توسط برند DJI تولید و به بازار عرضه شده است .از این هلیشات ها میتوانید برای کارهای شخصی و سزگرمی استفاده کنید. همچنین مویک مینی و مویک مینی SE هر دو دارای کیفیت فیلم برداری ۲.۷k میباشد و مویک مینی ۲ دارای کیفیت ۴K می‌باشد.

معرفی مویک مینی 3

هلی شات دوربین دار دسته مویک مینی

کوادکوپترهای دوربین دار سری مویک

کوادکوپترهای سری مویک جز پرفروشترین محصولات برند DJI هستند که از طراحی پیشرفته و مدل های مختلفی با قابلیت های خارق العاده برخورد دارند از با کیفیت ترین سری مویک میتوان مویک ۳ پرو را نام برد که دارای قابلیت های فوق العاده ای میباشد و تا کنون ططرفداران زیادی را به خود جذب کرده است شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره هلیشات های سری مویک با مشاوران بالویینگ در تماس باشید تا در کمترین زمان شما را راهنمایی کنند .

قیمت مویک 3

کوادکوپتر DJI Tello

یکی از هلیشات های کوچک و دوربین دار ، پهپاد تلو می‌باشد . این پرنده دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی میباشد این پرنده ساخته برند DJI است که مناسب افراد مبتدی و کودکان می‌باشد همچنین این پرنده به علت وزن کم و اندازه کوچکش قیمت خیلی مناسبی دارد و جز کوادکوپترهای دوربین دار ارزان شناخته می‌شود .

کوادکوپتر دوربین دار تلو

کوادکوپتر کوچک DJI Spark

هلیشات اسپارک به عنوان کوچک ترین کوادکپتر ها میشناسند ، این محصول جذاب برند دی جی آی در ۵ رنگ مختلف به بازار عرضه شده است ، همچنین این پرنده دارای قابلیت GPS میباشد از این پرنده میتوانید برای کارهای شخصی و حتی به عنوان اسباب بازی استفاده نمایید . پهپاد اسپارک هم به عنوان ارزان ترین هلیشات ها شناخته شده است .

قیمت پهپاد اسپارک

کوادکوپتر سایما

پهپاد های برند syma جز محصولات سرگرمی در جهان میباشد که از این پرنده ها هم به عنوان پهپاد های اسباب بازی استفاده میکنند این پرنده ها دارای قیمت مناسب و جر ارزان ترین هلی‌شات ها میباشد ، معروف ترین این هلیشات ها میتوان X5, X8 نام برد .

معرفی مویک 3 پرو
هلی شات سایما

کوادکوپتر دوربین دار صنعتی

هلیشات های صنعتی ، جز کوادکوپتر های دوربین دار محسوب میشوند اگر کارهای صنعتی و نقشه برداری و تصویر برداری های حرفه ای انجام میدهید این هلیشات ها گزینه مناسبی برای شما خواهد بود در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت .

کوادکوپترهای دوربین دار سری ماتریس

پهپاد های سری ماتریس ، جز پیشرفته ترین هلیشات های DJI میباشد که به خاطر داشتن کیفیت بالای قطعات و قابلیت حمل دوربین های سنگین جز پهپاد های صنعتی و پیشرفته قرار گرفته است همچنین از این هلیشات میتوانید در فیلم برداری های سینمایی استفاده کنید . این پرنده جز هلیشات های غول اسا دسته بندی میشود به خاطر ابعاد بزرگی که دارد .

قیمت ماتریس

 

کوادکوپترهای دوربین دار سری فانتوم

هلیشات های سری phantom ، جز کوادکوپتر های دوربین دار محسوب میشوند که از دیگر محصولات با کیفیت برند DJI هستند از اینپرنده میتوانید در زمینه نقشه برداری استفاده کنید پرفروش ترین سری فانتوم ، فانتوم ۴ میباشد که دارای کیفیت دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است .

خرید فانتوم

کوادکوپترهای دوربین دار سری باگز

هلیشات های دوربین دار سری باز محصول برند ام جی ایکس میباشد که با ساخت پهپاد های دوربین دار توانسته اند وارد بازار کوادکوپتر های دوربین دار شوند این برند توانسته است پهپاد های تاشو ، با کیفیت مناسب به همراه مکان یاب ماهواره و دیگر قابلیت ها تولید کند .

قیمت هلیشات باگز

 

چه هلیشات دوربین دار بخرم ؟

حالا که با انواع هلیشات های دوربین دار اشنا شدید و قصد خرید دارید باید چند نکته ای توجه کنید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد .

  1. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید تعین جدود قیمت برای خرید هلیشات است که با توجه به بودجه انتخابیات هلیشات دوربین دار را خریداری نمایید .
  2. دوم نکته این که در نظر بگیرید هلیشات دوربین دار برای چه کاری میخواید یعنی فرای کارهای شخصی و سرگرمی میخواید یا کارهای حرفه و نقشه برداری و صنعتی ، اگر دنبال پرنده ای برای کارهای شخصی باشید نیاز نیست هزینه زیادی انجام بدید حتی اگر برند هلیشات برایتان مهم نباشد میتوانید برید دنبال برند های با کیفیت کارایی متوسط تری .
  3. سوم این که نوع برند هلیشات رو در نظر بگیرید اگر دنبال پرنده حرفه ای یا پرنده ای با قابلیت های زیاد نیستید متوانید از برند هایی با کیفیت و کارایی متوسط استفاده نمایید اما اگر دنبال هلیشات های دوربین دار با کیفیت بالا به همراه قابلیت هایی بالاتری هستید میتوانید هلیشات های دوربین دار برند دی جی آی را خریداری کنید .
معرفی DJI AVATA

شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان بالوینگ در تماس باشید .

  • تلفن نمایندگیdji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

 

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

  با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بازگشت به فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *