مویک ایر

مویک ایر ۲ معرفی شد؛ پرنده ای کوچک با قابلیت های فراوان

مویک ایر 2

مقایسه مویک ایر ۱ و مویک ایر ۲

با توجه به اینکه کمپانی دی جی آی با عرضه سری های مویک با عناوین مختلف نظیر مویک مینی، مویک ایر و مویک۲ پرو و زوم قصد در ترغیب کاربران برای خرید با سلیقه های مختلف را داشته باز هم برخی افراد در انتخاب سری های مویک با سوالات زیادی مواجه هستند. با در نظر گرفتن این مهم در این مقاله به مقایسه کوادکوپترهای مویک ایر و مویک ایر ۲ می پردازیم.

کمپانی دی جی آی پس از معرفی مویک ایر، جدیدترین کوادکوپتر خود را به عنوان جایگزین مویک ایر معرفی نمود.

مویک ایر ۲ دی جی آی در مقایسه با مدل پیشین خود از سنسور بزرگتری جهت تصویربرداری برخواردار است.

کوادکوپتر مویک ایر ۲ دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱.۲ اینچی است که در مقایسه با دوربین مویک ایر ۱ که دارای دوربین ۱۲ مگاپیسکلی و سنسور ۱.۲.۳  است ۴ برابر شده و کیفیت عکاسی فوق العاده ای را برای کاربر به همراه دارد.

حسگر دوربین مویک ایر ۲ تصاویری با خروجی ۱۲ مگاپیکلسلی را ثبت می کند و امکان ثبت تصاویر واضح تر با استفاده از وضوح کامل حسگر نیز وجود دارد.

مویک ایر ۲ در زمینه تصویربرداری می تواند ویدئوهای با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. و دوربین آن به هنگام ضبط ویدئو با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه از قابلیت HDR پشتیبانی می کند و از طرفی قابلیت ثبت تصاویر پانورامای HDR  را نیز داراست. این در حالی است که مویک ایر ا۱ قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را داراست .

مقایسه مویک ایر 2 اس با مویک ایر 2 و مویک ایر | مقایسه مویک ایر ها

قابلیت های دیگر

از دیگر قابلیت های مویک ایر ۲ که می توان آن را به عنوان بزرگترین قابلیت مویک ایر۲ در نظر گرفت قابلیت ضبط FULL HD 240fps است. از نظر دوربین مویک ایر ۱ قابل مقایسه با مویک ایر ۲ نمی باشد و حتی به نوعی می توان گفت که در خلق تصاور حرفه ای می توان هم تراز با مویک ۲ پرو دانست.

مویک ایر ۲ از سیستم انتقال OcuSync 2.0 امکان ارسال تصاویر با کیفیت ۱۰ کیلومتر را نسبت به مویک ایر که دارای برد ۴ کیلومتر است و البته اکثر کاربران مشکل ارسال تصویر را در مویک ایر داشتند را داراست. مویک ایر ۲ با یک بار شارژ قابلیت پرواز در مدت زمان ۳۴ دقیقه را دارد که این مقدار نسبت به مویک ایر ۱ ۱۳ دقیقه افزایش داشته است.

از لحاظ اندازه و ابعاد مویک ایر ۲ در ابعادی برابر با ۱۸۰×۹۷×۸۴ mm (Length×Width×Height) است که این میزان نسبت به مویک ایر کمی بزرگتر شده اما از نظر قابلیت جمع شوندگی یکسان می باشد.

کوادکوپتر مویک ایر ۲ علاوه بر موارد یاد شده ویدئوهایی تایم لپس ۸k ثبت می کند. که می توان گفت مویک ایر ۲ نخستین پهپادی است که به صورت پیش فرض با ایرسنس در دسترس قرار می گیرد. ایرسنس در واقع نوعی فناوری ویژه است که توانایی شناسایی درونهای نزدیک و اخطار به کنترل کننده ی آن ها را داراست.

مویک ایر ۲ با توجه به برخی تغییرات نسبت به مدل اولیه سنگین وزن‌تر و اندازه‌ای به نسبت بزرگ‌تر دارد.

مویک ایر 3 ، محصول جدید DJI

بزرگترین تفاوت مویک ایر ۲ نسبت به مویک ایر ۱

رادیو کنترل نسل جدید کمپانی دی جی آی است. اندازه ی کنترلر مویک ایر ۲ اندکی بزرگتر از مدل اولیه است و از لحاظ ظاهری تغییراتی در خور توجه داشته است. در کنترلر مویک ایر ۲ آنتن های مجزای بخش بالایی موجود نیست و بخشی که قبلا محل قرار گیری آنتن بود در مدل جدید مجهز به نوعی مانت خاص جهت اتصال گوشی به کنترلر می باشد. مسئله بعدی نحوه قرار گیری گوشی در رادیو کنترل می باشد. در کنترلر مویک ایر ۲ گوشی در قسمت بالای رادیو قرار می گیرد در حالیکه در نسخه قبلی، گوشی در قسمت پایین رادیو قرار می گرفت.

کمپانی دی جی آی پک ویژه ای را برای مویک ایر ۲ با عنوان Fly More در نظر گرفته است:

فیلتر کاهنده ی نور (ND)

 کیف

محافظ ملخ

شارژر 

سه باتری مجزا قرار دارد.  

ویژگی های فنی کوادکوپتر مویک ایر ۲

حداکثر تایم پروازی ۳۴ دقیقه

انتقال ویدئو OcuSync 2.0 10km 1080p / 30fps

عکاسی ۴۸ مگاپیکسلی؛ قابلیت فیلمبرداری ۴k/60fps

قابلیت هایپرلپس ۸k

قابلیت focus track

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱.۲ اینچی CMOS

سسیتم دوربین دوگانه برای بزرگنمایی حداکثر ۲ برابر

امکان فیلمبرداری با کیفیت ۴k/60fps

گیمبال ۳ محوره

مجهز به سنسور عدم برخورد به موانع APAS 3.0

تصاویر پانوراما

ویژگی های فنی کوادکوپتر مویک ایر ۱

مدت زمان پرواز ۲۱ دقیقه

برد پروازی ۴ کیلومتر

سرعت: ۶۸ کیلومتر بر ساعت

بازگشت خودکار

گیمبال ۳ محوره

قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن

تصاویر پانوراما

 

برای خرید این محصول و ارائه مشاوره تخصصی می توانید با مجموعه بالوینگ که به طور تخصصی ارائه کننده محصولات Dji در ایران می باشد تماس بگیرید و از مشاوره های تیم فنی مجرب خود در این زمینه بهرمند شوید همچنین شما می توانید به صورت حضوری به نمایشگاه دائمی محصولات dji در تهران-ونک مراجعه کنید تا از نزدیک محصولات کمپانی dji در بالوینگ BalWing مشاهده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب از بین محصولات دی جی آی داشته باشید.

چرا مویک ایر 2 بخریم؟

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

بازگشت به فهرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *