مویک مینی

مینی ۲ و ریموت اسمارت

مویک مینی2 و ریموت اسمارت

از آنجایی که خبرهایی درباره قابلیت جدید لینک کردن مینی ۲ با ریموت اسمارت سرو صدا زیادی به پا کرده است به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا بیشتر درباره این قابلیت جدید به شما مخاطبین عزیز توضیح دهیم پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید.

یکی از قابلیت هایی که در آپدیت جدید مینی ۲ اضافه شده است همین لینک کردن کوادکوپتر مینی ۲ با ریموت اسمارت است که این قابلیت باعث شده کسانی که مینی ۲ دارند و قصد دارند که تصویر یا فیلم انتخابی خود را در همایش ها و … در پروژکتور به نمایش بگذارند از این خبر خوشحال شوند چرا که میتوانند با ریموت اسمارت این کار انجام بدهند .

ویژگی ریموت کنترلر DJI Smart Controller 

ریموت کنترلر اسمارت یکی از محصولات کمپانی DJI است که با تکنولوژی osuSync و صفحه نمایش ۵.۵ اینچ وارد بازار عرضه گردید همچنین این ریموت اسمارت دارای امواجی با طول و قدرت انتقال بالا میباشد از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن تمام ویژگی های اپلیکیشن SKY Talk و DJI GO 4 است که این ۲ اپلیکیشن ها به صورت فابریک بر روی سیستم نصب شده که قابل استفاده میباشد که امکانات مثل اشتراک گذاری رسانه ها در فضای مجازی را امکان پذیر میسازد .

صفحه نمایش UItra-Bright

همچنین کنترل اسمارت دارای صفحه نمایش ۵/۵ اینچی با کیفیت Full HD با وظوح ۱۰۸۰P است و شدت روشنایی ۱۰۰۰cd/m2 که از کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده ای برخوردار است .

دارا بودن سیستم جدید ارسال تصویر DJI Ocusync

این ریموت اسمارت با استفاده از سیستم جدید انتقال ویدیویی DJI Ocusync و امواج رادیویی ۲.۴GHZ و ۵.۸HZ ویدیوهای ضبط شده را به صورت در اختیار کاربران قرار میدهد به طور کلی سیستم سوئیچ کردن خودکار از حالت ۲.۴  گیگاهرتز به۵.۸ گیگاهرتز و بالعکس است.

معرفی مویک مینی 3

قابلیت های اسمارت ریموت کنترل

قابلیت کارایی
دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل که باعث میشود کیفیت و وضوح تصویر فوق الهاده ای داشته باشد
دارای میکروفون و اسپیکر داخلی امکان مشاهده زنده را با کیفیت عالی و ایده ال فراهم میکند
دارای پورت HDMI که باعث میشود تصاویر دریافتی از کوادکوپتر روی نمایشگر دیگر نشان میدهد
دارای باتری از نوع لیتیوم یونی مدل ۱۸۶۵۰ با تولید ولتاژ ۷.۲ ولت ظرفیت ۵۰۰۰ میلی امپری میباشد که باعث میشود در حالت فول شارژ حدود ۲.۵ ساع کارایی داشته باشد
دارا بودن DJI Share در برنامه کنترل پرواز DJI GO 4 که به راحتی تمام رسانه های ثبت شده را به دست گاه دیگر منتقل میکند
دارای قابلیت SKY Talk میباشد که با استفاده از ان میتوانید ویدیو های ثبت شده را در کوتاه ترین زمان ویرایش و بعد در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید .

اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها

همچنین آیتم DJI Share این ریموت اسمارت در برنامه کنترل پرواز DJI Go4 که وجود دارد که میتوانید تصاویر ثبت کرده را با دوستانتان به اشتراک بزارید همچنین این ریموت کنترلر دارای یک حافظه ۱۶ مگابیتی است و با استفاده از کارت های میکرواس دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا میباشد.

 

سازگاری ریموت اسمارت با کوادکوپتر ها

این ریموت اسمارت از قبل با مویک ۲ پرو و مویک ۲ زوم ، اینسپایر ، ایر ۲ اس ،مویک ایر ۲ و مینی ۲ سازگاری داشته است و همان طور که میدانید در اپدیت های جدید مینی ۲ لینک شدن با ریموت کنترل هم اضافه شده است .

خرید کوادکوپتر ، معرفی بهترین هلی شات ارزان 2024

عملکرد صوتی

این ریموت اسمارت یکی از تفاوت هایی که با ریموت کنترل های دیگر دارا بودن میکروفون و اسپیکر خانگی است .

ریمون کنترل اسمارت dji

ویژگی مویک مینی ۲

همان طور که میدانید عملکرد دی جی ای مینی ۲ کاملا ارتقا یافته است که علاوه بر این که تکنولوژی بالا تصویر برداری هوایی ان بهتر از نسخه قبلی شده است قابلیت لینک شدن مویک مینی ۲ و ریموت اسمارت هم به این کوادکوپتر اضافه شده است در ادامه قراره به برخی از ویژگی های مهم کوادکوپتر مینی ۲ برای شناخت بیشتر بپردازیم .

mini 2
تصویربرداری ۲.۷K
کیفیت فیلم برداری ۴k
حداکثر مقاومت در برابر باد ۸.۵ تا ۱۰ متر بر ثانیه
حداکثر ارتفاع تیکاف ۴۰۰۰ متر
دارای سیستم Ocusynce
سنسور ۱/۲.۳
دیافراگم f/2.8

 مقایسه ریموت اسمارت و ریموت کنترل معمولی مینی ۲

از انجایی که میدانید ریموت اسمارت دارای ویژگی های بیشتری است که ریموت معمولی آن ویژگی ها را دارا نمیباشد که در این جا به مقایسه دارا بودن این ویژگی ها پرداخته ایم .

قابلیت ها ریموت اسمارت ریموت کنترل
صفحه نمایش با کیفیت HD دارد ندارد
صفحه نمایش لمسی دارد ندارد
مجهز به برنامه های کاربردی DJI دارد ندارد
سیستم ارسال تصویر با ۲.۰ OcuSync دارد ندارد
مجهز به اسپیکر و میکروفون و پورت HDMI دارد ندارد
مجهز به برنامه DJI Share برای اشتراک دارد ندارد

در ادامه قراره به برسی و توضیحات بیشتر قابلیت های بالا مینی ۲ میپردازیم.

صفحه نمایش با کیفیت HD

همان طور که در بالا به طور خلاصه گفتیم این ریموت اسمارت دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD میباشد که ریموت معمولی این قابلیت را دارا نمیباشد همچنین کمپانی دی جی ای ادعا کرده است که میزان روشنایی بالایی برخوردار است به طوری که میتواند تابش مستقیم نور خورشید را دو برابر نسبت به LCD های دیگر نشان بدهد .

مقایسه هلی شات مینی 4 پرو با مینی 3 پرو
ریموت اسمارت

 

سیستم ارسال تصویر FHD با OcuSync 2.0

اسمارت کنترلر دارای پشتیبانی از تکنولوژِی Ocusync 2.0 با کیفیت FULL HD تصاویر ضبط شده به صورت زنده و با شارپنس بسیار بالا در اختیار کاربران قرار میدهد که در ریموت معمولی همچین قابلیتی وجود ندارد از دیگر ویژگی های این قابلیت میتوان به دارا بودن امواج رادیویی ۲.۴GHZ و ۵.۸GHZ اشاره کرد .

آموزش لینک کردن مویک مینی 2 و اسمارت کنترل

مجهز به اسپیکر و میکروفون

یکی از قابلیت های دیگری که ریموت کنترل ان را دارا نیست قابلیت داشتن اسپیکر و میکروف است که ریموت اسمارت DJI با استفاده از میکروفون و اسپیکر میتواند امکان مشاهده زنده را با کیفیت عالی فراهم کند و حتی قادر است صداهای اطراف خود را ضبط کند .

مجهز به پورت HDMI

همچنین این رادیو کنترلر مجهز به پورت HDMI است که میتوانید علاوه بر مشاهده تصویر روی مانیتور ریموت کنترل تصاویر ثبت شده از کوادکوپتر خود را روی نمایشگر های سایز بزرگ مثل پروژکتور به نمایش بگذارید تا در کارهای همایشی تصاویر زنده را با کیفیت بالا نشان دهید این قابلیت بیشتر در کارهای صنعتی و مهندسی که نیاز به پروژکتور است کاربر دارد همچنین شما میتوانید تصویر ۴k با نرخ ۶۰fps را به صورت H.264 و H.265 به صورت زنده پخش نمایید که در اپدیت جدید مینی ۲ کسانی که این کوادکوپتر دارند میتواندد از این قابلیت برای کارهایشان بهره مند شوند .

اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها

با استفاده از این قابلیت DJI share میتوانید در برنامه کنترل پرواز DJI GO4 ریموت اسمارت به راحتی تصاویر ثبت شده با دوستانتان را به اشتراک بگذارید .

ریموت اسمارت

همچنین از قابلیت های دیگه این ریموت اسمارت که ریموت معمولی ان را دارا نمیباشد راهندازی سریع ان است یعنی این که ریموت اسمارت از کمپانی دی جی ای در کمترین زمان ممنکه به کوادکوپتر متصل میشود که به همین خاطر کمپانی DJI گفته است این زمان نسبت به ریموت کنترل های معمولی ۱/۳ کاهش پیدا کرده است .

همچنین ریموت اسمارت دارای باتری لیتیوم-یون و ظرفیت ۵۰۰۰ میلی امپر میباشد که حدود ۲.۵ ساعت کارایی دارد و دمای پیشنهادی که این کمپانی دی جی ای برای کار با این کنترلر تعین کرده است بین ۲۰الی ۴۰ درجه سانتی گراد میباشد .

همچنین میتوانید برای فعال کردن لینک کردن ریموت اسمارت با مینی ۲ از ویدیو اموزشی زیر کمک بگیرید .

 

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید برای خرید و اطلاعات بیشتر میتونید با کارشناسان بالوینگ در تماس باشید .

مجموعه تخصصی بالوینگ نمایندگی رسمی DJI در ایران و امارت 

 

بازگشت به فهرست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *