معرفی محصول جدید, مویک مینی

معرفی مویک مینی ۳

اگر شما هم از دوست داران حوزه پهپاد ، هلیشات و یا حتی تصویربرداری هوایی باشید باشید احتمالا خبرهای حاکی از ورود مویک مینی ۳ پرو را شنیده باشید. کوادکوپتر مویک مینی ۳ رسما از سوی کمپانی dji معرفی و یا تایید نشده است ، اما عکس و اطلاعاتی راجع به آن در فضای مجازی منتشر شده است.

MAVIC MINI 3 PRO

مویک مینی ۳ پرو چه قابلیت هایی دارد

احتمالا اولین سوالی که در ذهن شما نقش می بندد ، آن است که مویک مینی۳ پرو چه ویژگی هایی دارد که تا به این حد مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است؟

مینی 3 پرو

قابل ذکر است مینی ۳ پرو یا همان کوادکوپتر dji mini 3 pro ، جدید ترین و پیشرفته ترین کوادکوپتر از نسل کوادکوپتر های سری مویک مینی باشد . این سری از پهپاد ها به جهت ویژگی هایی نظیر : کم حجم بودن (به جهت سهولت در حمل و نقل) و سبک بودن (کمتر از ۲۴۹ گرم ، عدم نیاز به مجوز پرواز در برخی از کشور ها) قیمت مناسب و.. اشاره کرد . که همین ویژگی ها سبب شده این دِرون ( drone ) مورد توجه کاربرانی قرار گیرد که خیلی نیاز به پهپادی قوی و پیشرفته ندارند و بیشتر به جهت سرگرمی و ثبت تصاویر شخصی اقدام به خرید آن می کنند ، ازآنجایی که این دسته افراد عمده کاربران را در برمیگیرد ، طبیعی است که این این سری از هلی شات dji ، طرفدارن بیشتری دارند.

معرفی مینی 3 پرو

Dji mini 3 pro ، پهپاد هوشمند

از ویژگی های بارز و منحصر به فرد mavic mini 3 که در مدل های قبلی سری مویک مینی دیده نشده ، سیستم هوشمند و سنسور های عدم برخورد با مانع می باشد که به صورت خودکار ، پهپاد را از برخورد با موانع مصون نگه میدارد. این قابلیت از کِرَش و تصادفات احتمالی پهپاد می کاهد.

تفاوت مویک مینی 3 و مویک مینی 2
MINI 3 خرید

ویژگی بعدی توانایی این پهپاد در دنبال کردن خودکار سوژه و یا به اصطلاح active track می باشد . با بهره گیری از این قبلیت ، کوادکوپتر توانایی آن را خواهد داشت که پس از آنکه اپراتور سوژه مورد نظر را برای پهپاد مشخص کرد ، کوادکوپتر به صورت خودکار آن را دنبال کند. این قبلیت برای تهیه ویدیو از ورزشکاران و یا هر سوژه متحرک دیگری بسیار کارآمد خواهد بود.

مویک مینی 3

مینی ۳ پرو با طراحی ظاهری متفاوت

از دیگرویژگی های بارز در مویک مینی ۳ / مویک مینی ۳ پرو که بسیار مشهود است ، طراحی ظاهری متفاوت این محصول نسبت به دیگر خرید کوادکوپتر های dji می باشد.

DJI MINI 3 PRO

برخی از کاربران معتقدند ، طراحی این پهپاد زشت بوده و بی سلیقگی این کمپانی را می رساند ، اما ما معتقد هستیم ساخت یک پهپاد زیر ۲۵۰ گرمی که مملو از ویژگی‌های منحصر به فرد می باشد و سعی دارد بالاترین کیفیت تصویر و ویدیو را در سطح خودش ارائه دهد ، اگر زیبا نباشد زشت هم نیست!

معرفی مینی3

عمیقا به نظر می رسد پهپاد DJI Mini 3 Pro بسیار هدفمند طراحی شده است و عملکردی رو به جلو خواهد داشت.

مینی 3

در این عکس نحوه چرخش و چرخش بازوهای جلو در هنگام تا کردن پهپاد را به وضوح می بینید. بازوهای عقب به سادگی به سمت جلو حرکت می کنند.

بازوهای جلو دارای چراغ های LED هستند. همچنین می‌توانید یک پورت USB-C و یک اسلات کارت MicroSD را در بالای باتری در پشت DJI Mini 3 Pro مشاهده کنید.

در بالای DJI Mini 3 Pro یک دکمه روشن/خاموش و چهار چراغ LED برای نشان دادن وضعیت باتری می بینیم.

مینی 2 یا همان مویک مینی 2 معرفی شد

باتری قوی تر در Dji Mini 3 / Dji Mini 3 Pro

همانطور که پیشتر گفته شد ، این کوادکوپتر بازطراحی شده است اما هنوز ۲۴۹ گرم وزن دارد. به طور قابل توجهی، DJI توانسته است Mini 3 Pro را با وجود داشتن باتری بزرگتر از باتری Mini 2 در این وزن نگه دارد. به عنوان مثال، Mini 3 Pro دارای باتری ۲۴۵۳ میلی آمپر ساعتی است، در مقایسه با ظرفیت ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعتی Mini 2 ، یک شاهکار محسوب می شود.

مویکمینی 3پرو

کیفیت دوربین مویک مینی ۳ / مویک مینی ۳ پرو

شاید به جرعت میتوان گفت مهم ترین موضوع در بررسی هر پهپاد کیفیت دوربین و تصویربرداری آن می باشد . مینی ۳ و مینی ۳ پرو هم نیز از این قاعده مستثنی نیستند و پس از خبر ورود آن ها ، کیفیت دوربینشان از جمله کلیدی ترین سوال های دیگر کاربران بود.

طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا Mini 3 Pro دارای گیمبال ۳ محوره و دوربین مگاپیکسلی بالا با دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی معادل ۲۴ میلی متر است که عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با مینی ۲ | Dji Mini 2 در مواجهه با نور کم خواهد داشت.

فیلم برداری عمودی در مویک مینی ۳

یکی دیگر از نکات قابل توجه در سری جدید پهپاد dji ، توانایی گیمبال آن در تصویربرداری عمودی می باشد . اگر به عکس ها دقت داشته باشید خواهید دید که طراحی گیمبال این پهپاد به کلی متفاوت است . گیمبال دارای زائده ای در کنار است که میتواند به یکی از جداره های طرفین گیمبال متصل شده و به صورت عمودی فیلم برداری کند.

بررسی کوادکوپتر تلو Tello dji
مویک مینی 3 پرو

خرید مویک مینی ۳ از نمایندگی dji

dji mini 3 pro رسما معرفی و وارد بازار نشده است ، اما به محض ورود این کوادکوپتر جنجالی ، مجموعه بالوینگ به عنوان نمایندگی رسمی dji در امارات آن را همراه با گارانتی یکساله ، آموزش رایگان و پشتیبانی فنی مادام العمر به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد داد.

  • تلفن نمایندگیdji تهران :  ۸۸۲۱۸۹۹۶-۰۲۱
  • آدرس نمایندگی اصلی dji : تهران – ونک – خیابان خوارزمی – ساختمان آسمان – نمایندگی دی جی آی ایران

مجموعه تخصصی بالوینگ ،” نمایندگی رسمی DJI ” در امارات و ایران و تنها مجموعه ارائه کننده ” گارانتی اصلی ” شرکت dji در ایران

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بالوینگ ، بالِ پرواز شما….

بازگشت به فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *